Bir Zamanlar Çukurova 97. Bölüm Fragmanı | '' Hakkını helal et!''


Aşkın sınırsız, kavganın ölümüne, umudun inadına yaşandığı “Bir Zamanlar Çukurova” atv’de...

Bir Zamanlar Çukurova TRhttp Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/iKjKpL
atv Resmi TRhttp Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

Oyuncuları:
Murat Ünalmış
Hilal Altınbilek
Kerem Alışık
Nazan Kesel
Furkan Palalı
Hande Soral
Hülya Darcan
Bülent Polat
Melike İpek Yalova
Serpil Tamur
Sibel Taşçıoğlu
Selin Yeninci
Selin Genç
Aras Şenol
Polen Emre

YORUMLAR

  1. Bir Zamanlar Çukurova

    Bir Zamanlar Çukurova12 gün önce

    Bir Zamanlar Çukurova TRhttp Kanalına Abone Olmak İçin 👉 bit.ly/2OLmiJa

  2. Azazel

    Azazel22 gün önce

    Yakında haminne ve sütlacı kalıcak.

  3. murat canpolat

    murat canpolat26 gün önce

    Ol mujgan ol sen ol cünkü seni hic sevmedim

  4. Hasan Özkan

    Hasan Özkan26 gün önce

    Müjganla fikret bağri kavuşup mutlu olsalardı yaa kimse kavuşamıyor onlar bağri kavuşsaydı Buda bi saçmalık bence

  5. Hasan Özkan

    Hasan Özkan26 gün önce

    Nekadarda saçmaladılar Başlarda diziyi çok seviyordum ama şimdi iyce saçmaladılar Öle öle kimse kalmadı Şimdi ölüm sırasında kim var onu merak ediyorum😃

  6. BELİNAY ZEYNEP AYDINTÜRK

    BELİNAY ZEYNEP AYDINTÜRK26 gün önce

    Bune yaaa herkesin sonunu ölüm ettin senarist şu fekelinin yüzünü güldürmedin bitek öldürmekle film yazılamıyor mutlulukta var yönetmenin alerjisi var galiba mutlu etmeye 😠😠

  7. Tural Tanriverdiyev

    Tural Tanriverdiyev26 gün önce

    cooox xais mujgan olmesin o qizi cox sevirem xais hecne olmasin

  8. hatice kubraaa

    hatice kubraaa26 gün önce

    Zuleyha gidemesin

  9. Nigar Kerimova

    Nigar Kerimova26 gün önce

    Insallah aylrlmazlar

  10. Nigar Kerimova

    Nigar Kerimova26 gün önce

    Insallah zuleyhayla demir kazanlr

  11. leyla mert

    leyla mert26 gün önce

    İgrendim ümidin de sevdasından da fikretinden bu ne be

  12. MoonDanMin

    MoonDanMin26 gün önce

    No puedo creer que Müjgan haya muerto, de verdad que fue muy injusto lo que paso en su vida, de todos fue la que mas sufrió porque matarla, no podría simplemente irse y vivir feliz con su bebé? sufrió el desamor primero con Yilmaz y después con Fikret, se paso la producción no merecía ese final. Por siempre vivirás en mi memoria Müjgan (se va a llorar a un rincón)

  13. HUSEYN QURBANOV

    HUSEYN QURBANOV27 gün önce

    Müjgan ölüyor.

  14. Feruza Ergeshova

    Feruza Ergeshova27 gün önce

    Dizini mahvettiniz uzatacağız diye herkesi öldürdünüz böyle olmasaydı daha iyi olurdu 😡😡😡😡😡😡😡

  15. sassy muffin

    sassy muffin27 gün önce

    Bune simdi ya

  16. Gönül Yarim

    Gönül Yarim27 gün önce

    Züleyha çocukları ile demiri terk edip gitmiş uçak düşmüş onu anlatıyor bu fragman

  17. Semra Celik

    Semra Celik27 gün önce

    Demiştim diyorum da Haminnine herkesi yola vurdu 😆

  18. Sel İ

    Sel İ27 gün önce

    Müjgan ve bebeği ölüyor

  19. Oe K

    Oe K27 gün önce

    Bu Dizidende normal kimse uzaklara gidip çıkamiyor Oyuncu:diziden çıkacak Senarist:ölün çıkar Diziden diyor 🤦‍♀️😊

  20. Mary Ortiz

    Mary Ortiz27 gün önce

    Deseando que llegue mañana para ver esta genial serie

  21. Beyza gl

    Beyza gl28 gün önce

    Müjganı güzel giydirmek için ölmesini beklemişler 😂

  22. BOLLYWOOD

    BOLLYWOOD28 gün önce

    Züleyha öldü mü eğer ölürse dizinin ne anlamı var ki

  23. Sultan Atasever

    Sultan Atasever28 gün önce

    Müjgan bebeğiyle diziye veda ediyor bu bölümde büyük ihtimalle. Uçak kazası mağduru olarak …

  24. Sona Rəsulova

    Sona Rəsulova27 gün önce

    Bebeğiyle değil yalnız

  25. deniz kızı

    deniz kızı28 gün önce

    Ben izlerim atlar ölmesin yeter

  26. Sevinc Qasimova

    Sevinc Qasimova28 gün önce

    Əgır Züleyha ölüb dizidən ayrılsa. Həyatda Yılmazla sevgili olduğunu ona görə dizidən ayrıldığını sanmaya başlayacam

  27. ꧁Meliha Tilaver꧂

    ꧁Meliha Tilaver꧂28 gün önce

    senarist bitane de oyuncu öldürmeden çıkarsan patlarmisin bitane de mutlu bir şekilde çıksın ya hepsini öldürmek zorunda değilsin yani müjgan mutlu olabilirdi😬😬😬

  28. ꧁Meliha Tilaver꧂

    ꧁Meliha Tilaver꧂27 gün önce

    @ÇUKUROVALI bi o güzel ayrıldı zaten

  29. ÇUKUROVALI

    ÇUKUROVALI27 gün önce

    Sebahattin mutlu ayrildi ya kadini aldi gitti 😀

  30. masmavituna

    masmavituna28 gün önce

    evet, bi uçak kazası kalmıştı zaten..

  31. Selma Şahin

    Selma Şahin28 gün önce

    Zuleyhada ölmuyor bence demir onu aldattigi icin sahte kimlikle oradan uzaklasiyor

  32. Fatmanın oyun dünyası

    Fatmanın oyun dünyası28 gün önce

    Yorumu hiç tutmayan kardeşim sende hoş geldin😥

  33. matanat Yasilova

    matanat Yasilova28 gün önce

    Fekeli bir daha yıxılacaq,torunun ayrılıgına

  34. Selenay Daşdan

    Selenay Daşdan28 gün önce

    Ilayda çevik kacinci bolumde gelecek?

  35. Sultan Kamer

    Sultan Kamer28 gün önce

    Ne yani müjgan öldü mü herkesi öldürdünüz bari müjganı öldürmeseydiniz yönetmen sezon finalini dizideki herkesi öldürerek yapacak galiba

  36. Sona Rəsulova

    Sona Rəsulova28 gün önce

    Üstelik uçak kazasında 😂artık ileride şehre meteor düşse, uzaylılar gelip Züleyhaya aşık olsa sonra Züleyha onları yenip tanrıça olsa hiç şaşmam valla😂

  37. Semiha Alpsoy

    Semiha Alpsoy28 gün önce

    Ayyy sezon finali yapacak diyorlar inş doğru değildir final yapsın artık konu kalmadı yoksa eylülün ikinci haftası reyting düşüşü finali yapar

  38. Миру Мир

    Миру Мир29 gün önce

    Her bolumde olumle uz uze

  39. Миру Мир

    Миру Мир29 gün önce

    Her bolumde Zuleha oluyor kimi

  40. Alya çizer

    Alya çizer29 gün önce

    Birde utanmadan fikrete partner getirmişler diziye tfuu reziller betülle partner olacakmış kuzeniyle ıyyy

  41. Alya çizer

    Alya çizer28 gün önce

    @Sona Rəsulova kesinlikle

  42. Sona Rəsulova

    Sona Rəsulova28 gün önce

    İğrenç... Hele Müjganla ayrılırlar ve Müjgan ondan sonra ölürse, Fikret Züleyha gibi hemencecik Müjganı unutup Betüle aşık olursa artık saçmalığın ötesi olur daniskası olur. Bu kız böyle sonu hiç ve hiç hak etmiyordu.

  43. mehemmed sarifov

    mehemmed sarifov29 gün önce

    Of gutme be mujan bi senide mutlu gorelim

  44. Buse mi ne ?

    Buse mi ne ?29 gün önce

    Müjgan gidiyordu yolcu ediyorlar onun ucagi mi dusmus

  45. Zamansızlar ddd.

    Zamansızlar ddd.29 gün önce

    Hiç bir şey anlamadım

  46. Fatma Çekiç

    Fatma Çekiç29 gün önce

    Diziye yeni bir de kız geliyor o kim olacak acaba

  47. Israa Neen

    Israa Neen29 gün önce

    Züleyha ve Müjgan çukurova dan gediyorlar

  48. Barusu • 30 yıl önce

    Barusu • 30 yıl önce29 gün önce

    Ben diziyi bıraktım 1-2 ayda oldu yani çok sıkmıştı bir bakayim dedim -BAKMAZ OLAYDIM- .

  49. ʙʟᴀᴄᴋᴘɪɴᴋ

    ʙʟᴀᴄᴋᴘɪɴᴋ29 gün önce

    Diziyi 97bolumdur izliyorum gördüğüm tek şey ayrılık ve acı kimse doğru düzgün sevdiğine kavusamiyor

  50. Lamiya Allahverdiyeva

    Lamiya Allahverdiyeva29 gün önce

    Sadece kagit uzerinde evliydiniz Zuleyha, dinlemeden neyin kafasi bu? Baskasini asık bir kadindin dune kadar... Neler gormezden gelindi bir sendemi gurur??? Tek suc evlilik gerceğe donustukten sonra anlatmaması...

  51. 0441

    044129 gün önce

    Sizce takıldığı şey aldatması mı yoksa o kadını evine alması Züleyhanın samimiyet kurmasına seyirci kalması ve bunları anlatmayıp Züleyhanın aptal konumuna düşürmesi mi ?

  52. Prince SS

    Prince SS29 gün önce

    *_Yaaaaa boyle final olursa???????_*

  53. Prince SS

    Prince SS29 gün önce

    Bu frgm soyle bi sey anladim Mujgan öldu. Zuleyha gitdi

  54. Prince SS

    Prince SS29 gün önce

    Mujgan mi Zuleyhami ? Hangisi oldu?

  55. Esra Kaya

    Esra Kaya29 gün önce

    Cok anlaşılır olmuş

  56. Fatos Sayım

    Fatos Sayım29 gün önce

    Müjgan diziden çıkar inşallah, inşallah ölür😡

  57. Nurida Guliyeva

    Nurida Guliyeva29 gün önce

    müjgan ölmesin

  58. LKV

    LKV29 gün önce

    Zuleyhayi sevenler +1

  59. LKV

    LKV29 gün önce

    Cukurova Adanadami

  60. Hanife Uysal

    Hanife Uysal29 gün önce

    Yaaa yeteeer artık izlemek istemiyorum şu züleyha ile demiri mutlu edin artık burdan senalist'e sesleniyorummm

  61. LKV

    LKV29 gün önce

    Müjdemi isterim. Dizi final yapacak.

  62. Hayattan Bir Parça

    Hayattan Bir Parça29 gün önce

    Müjgan ölmedi Züleyha, ümit ve demir aşkını öğrendiği için sahte pasaport hazırlatip gidecek daha sonra döndüğünde ümit demir ve çocukları beraber görecek

  63. Turgay Çelik

    Turgay Çelik29 gün önce

    Saniye nerde gitti gelmedi

  64. sevdanın rengi

    sevdanın rengi29 gün önce

    Mujgan ölüyormuş ilayda çevik giriyomuş diziye

  65. Visal Erten

    Visal Erten29 gün önce

    Züleyha ölürse film saçma olur

  66. LKV

    LKV29 gün önce

    Hauir

  67. Nisa İpek

    Nisa İpek29 gün önce

    Herkes müjgancı olmuş ya inanmıyorumm

  68. LKV

    LKV29 gün önce

    😂

  69. Hayat Yasam

    Hayat Yasam29 gün önce

    Züleyha ve çocukları uçakta dustumu yoksa.....

  70. alp er

    alp er29 gün önce

    Doğmaz olaydın müjgan

  71. Bahar Gandymowa

    Bahar Gandymowa29 gün önce

    Senarist keshke kendin olseydin yazik kiza

  72. LKV

    LKV29 gün önce

    Sjjsjs

  73. ragimov madina97

    ragimov madina9729 gün önce

    fragmandan nese başa düşdümsə. 🤷‍♀️🙅‍♀️

  74. Ayşe Mine Şaşkın

    Ayşe Mine Şaşkın29 gün önce

    Final olsun izlenmiyor eskisigibi final istiyorum

  75. Tamasa Suleymanova

    Tamasa Suleymanova29 gün önce

    Bu diziyi 2 yildir izlmeyi birakmişdim ara sira fragmanlara bakiyordum simdi de bu müjganim öldü yaa garibim hiic mutlu olamadi bir gün yuz gostermedi zuleyha yilmazz şerefsiizzi ondan sonram fikret şerefsizz intikami için kulandi züleyha gibi şansli deyildi müjanim züleyha yilmaz oldu demiri yedekde vardi hoop demire geri döndü mujganim canim garibim cocuğuyla beraber öldü yaziklar olsun senarist bari mutlu son yapsaydin müjganima😭😭😭😭😭😞😞😞😞

  76. Asim Mirzexanli

    Asim Mirzexanli29 gün önce

    Senarist züleyhanı o qədər şımartdı şitin çıxardı artıq zəhləm gedir züleyhadan

  77. King Of The Future

    King Of The Future29 gün önce

    Siz bence direkt Çukurova'ya bomba atın hepsi birlikte...njfngv

  78. Filiz Tirpan

    Filiz Tirpan29 gün önce

    Ben bu frankmandan hic bir sey anlamadim.anlayan varsa anlatsin lutfen.

  79. REMZİYE GÜNENDİ

    REMZİYE GÜNENDİ29 gün önce

    Galiba dizinin finaline gerçekten haminne ve sütlacı çıkacak 😀😀😀

  80. Ahmet Damar

    Ahmet Damar29 gün önce

    Bir gün fekeli aynen şöyle demişti. ''Aşk sandığın kadar değil yandığın kadardır...'' Biz bile yılmaza senden daha fazla yandık züleyha sen hemen unutup teselliyi demirin kollarında aradın...Senden çok sonra tanıyan fekeli bile yılmaza senden çok değer verdi koskoca bi yalanmış senin sevgin YAMAN ZÜLEYHA... 😠 😠 😠

  81. Fatimə Hüseynli

    Fatimə Hüseynli29 gün önce

    Umit ciksin dedikce umiti dahada saxliyirsiz

  82. İSABELİMİZ♥️

    İSABELİMİZ♥️29 gün önce

    Benimde aklıma takılan bir şey var Züleyha eskiden Demir'e=BEN YILMAZ'I SEVİYORUM VE ÖLENE DEK ONU SEVİCEM demişti.şimdi ise demiri seviyor. Şunu anladım ki birine aşıkken ömür boyu sevicekmişsin gibi gelir...

  83. Saira Viviana Diosdado Hernandez

    Saira Viviana Diosdado Hernandez29 gün önce

    Ne ilginç bir bölüm ve üzücü

  84. Ecrin Gülkan

    Ecrin Gülkan29 gün önce

    Müjgan da ölürse yani...

  85. Nisa Nur

    Nisa Nur29 gün önce

    Biz neden trendlere giremiyoruz

  86. Betül Sarı

    Betül Sarı29 gün önce

    Müjgan öldü hadi hayırlısı biz fınal olmasını beklersen 100 bolüm sezon finali dıyolar

  87. Melek Tunç

    Melek Tunç29 gün önce

    Kısa ve öz final bölüm......

  88. İsmet Görmez

    İsmet Görmez29 gün önce

    İlayda çevik gelmis filme sak berrak kesin demire asik fln olur

  89. Sona Rəsulova

    Sona Rəsulova29 gün önce

    Fikret için gelecek partner olarak Müjganın yerine

  90. Benim adım Yıldız yanılmadınız

    Benim adım Yıldız yanılmadınız29 gün önce

    Mujgan niye ölüyor ki. Madem diziden çıkıcakdı evladıyla başka yere gidip mutlu olarak yaşasaydı. Ne gerek var ölmesine

  91. Benim adım Yıldız yanılmadınız

    Benim adım Yıldız yanılmadınız29 gün önce

    @özlem joker baş role hiç bir şey olmasın da diğerleri ne olursa olsun kafasında bir çok dizi. Halbuki biz yan rolleri de mutlu görmek istiyoruz.

  92. özlem joker

    özlem joker29 gün önce

    Senaristlerin kafası işte bir kadın diziden çıkınca ancak ölüm ayırıyor

  93. İcell Aliyeva

    İcell Aliyeva29 gün önce

    Sonda Alirahmetle Züleyha düyününü seyr edeceyik...

  94. Zox

    Zox29 gün önce

    what's happening

  95. mustafa dagasan

    mustafa dagasan29 gün önce

    En baş rolde züleyha var bence ölmez

  96. Ayla Ayla

    Ayla Ayla29 gün önce

    bence zülüyha demiri terketti müjgan fotrafı gösterdi oda cocukları aldı gitti

  97. Gulbaniz Serdarova

    Gulbaniz Serdarova29 gün önce

    Heyif cox sevirdim bu dizni berbad ya sonuncu bölumler

  98. Gulten Cihan

    Gulten Cihan29 gün önce

    Züleyha, demirden kaçmak için ölü süsü verdi kesin cocuklariyla. Sahte kimliği bir tek ben görmedim kesin😁10 yil sonra yazar artik bu bölümde🤣

  99. Lale Mustafayeva

    Lale Mustafayeva29 gün önce

    Ya lutfen bu fotoda yilmaznan hukari artiq cixardin daha olmuslerrrrr😕😕

  100. Tugce Zopa

    Tugce Zopa29 gün önce

    Sözde Züleyha gidiyor gibi görünse de gitmeyecek

  101. Raul Ворон

    Raul Ворон29 gün önce

    Naaayirrrr Zuleyha olemeeezzzzz

  102. Aybəniz İsmayılzadə

    Aybəniz İsmayılzadə29 gün önce

    Sizden tek ricam Müjgan cıkmasın müjgan cıkarsa kendimi bıcakla öldürrüm 🔪🔪 benim dokkuz yasım var daha cücüyüm cücükler se dediyini yapar

  103. Leyla Öz

    Leyla Öz29 gün önce

    Müjgan gidiyo bari icimiz rahat etseydi Senarist: Yok ona mutluluk yook

  104. Hacer Ertan

    Hacer Ertan29 gün önce

    Züleyha diziden ayrılıcak mı yani

  105. mehmet sah kaçan

    mehmet sah kaçanAylar önce

    Onarım mujgan oçağa bitmemiştir o ölürse diziyi asla izlemem 😢😢😢😢😢

  106. Ezgi

    EzgiAylar önce

    Aptal Fikret Demir'i yok edeceğim derken Müjgan'dan oldu

  107. Gulsen Ozkan

    Gulsen OzkanAylar önce

    Niye insanları surekli öldürme ihtiyacı duyuyorlar

  108. E.d

    E.dAylar önce

    Müjgan diziden çıkıyor 😿

  109. Şulenaz Kurt

    Şulenaz KurtAylar önce

    Şu fekelinin yaşamadığı acı kalmadı.

  110. Nalan yuksel

    Nalan yukselAylar önce

    Müjgan kesin uçağa binmekten son anda vazgeçiyor.

  111. Mustafa Cakan

    Mustafa CakanAylar önce

    Eninde sonunda Gaffur o konağa Ağa olur demedi demeyin 😄😄

  112. Reza Barari

    Reza BarariAylar önce

    Zuleyha vefat ....

  113. Seher Yılmaz

    Seher YılmazAylar önce

    1.fragmandan hiç bir şey anlamayan.Hadi bakalım 2 fragmanı bekleyelim bakalım neler olacak??

  114. Brawler Satışı

    Brawler SatışıAylar önce

    Kim öldü yinə Züleyxamı bu fraqram filimde iyilər gedir filimin yavaş yavaş marağı itir