Batuhan'ın Çantasında İçecek Bulundu! | Survivor 2021

Survivor 2021 | Batuhan da kural ihlali yaptı.
#Survivor Tv8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı...
İzleyenleri her sezon ekrana kilitleyen Survivor 2021'in bu yıl ki yarışmacı kadrosu nefesleri kesiyor.
#Ünlüler Takımı: İsmail Balaban, Melis Sezer, Çağrı Atakan, Merve Aydın, Batuhan Karacakaya, İlayda Şeker, Sergen, Gonca Kakar, Doğan Keser
#Gönüllüler Takımı: Uğurtan Dora, Hanzade Durmuş Ofluoğlu, Yiğit Poyraz, Ayşe Yüksel, Reşat Hacıahmetoğlu, Aleyna Kalaycıoğlu, Steven Salam, Aleyna Çalışkan, Berkay
#Survivor ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi.
#Tv8 #Survivor2021 #SurvivorTürkiye

YORUMLAR

  1. orxan zahidov

    orxan zahidovGün önce

    Adem Turabi All stara getirin

  2. yorum hesabı

    yorum hesabıGün önce

    Bu da çalmış hâlâ kendini savunuyo diğerleri eşek başımı halla halla

  3. tolga tümyiğit

    tolga tümyiğitGün önce

    Bu Batuhan Gıcığını Bir Tek Ben mi Sevmiyorum..

  4. Nusena Demirci

    Nusena Demirci2 gün önce

    Batuhancığım ağlamana gerek yok yanlışıkla olmuş kendini üzme bukadar

  5. KEDİ YUMİMU

    KEDİ YUMİMU4 gün önce

    batuhana çok üzüldüm ya.

  6. Şule Demiröz

    Şule Demiröz6 gün önce

    çağrı murata saldırmışken 5 ödül dendi 1 yemek için 3 ödül gitti haksızlık bence

  7. Narin Kodas

    Narin Kodas6 gün önce

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  8. Alper Oğuz

    Alper Oğuz6 gün önce

    Bir hata yapıyorsan bir şey yapıyorsan onun arkasında dur kardeş lafa gelince ben söylediğim arkasındayım demeyi iyi biliyorsun iki yüzlülük yapma batuhan

  9. Elmurad Allahverdi

    Elmurad Allahverdi7 gün önce

    Batuhan kazansın

  10. Resad Yuzbashiyev

    Resad Yuzbashiyev8 gün önce

    Bişey sorcam batuhan içeceyi çaldığı halde neden diğerleride ceza alıya bana cevap verirmisiniz lütfen merak ediyorum

  11. Kehr'i bar

    Kehr'i bar8 gün önce

    Acun bu kadar mı çaresiz kaldın 😅

  12. fnnymomnts

    fnnymomnts8 gün önce

    5:59 yaw hehe

  13. Doga. Trk

    Doga. Trk8 gün önce

    Bence de 3 ödül çok fazla ya 🥺 bari 2 ödül yapsalardi

  14. Deniz Korkmaz

    Deniz Korkmaz8 gün önce

    Arkadaşlar youtube,de POYRAZ,ın yaptığı çirkin el hareketi videosu yayınlandı . Bu hareket montajmı yoksa gerçekmi . İzleyen varmı ?

  15. Alihan Durmuş

    Alihan Durmuş8 gün önce

    Vay çakal vaay

  16. fnnymomnts

    fnnymomnts8 gün önce

    Sen oraya git bakim napcan

  17. Ummahan Çakmak

    Ummahan Çakmak8 gün önce

    Batuhan kovulsun

  18. KAAN UZUN

    KAAN UZUN8 gün önce

    Icecek karin doyuruyo acun aynen ya digerlerine karsi nasi avantaj olucak

  19. Sevilay Kesepara

    Sevilay Kesepara8 gün önce

    Nolcak ya

  20. nameistheırmak

    nameistheırmak8 gün önce

    Geçen gün sinir olmuştum batuhan'a ve ismail'e ama batuhandan sinirim çıktı pdnxodjd

  21. Hasan Çalbay

    Hasan Çalbay8 gün önce

    Sana haksizliksa ozaman cantanda bulundurmiyacaktin bi allahin kulu ne diye sana batuhan yapmamis desinki yaptigin seyi neden yapmamis desinler ne cins insan ciktin sen batubot seni filim dizisinde nasil oynatmişlar şok icindeyim

  22. Hasan Çalbay

    Hasan Çalbay8 gün önce

    Sahte batuhan işte yalanci batuhan ortaya cıkti yane ne dusunebiliriz ki delikansiz sahtekar her sahtekarlik rolu var batubotta

  23. fnnymomnts

    fnnymomnts8 gün önce

    Türkçe öğrenip yaz kör oldum aw

  24. Alaa Aljasem

    Alaa Aljasem8 gün önce

    olay nedir? Izleme firsatim olmadi.

  25. Hüseyin Özavcı

    Hüseyin Özavcı9 gün önce

    Batuhan ben kedi olmam kedi den daha beter agliyo nasıl zirliyo İlayda bille sesini cikarmadi

  26. Matematik Dehası

    Matematik Dehası9 gün önce

    MAGDURHAN Haksizzzz

  27. çakma hyra

    çakma hyra9 gün önce

    Survivor izlemiyom onun için de hiçte boş yapmayın

  28. Beren Saat

    Beren Saat9 gün önce

    Halkın tuttuğu acuna batıyor nedense reytingler yok diye mi yapiyorsunuz yoksa acun bey

  29. GÜLPINAR TURAN

    GÜLPINAR TURAN9 gün önce

    yarın ramazan başlıyor sizi daha iyi anlayacağız

  30. Elanur Dülger

    Elanur Dülger9 gün önce

    Abi üç ödülde baya bi çok yani ben açlık nedir bilirim baya bi çok batuhanın böyle patlaması çok normal ben buna vicdansızlık derim o kadar zaman aç kalmışlar birde bu ben orda olsaydım oturup ağlarımdım yani

  31. Tuncay AKÇA

    Tuncay AKÇA9 gün önce

    BATUHAN ÇOK YAPMACIK

  32. Nehir mutlu MSP2

    Nehir mutlu MSP29 gün önce

    Aleynalar ile ne alakası var ANLATIR MISINIZ? 😔🙁☹😲

  33. Ilyas Özgür

    Ilyas Özgür9 gün önce

    Batuhan abi hakklısın sen çok iyi bir adamsım ben sana inanıyorum diğerleri inanmasada ben yanındayım.

  34. Duru Yılmaz

    Duru Yılmaz9 gün önce

    3 ödül ne ya off çok acımasızsın Acun abi ya😖

  35. Ali Yasin

    Ali Yasin9 gün önce

    😁😁😂😂😂

  36. Cihangir Ceyhan

    Cihangir Ceyhan9 gün önce

    Canım ya kıyamam

  37. FSK 18

    FSK 189 gün önce

    Calmadan düsünecekdiniz iyi oldu size

  38. ismet keskin

    ismet keskin9 gün önce

    Bu karaktersiz Batuhanı acun niye tüm yarışmacıların toplamından fazla konuşuyor.! Tiksindirici bir züppe ata sözlerinin manasını bilmeden tekerleme usulü gidiyor gerçekten tiksindiriyor böyle karakter acunun seyircilere zülmü görüyorum..!

  39. Ahmet Cevdet ÇUVALCIOĞLU

    Ahmet Cevdet ÇUVALCIOĞLU9 gün önce

    Yani kötü bir şey söylemek istemiyorum, hakaret olarak algılanmasın diye ama şu kadarını söyleyim ya bu hayatta hiç mutlu olamayacak, ya da hiç muylu edemeyecek. Çok yanlış bir karakter ve dünyanın merkezinde sanıyor kendisini..

  40. Nuriye Bilici

    Nuriye Bilici10 gün önce

    Batuhan çok güzel oynuyor,itici

  41. Meryem Çakas

    Meryem Çakas10 gün önce

    Bence acun çok abartmiş cezayı

  42. Kadir Ercan

    Kadir Ercan10 gün önce

    @Meryem Çakas diğerlerine neden ceza verdi

  43. Meryem Çakas

    Meryem Çakas10 gün önce

    @Kadir Ercan Batuhan içecek almış çantasına koymuş acunlarda görmüş içeceği acunda 3 tane odulden yararlanmasına izin vermiyor🙂

  44. Kadir Ercan

    Kadir Ercan10 gün önce

    Merhaba olayi bana özetler misin lutfen hemen

  45. Yegana Mehdiyeva

    Yegana Mehdiyeva10 gün önce

    Acuna ilk kafa tutan adamsın, Batuhan. Evde o kadar alkışladım ki , seni... Cesaretil Batuhan helal bee)))👏

  46. Kadir Ercan

    Kadir Ercan10 gün önce

    Olayi özetler misin bana ne oldu

  47. meteHaN ogeday

    meteHaN ogeday10 gün önce

    Acunun komedyasi baska bisey degil hersey kurgu

  48. hicran yaşar

    hicran yaşar10 gün önce

    Bu ceza çok ağır oldu bari bir ödülden bari yararlana masalardı. 3 Ödülden yararlanamamak ne demek ya

  49. LEGEND BRAWLER

    LEGEND BRAWLER10 gün önce

    Sadece Ünlüler mi yemiycek ödülü Tüm herkes mi

  50. Emirhan Özcan

    Emirhan Özcan10 gün önce

    6:10 ben sana inanmıyom Acun

  51. Kemal Acar

    Kemal Acar10 gün önce

    Batuhan haklı

  52. hayri karaca

    hayri karaca10 gün önce

    Butuhan cok sinsi

  53. elif kaplan

    elif kaplan10 gün önce

    HIRSIZZZ BATUHANNN HIRSIZ BATUHAN HIRSUZ BATUHANNNN

  54. Asadli Esra

    Asadli Esra10 gün önce

    Ben artik survivora bakmiycam bittti acun bey sizde çok fazla gittiniz yapmişlar tamam anladim ama israr ediyolarki bu son olsun bitti survivora bakmiycam

  55. Ayşe Önez

    Ayşe Önez10 gün önce

    Bu yarışmada heyecani ve tadi yok artık

  56. Adamın Biri

    Adamın Biri10 gün önce

    Batuhan bi sus bunun neyine oy veriyonuz q

  57. Şurzan gümüş

    Şurzan gümüş10 gün önce

    Survivor 2021 anadolu meslek lisesi

  58. Yiğit Küçük

    Yiğit Küçük10 gün önce

    hırsızlar (oy atan kısım)a.tal türk halkı batuhanı desteklemeye devam :D

  59. Ali Kaya Gömmek

    Ali Kaya Gömmek10 gün önce

    Batuhan sen bir başkasın

  60. Harmonie'nin sopası

    Harmonie'nin sopası10 gün önce

    Çocuk gibiler bu nee 😂 gülme geldi

  61. İsmet Bilgi

    İsmet Bilgi10 gün önce

    kanalıma abone olmayı unutmayın

  62. Songul Tatlılıoğlu

    Songul Tatlılıoğlu10 gün önce

    Poyraz haklıymış batuhan aleynalar sinsiliklerini yapmışlar işte orda tek akıllı sizmisiniz bide üste cıkıyo yapmışsın sus otur

  63. Derya Demir

    Derya Demir10 gün önce

    Acun cok ağır ceza verdin adalet yok resmen

  64. Murat utkun

    Murat utkun11 gün önce

    Gelmiş geçmiş en kötü survivor

  65. Rauf V. Haji

    Rauf V. Haji11 gün önce

    Gecen yil Mert Gonulluler adasinda hirsizlik yapip milletin yemegini yediginde ne hikmetse butun produksiyon adeta kor olmustu. Nasil is bu ? Batuhani cabuk gormusler

  66. Olcay DEMİRCİ

    Olcay DEMİRCİ11 gün önce

    Çantasında Yüz gram içecek bulundu

  67. Engin Akgü

    Engin Akgü11 gün önce

    Kimseye söylenmez öyle kelime, kervan yürüyor diye. Böylece karakterini ortaya koydu. Kalitesiz bir insan

  68. Atmaca Kuşu

    Atmaca Kuşu11 gün önce

    Bu hanzade çokar wn kısa zamanda inşallah çok yavaş ya

  69. Nurullah Coban

    Nurullah Coban11 gün önce

    Acuna bak havalara giriyor

  70. kemal dönmez

    kemal dönmez11 gün önce

    Of be ne abarttın acun abi ya konseye bile taşınmaya gerek yoktu

  71. ARDA

    ARDA11 gün önce

    Reyting lazım

  72. efsane sahneler

    efsane sahneler11 gün önce

    BU KADARDA HAKSIZLIK OLMAZ AYIN OLAY GEÇEN SENEDE YAŞNDI ACUN ABİ GÜLÜP GEÇTİ BU ÇEZA CİDEN AĞIR

  73. Pperihan Peri

    Pperihan Peri11 gün önce

    Ay Batuhan kıyamam sana ya

  74. Yunus Emre Yıldız

    Yunus Emre Yıldız11 gün önce

    Mağdurhan

  75. Yesim haznedar tansu

    Yesim haznedar tansu11 gün önce

    Bu içecek neymiş ısrarla ben ne olduğunu bilmiyordum diyor içki herhalde

  76. Ömer

    Ömer11 gün önce

    Enerji içeceği

  77. Metin Çelik

    Metin Çelik11 gün önce

    Çok güzel senaryo :)

  78. Oğuz Tatlı

    Oğuz Tatlı11 gün önce

    Yorumlar 18 yaş altı 😂😂😂

  79. Orhan Aydın

    Orhan Aydın11 gün önce

    Beter ol Batuhan almıcaksın, alıyorsan cezasını çekeceksin normal hayatta ekmeğini çalsalar insanları süründürürsünüz size gelince öle böle

  80. Eren Ceylan

    Eren Ceylan11 gün önce

    2900

  81. Ali Müezzinoğlu

    Ali Müezzinoğlu11 gün önce

    Damlada sigara içiyordu ama😂😂

  82. Koray Ayduvan

    Koray Ayduvan11 gün önce

    Batuhan tmamda niye digerleri ceza aldı

  83. Fatma Balıkci

    Fatma Balıkci11 gün önce

    Valla bİ ayıp varsa oda Acunun bu çocukları bu duruma düşürdüğü için

  84. Çağrı Kahriman

    Çağrı Kahriman11 gün önce

    Dora ile poyraz denen çocuk çok sinirime gidiyor ama Türk milleti gider batuhan dururken poyrazı 1. Yaparsa sasirmam geçen senede ki olaya döner yine

  85. Yabgu Khagan

    Yabgu Khagan12 gün önce

    ağlak bebe batu HIRSIZZZZZZZ

  86. Muhammed Akın

    Muhammed Akın12 gün önce

    Batuhan Kadar Geri düşünen üst perdeden bakan ne yaptıysan cezasını çekeceksiniz

  87. Muhammed Akın

    Muhammed Akın12 gün önce

    Batuhan sanki sadrazamın sol daşşa sanki 2. mert Öcal vakası

  88. İrem Su Naz Turgut

    İrem Su Naz Turgut12 gün önce

    kızlar ne yaptı ki yani suçları ne

  89. eldoradoo

    eldoradoo12 gün önce

    Bu batuhan harbiden çok yüzsüz yaa madem Bi çakallık yapıyorsun ağlanıp zırlanmıycaksın 1 kere böle bişey yaptım abiii diye Bi savunmamı olur adam bişey demese sürekli çalıcaksın caydırıcı Bi ceza vallaha tebrikler acun bey

  90. Blatnoy 777

    Blatnoy 77712 gün önce

    Kendi yiyor iciyor onlarda acinda oluyor

  91. Blatnoy 777

    Blatnoy 77712 gün önce

    Acunda insaf yok ya

  92. Иван Иванов

    Иван Иванов12 gün önce

    İçeceği nereden buldu aceba

  93. Meltem Sahin

    Meltem Sahin12 gün önce

    Yav nekadar aldın bu rolü yapmak için gerçekten böyle birşey olsa üstü örtülür ben oyuncuyum kariyerim sarsılır deyip kapatırdı yazık çocuk hep hırsız hatirlancak

  94. eda türkmen

    eda türkmen12 gün önce

    20.20 çağrı beş ödülden yararlanamadı size üç ödül cezasımı çok ağır gelio

  95. Rıdvan Öztürk

    Rıdvan Öztürk12 gün önce

    2020 de yorgan altindan jelibon verildi hrrhangi bir ceza verilmedi yil 2021 icecek almis 3 odulden yararlanamiyorsun arssindaki fark ne bilmiyorum izlenmemesi bundan kaynakli buda benim bakis acim kisiye gore reyting gore is yapilmsz

  96. Gizli İnsan

    Gizli İnsan9 saatler önce

    Güncel adres kanalındaki topluluk kısmından poyraz'a oy at da millet kudursun 😀

  97. Hkk Ljj

    Hkk Ljj12 gün önce

    Batuhan haklı

  98. Gizli İnsan

    Gizli İnsan9 saatler önce

    Güncel adres kanalındaki topluluk kısmından poyraz'a oy at da millet kudursun 😀

  99. İsmail Demirbaş

    İsmail Demirbaş12 gün önce

    Batuhan çok boş

  100. Kürşat Güneş

    Kürşat Güneş12 gün önce

    Bence bu olay tamamen komplo, acun medyanın işi bu, yarışmacıların yemek vb şeylerini yemediğine dair insanlara güven kazandırmaya çalışılıyor. Söz sizde

  101. Yakamoz yakamoz

    Yakamoz yakamoz12 gün önce

    Ya bakıyorumda hala batuhanı savununan var kimse kusura bakmsın ama katekter sıfır farknda olanlar bilirki bakın sadece kameraya oynayan bir karekter oyunlarda dikat edin hep gözü kamerada sadece yaptğı şov yani insanların gözüne girmek için herşeyi deniyor bak bu hafta birinici oldu diye oyunlarda yerinde duramadı ama malesef böyle insanların şansı var bence poyraz gönüllern şampyonu kimse kusara baksn

  102. alp hamarat

    alp hamarat12 gün önce

    batu haklı şeytana uymuş adam 3 ödül fazla

  103. Fadime Kaya

    Fadime Kaya12 gün önce

    ALLAHIM BATUHANI NASIL BIRINCI YAPTIDINIZ YA POYRAZ SERGEN AYŞE SITIVIN VARKEN SITIVINI IRK AYRIMI YAPIYORSUNUZ AYIP VALLA KUL HAKKI VAR BEN OY ATSAM SITIVINE ATARIM

  104. Ffu Hfg

    Ffu Hfg12 gün önce

    Sen futenma.bato biz sanainaniyoruz👍

  105. Gizli İnsan

    Gizli İnsan9 saatler önce

    Güncel adres kanalındaki topluluk kısmından poyraz'a oy at da millet kudursun 😀

  106. HALİL İBRAHİM ÖZDEMİR

    HALİL İBRAHİM ÖZDEMİR12 gün önce

    kesin çağrı ispiklemiştir

  107. Kibar BAYSAL

    Kibar BAYSAL12 gün önce

    Batuhan bilmediğin içecek türlerini hep çantanamı koyarsın🤨

  108. Nehir mutlu MSP2

    Nehir mutlu MSP29 gün önce

    İçecek türü neymiş ki?

  109. Sedef Bugdayci

    Sedef Bugdayci12 gün önce

    Allah'tan Çağrı yakalamamis yemin ediyorum saniyesinde ifşalardi😂

  110. Huseyn Abbasov

    Huseyn Abbasov12 gün önce

    Ada çıldırmış resmen 😂😂😂

  111. Sema Yusifli

    Sema Yusifli12 gün önce

    Təmiz azeri türküyum sənin gibi aptal türk diyilim