CELLAT36'YA CEVAP! | CANLI YAYINDA TEHDİT!

Bildiğiniz üzere bir önceki videoda Cellat36'nın bana Tiktok canlı yayınında söylemiş olduklarına cevap vermiş ve bir "Tüm Gerçekler" videosu çekmiştim. Sonrasında kendisi yine bir Tiktok canlı yayınında beni alenen tehdit etti. Bu videoda son canlı yayınına cevap verecek ve "mecbur kalmadıkça" başka video çekmeyecek şekilde bu konuyu kapatacağız. İyi seyirler.. ❤️
🚩 Abone olmayı unutmayın! - goo.gl/SjM2ZI
------------------------------------------------
🔸 Beni takip edebileceğiniz, merak ettiklerinizi çekinmeden sorabileceğiniz sosyal medya hesaplarım:
💜 Instagram: burakgungor
💙 Twitter: buraakgungor
💌 Sponsorluk ve iş görüşmeleri için: info@burakgungor.com
------------------------------------------------
CELLAT36'YA CEVAP! | CANLI YAYINDA TEHDİT!

YORUMLAR

  1. Burak Güngör

    Burak Güngör28 gün önce

    Discord kanalımız açıldı, hepinizi bekliyoruz! - discord.gg/d68pHx3fSf instagram.com/burakgungor/

  2. Adem Reis

    Adem Reis19 gün önce

    A

  3. çınar bayar

    çınar bayar23 gün önce

    Burak Güngör the yargı machine

  4. Ahmet Faruk Türk

    Ahmet Faruk Türk23 gün önce

    Abi Jahrein ve Unlost hakında konuşur musun Unlost tüm gerçekler gelsin

  5. ᴅᴇʀʏᴀ ᴀᴋᴛᴀʏ

    ᴅᴇʀʏᴀ ᴀᴋᴛᴀʏ23 gün önce

    @Meryem ileri ahaha aynen

  6. XANIM HƏBİBLİ

    XANIM HƏBİBLİ23 gün önce

    Sonunda çünkü konuların boştu..

  7. Ardaa

    Ardaa2 saatler önce

    Arkadaşlar aramızda 19 bin jellat papa fan club'ları var bakalım daha artacakmı 🤔sjjssjsj Benim yaşimda 12 abi bu arada ama jellat papaya papa demiyomm sizde yapmayın

  8. Mert Özaslan

    Mert Özaslan2 saatler önce

    Kendi babasından başka birine baba diyenlere cennetin kapısı ebediyete kadar kapanmıştır

  9. İBRAHİM KEDİCİ

    İBRAHİM KEDİCİ2 saatler önce

    Cellat senden baba olurmu olmazmi bilmem ama senden cok guzel anne olursun

  10. mutszçock

    mutszçock2 saatler önce

    Abi biraz sıkmadı mı artık cellat konusu yani

  11. İBRAHİM KEDİCİ

    İBRAHİM KEDİCİ3 saatler önce

    Burak GÜNGÖR AYAR ÜLTİ İTEM: SİYAH T-SHİRT

  12. Herşey Pubg

    Herşey Pubg3 saatler önce

    Cellat SOLDU SANKI

  13. Zelikan Atmaca

    Zelikan Atmaca4 saatler önce

    Abi haklısın

  14. Asya gül Uygun

    Asya gül Uygun5 saatler önce

    Abi videoyu izlerken videonun ilerleyen zamanlarında sadece kafa olarak gözüküyorsun

  15. Mina Yağmur Koşar

    Mina Yağmur Koşar7 saatler önce

    Cellat'a bayılmıyorum ama buda iyi şey kazandı cellat videoları yüzünden :d

  16. m o

    m o7 saatler önce

    haklısın cellatla aynı sevıyede deilsin daha düşüksün canım ayrıca cellatı bu kadar kıskanman puahhahahahha yazık şğslwpjokplğüwkfpejonkcmlöşxcşmldn

  17. Elifnaz Akan

    Elifnaz Akan7 saatler önce

    abi ben 13 yasindayim ama o kadar haklısın kiii

  18. Berkcan şahin

    Berkcan şahin7 saatler önce

    celet köpüşleri

  19. Aybek Kılıç

    Aybek Kılıç7 saatler önce

    Alfa mısın be adam🧠

  20. Bay Başkan

    Bay Başkan7 saatler önce

    cellata baba diyenler size şunu demek istiyorum sizin için hayvan gibi çalışan sizin 1 çikolatanıoz için aylarca çalışan ve size bişey alamadığı için (allah korusun kimsenin başına gelmesin) utanan sizi çok seven babanıza ne oldu açıklayın 1+ leyin cellata baba diyenlerin hepsi görsün (biliyorum beğenince cellata baba diyenlerin %96 sı görmicem ama olsun öne çıksın :D)

  21. minnak

    minnak8 saatler önce

    K R A L 👑

  22. GHOST

    GHOST8 saatler önce

    Olgunluk + haklılık + bilgelik = burak güngör

  23. CLAS MAN

    CLAS MAN9 saatler önce

    Adam müga anlı gibi sadece müge anlı sacini degistiriyo burak abi kazagını helal olsun

  24. GECENİN ÖFKESİ

    GECENİN ÖFKESİ11 saatler önce

    Sevmeyebilirsiniz ama ben ÖDCFC❤️

  25. nisanur

    nisanur2 saatler önce

    Bizene siz ödecefeceysiniz. Gidin Cellat'ın videolarının altına 😈 şu salak emojiyi atın.

  26. Kübra Şahin

    Kübra Şahin12 saatler önce

    ABİ GERÇEKTEN ÇOK HAKLISIN ARTIK SENİN BİR FANINIM 👍👍👍👍

  27. Natevan Sadiqova

    Natevan Sadiqova12 saatler önce

    Arkadaşlar merheba ben 2si arasında kararsız kaldım napim şimdi ben .Burakmı cellatmı Burak diyenler like Cellat diyenler yorum yapsın hadi bakıyım

  28. Deniz arya Abeş

    Deniz arya Abeş14 saatler önce

    A-abi yargı modunu ne zaman kapatıcaksın 😶

  29. Gerizekalılarla uğraşma vakfımıyım ?¿

    Gerizekalılarla uğraşma vakfımıyım ?¿15 saatler önce

    Sen çok tehlikelisin adam. Kimse sana bulaşmaya cüret etmez bence. Ama bazı insan dışı varlıklar, senin ismin geçen videolardan prim kasıyor. Yapacak birşey yok _prim köpekleri_ günden güne çoğalıyor.

  30. Gerizekalılarla uğraşma vakfımıyım ?¿

    Gerizekalılarla uğraşma vakfımıyım ?¿12 saatler önce

    Tşk😊

  31. Adıma ne bakıyon?#save ralph

    Adıma ne bakıyon?#save ralph13 saatler önce

    Bu yorumuda

  32. Adıma ne bakıyon?#save ralph

    Adıma ne bakıyon?#save ralph13 saatler önce

    Army bu vieoyu beyendii😊

  33. Esmanur Altun

    Esmanur Altun15 saatler önce

    biz senin postuna sende ol.ayan şeyler attıkkkkkkk

  34. Esmanur Altun

    Esmanur Altun15 saatler önce

    salla salla belki feno olursun deniz seni ezecek

  35. Adıma ne bakıyon?#save ralph

    Adıma ne bakıyon?#save ralph13 saatler önce

    😂

  36. Rauf Abbasov

    Rauf Abbasov16 saatler önce

    19 bin kişi allah sizi korusun kapiniz cehennem

  37. Yulian Batakliev

    Yulian Batakliev17 saatler önce

    sana ellolsu abi

  38. Ali Aktas

    Ali Aktas18 saatler önce

    KRAL ADAM BURAK GÜNGÖR 👑

  39. Ömer Faruk Kaya

    Ömer Faruk Kaya18 saatler önce

    Burak abi kralsın

  40. ahmet aslan

    ahmet aslan19 saatler önce

    Sen varyq muk sün ya mükemmelsin adamsin arkandYiz

  41. Göktuğ Çelenk

    Göktuğ Çelenk19 saatler önce

    13 yaşındayım iyi ki Burak güngör izliyorum :D

  42. Tuana •selinbnmkocam•

    Tuana •selinbnmkocam•7 saatler önce

    Aynen ab düşünsene tik tok izliyoruz 💆🏻‍♀️🐃💨

  43. Mösyö Girl

    Mösyö Girl19 saatler önce

    Allah cellata baba diyenlere de onu sevenler de onun idolü olanlara da onun dediklerini yapanlara da onu savunanlara da beyin versin

  44. YUSUF BALLI

    YUSUF BALLIGün önce

    Cellat dede

  45. Umut Sarıç

    Umut SarıçGün önce

    Helal olsun abi Allah'ına kurban olurum mantıklı ve olgun bi şekilde yargı dağıtman beni benden aldı 1 saniye ilerletmeden videonu akıcı konuşmanla izlemek çok keyifliydi abonede oldum senin gibi insanlar iyi ki varlar.

  46. oktay kapar

    oktay kaparGün önce

    Şu cellatın neyini seviyorlar deli oluyom

  47. 『Dua Güleç』

    『Dua Güleç』Gün önce

    Anlık Ödecefece;YiNe BrİlErİnE dErT oLmuSuZ😭😭😭😭😭

  48. Semra Övünç

    Semra Övünç7 saatler önce

    Bu kadar haklı olamazsın bybyv

  49. Hamza ŞEHİRLİOĞLU

    Hamza ŞEHİRLİOĞLUGün önce

    Sen varya muhteşem bir insansın ❤️

  50. Mrspeteq

    MrspeteqGün önce

    Senin gibi medeni ve konuşmasını bilen cahil olmayan biri ile kendini karşılaştïrması komik.

  51. BERAY GÜMÜŞ YİĞİT 37

    BERAY GÜMÜŞ YİĞİT 37Gün önce

    Kim tanırdı seni şeyma olmasa

  52. Tsubasa And Gormiti Worlds

    Tsubasa And Gormiti WorldsGün önce

    Cellat ise Cemre Solmaz sayesinde tanındı. Bu konuda atladığın bir şey var Cellat Cemre'yi gerçekten sevmedi takipçi ve prim kasmak için sevdi. Ama Burak Güngör Şeyda Erdoğan'ı gerçekten sevdi Prim için sevmedi veya takipçi kasmak için sevmedi ve şu anda da hala güzelce konuşup anlaşıyorlar. Yazacaklarım bu kadardı İnşallah beni anlamışsındır

  53. Rabia Aslan

    Rabia AslanGün önce

    Burak Güngör the yargı machine💥💯

  54. elif yıldız

    elif yıldızGün önce

    Cellat konusunda tamamen Burak'ı haklı bulmakla birlikte Burak Güngör'ün çok fazla şişirildiğini düşünüyorum bu konudan bağımsız. Üslubu içerikleri çok vasat geliyor siyahlar giyinip çıkıp mafya gibi bi seyler anlatıyor nedir bu ya nedir bunlar yani bu işlerde bi yanlışlık var artık fark edemiyor musunuz kesin linç yiyeceğim ama bu işler böyle olmamalı.

  55. Handan Demir

    Handan DemirGün önce

    Sen go.unu silemezken bu adam video cekiodu

  56. YEİSSO'DAN KESİTLER

    YEİSSO'DAN KESİTLERGün önce

    2:28 abi sadece kafan gözüküyo gdgfdyhfghsf

  57. Utku Yılmaz

    Utku YılmazGün önce

    özür dilerim diyince şaşırdım ama sonra byuworqeıpwuongorwıep

  58. Ebru Genç

    Ebru GençGün önce

    abi çok döğru söyliyon

  59. Furkan Şahin

    Furkan ŞahinGün önce

    👑👑👑👑👑

  60. Furkan Şahin

    Furkan ŞahinGün önce

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  61. Furkan Şahin

    Furkan ŞahinGün önce

    cansın sen cann❤️❤️❤️

  62. Furkan Şahin

    Furkan ŞahinGün önce

    sana hak veriyorum ❤️❤️❤️❤️

  63. Furkan Şahin

    Furkan ŞahinGün önce

    değerlisin abicim❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  64. Kerem Dereoğlu

    Kerem DereoğluGün önce

    burak abi adamsın senin gibi adam bulmak zor

  65. Aurora#SaveRalph

    Aurora#SaveRalphGün önce

    İçinde cinsel içerik olmayan en iyi porno filmi budur net.

  66. Vegas

    VegasGün önce

    ÖDCFC CİLER HEPİNİZE CEVAP GELDİ😀

  67. Yağmur Selin Doganay YSD

    Yağmur Selin Doganay YSDGün önce

    Adam çok haklı abi adamsin

  68. Mehmet CAN

    Mehmet CANGün önce

    Krall♥️💋

  69. Emirhan Morkoc

    Emirhan MorkocGün önce

    Abi gerçekten helalolsun o harbiden iki lafı bir araya getiremiyor sen içinden geçmişsin

  70. DBÖ

    DBÖGün önce

    Cellat cevap verdikçe batıyor abi destekcinim ❤️

  71. revenge

    revengeGün önce

    ✌ 🎀

  72. Cihan Vanlı

    Cihan VanlıGün önce

    Offf o "Beni Kimse Tehdit Edemez" Yerinde Koptumm🥶

  73. Keeyra Varnon

    Keeyra VarnonGün önce

    en azından sen oturduğun yerden canlı yayınla çocuklardan para alıp duygu sömürüsü yapmıyorsun değmez

  74. LALICELUV vv

    LALICELUV vvGün önce

    LAN BABAMA NE DİYORSUNUZ LAAAN🤬🤬🤬🤬🤬

  75. Adıma ne bakıyon?#save ralph

    Adıma ne bakıyon?#save ralph13 saatler önce

    İroni 100/100

  76. LALICELUV vv

    LALICELUV vv15 saatler önce

    @Mina #OT5withoutyiren #saveralph DEĞİL ÖDCFC😈😈

  77. Mina #OT5withoutyiren #saveralph

    Mina #OT5withoutyiren #saveralph20 saatler önce

    @Aslı Kaçmaz inşaallah

  78. Aslı Kaçmaz

    Aslı KaçmazGün önce

    @Mina #OT5withoutyiren #saveralph inşallah ironidir

  79. Mina #OT5withoutyiren #saveralph

    Mina #OT5withoutyiren #saveralphGün önce

    ironi demi

  80. Billie Eilish Fanpage

    Billie Eilish FanpageGün önce

    Haklısın Burak abi Tecrübeli ve güzel konuşuyorsun çünkü Cellat kötüye yönlendiriyor Cellat da çocuk...

  81. mikail bingöl

    mikail bingölGün önce

    abi roket atsaydın be

  82. AZEROUS TİM

    AZEROUS TİMGün önce

    Cellat31 kendi kumunda oyna 😂

  83. Yasin Tuğra KURTERİÇ

    Yasin Tuğra KURTERİÇGün önce

    2:09 dark side' a geçiliyor... Kskskakmdkal

  84. dwqd sad

    dwqd sadGün önce

    cellat dunyanin en zeki insanidir MorUq

  85. Rumeysa Cengiz

    Rumeysa CengizGün önce

    Diksiyonun ve ifade şeklin Cok akıcı dinletiyorsun kendini

  86. Yıldız Lutfi

    Yıldız LutfiGün önce

    Ben gerçekten celatan nefret ediyorum fanlar ona salak gibi baba diyo düşün bir çocun var ve birisine baba diyo o çoca ne yapardın cekete ne dersen de sonsuza kadar yanındayım

  87. Poselguna

    PoselgunaGün önce

    BEN CELLAT'I SEVMEM BURAK'IDA SEVMEM BURAK CELLAT'TAN DAHA ÜSTÜN DAHA TECRÜBELİ AMA BENCE BURAK BU KADAR KONUYU UZATMAMALIYDI BOŞVERMELİYDİ HAKLIMI HAKLI AMA BU KADARINA BENCE GEREK YOKTU

  88. Tuana •selinbnmkocam•

    Tuana •selinbnmkocam•7 saatler önce

    @Poselguna QOWHOWSBWOSHWOEHWOEJOS SASUKEĞ AĞBİİİİ

  89. Poselguna

    Poselguna7 saatler önce

    @Tuana •selinbnmkocam• evet ama sasuke'nin imanlı gacı hali kwjeifidhudkjdodi

  90. Tuana •selinbnmkocam•

    Tuana •selinbnmkocam•7 saatler önce

    Profil fotondaki sasuke'mi ?

  91. Sedat Demirci

    Sedat DemirciGün önce

    100 milyon olucaksın ama kitlen bu olucak desen istemem

  92. RESMİN OKÇUSU

    RESMİN OKÇUSUGün önce

    ÇeKyAt BaBaNıN kIzIyIm

  93. Abdullah Eymen Caba

    Abdullah Eymen CabaGün önce

    Peki o Vaov Deyişi :D

  94. ramal oruclu

    ramal orucluGün önce

    kral

  95. Birsen Sert

    Birsen SertGün önce

    Vaaaavv

  96. Adil Konukcu

    Adil KonukcuGün önce

    Abi cellat kesin geçer abone konusunda botları var sonuçta

  97. Ahmet Dri.123

    Ahmet Dri.123Gün önce

    Reis yine çaktı lafları

  98. Günay Süleymanlı

    Günay SüleymanlıGün önce

    Jellat papamız kendini çok üstün sanıyor. Ama kendisinin böyle laflarla daha da ezilidiğni fark etmiyor :d JELLATIN KÖPEKLERİ ÖTEDE HAVLAYın

  99. Dark Angel

    Dark AngelGün önce

    12:06 abi seri katiller gibi konuştun 😂😂 Arkandayız sonuna kadar ✌🏼

  100. panda 1249

    panda 1249Gün önce

    Bu♿ ve bu🧠 emojileri atan çocukların ilerdeki yaşamlarını çok kötü etkileyecek ve bunu o MALUM kişi de biliyor he bilmiyorsa da bilmiş olsun O ÇOCUKLARI HARCIYOR o malum kişi ve onun gibi kişiler yüzünden ilerde kötü bı toplumda yetişen sayısız çocuklar olacak burdan onlara sesleniyorum SIZ SIZ OLUN YAPMAYIN!

  101. REAL KİNG MİRO

    REAL KİNG MİROGün önce

    Abi Bi gün ünlü olma hayali kuruyorum ama Bi hata yaparım senin eline düşerim diye kabusa dönüşüyo

  102. Halil Gürsoy

    Halil GürsoyGün önce

    5.07 tehdit edicemde adam çok fena laf çakıyor bu riski göze alamıyorum

  103. Tio

    TioGün önce

    BEYLER CELLAT YAŞIYOMU ?? .d

  104. DreamWorld Dream

    DreamWorld DreamGün önce

    Ağzından bal damlıyo

  105. Zehra Balçık

    Zehra BalçıkGün önce

    Ben Cellat abiyi seviyorum ve fanıyım ha şu demek olmuyor ki ona baba diye sesleniyorum. Seslenmiyorum seslenmeyeceğimde. Celladın fanı 9 yaş altı değil bir tek 20 yaş üstü de fanı var. Tıp, mühendislik, mimarlık okuyan kişiler var, tanıyorum bir sürü kişi. Ben 17 yaşındayım. Eğer cellat abi bi konuda haksızsa haksız der geçerim yorumlara bakınca bunu açıklamak istedim. Cellat baba deme olayı da canlı yayında bir kız benim babam ve annem yok senin canlı yayınına girince ve videolarını izlediğimde mutlu oluyorum bu yüzden sana baba diyebilir miyim demişti. Bu olay böyle çıktı. Daha sonra böyle bazı mallar var babaları olduğu halde ona baba demeye başlayınca herkesin dalgasına maruz kalıyoruz. Bu ara da tekrar diyorum _*Cellat abi haksızsa haksız, haklıysa haklı derim_*. Diyeceklerim bu kadardı.

  106. Ahmed ve furkan

    Ahmed ve furkanGün önce

    Abi hıyar cellat bazılarına da kendisine tanrı dedirtiyor

  107. NEW BLACKPNK

    NEW BLACKPNKGün önce

    YANINDAYIZ 💕

  108. Aynur Ayğırcı

    Aynur AyğırcıGün önce

    Sen ne terbiyesiz Bi insansın

  109. Tuana •selinbnmkocam•

    Tuana •selinbnmkocam•7 saatler önce

    WTF!? 💆🏻‍♀️🐃💨

  110. Adıma ne bakıyon?#save ralph

    Adıma ne bakıyon?#save ralph13 saatler önce

    Koptum yaa😂😂😂

  111. sinyor taklacı

    sinyor taklacıGün önce

    Sie cellatın kızı

  112. Mehmet Ali

    Mehmet AliGün önce

    wtf

  113. bizden olanlar

    bizden olanlarGün önce

    Abi haklısın

  114. Beytullah Toklu

    Beytullah TokluGün önce

    Sadece cellat ile ilgili vidyolarınin milyon izlenmesi djdjjddnksd

  115. Tural Orucov

    Tural OrucovGün önce

    Ulan adam filosof olucakmış 1 puanla kaçırmış. Seviliyorsun abim böyle devam et

  116. Rıdvan Melik Demirkapı

    Rıdvan Melik DemirkapıGün önce

    reis füze ataydın cellat ağlıyor :) helal

  117. Ömer Faruk

    Ömer FarukGün önce

    Abi seni bi kere bile izlemedim denk gelmedim ama sen bu iki vidoyu yapmadan oncede cellattan nefret ediyodum teşekkürler daha cok nefret etmemi ve ne kadar kotu bir insan oldugunu anlamamı sagladın 😀

  118. Enes Sehirli

    Enes SehirliGün önce

    Vov

  119. Alperen Hendekbaşı

    Alperen HendekbaşıGün önce

    Cellat 36. Yerine. Bu. Adamı takip Etseydiniz. Hayatta daha başarılı olursunuz

  120. Sems Memmedli

    Sems MemmedliGün önce

    SİZ NE DERSENİZ DERİN BEN CELLATDAN VAZ GECMEM

  121. Tuana •selinbnmkocam•

    Tuana •selinbnmkocam•7 saatler önce

    jellat fanları basmış 💆🏻‍♀️

  122. This İs Mert

    This İs MertGün önce

    NaPiM?

  123. V'nin nutellası

    V'nin nutellasıGün önce

    Pirim abi hani diyonya cellata pirim kasiyo die sende şuan cellatın üstünden pirim kasiyon

  124. Adıma ne bakıyon?#save ralph

    Adıma ne bakıyon?#save ralph13 saatler önce

    @Eslem 😂

  125. Adıma ne bakıyon?#save ralph

    Adıma ne bakıyon?#save ralph13 saatler önce

    @V'nin nutellasıHem Cellet fanı hem Army olman çok üzücü

  126. Adıma ne bakıyon?#save ralph

    Adıma ne bakıyon?#save ralph13 saatler önce

    @V'nin nutellası ya acaba hala böylemi düşünüyon?

  127. Eslem

    EslemGün önce

    Tm velet

  128. V'nin nutellası

    V'nin nutellasıGün önce

    @This İs Mert tm hehe

  129. qaqa qaqas

    qaqa qaqasGün önce

    Helal

  130. Hakan Cevdet

    Hakan Cevdet2 gün önce

    Ben olsam kendimi dövdürürdüm djndjdjdj

  131. Hakan Cevdet

    Hakan Cevdet2 gün önce

    Öcdfcdf liler geldi mi (random değildir böyle bi isim takmışkar kendilerine )

  132. Niğda Uçar

    Niğda Uçar2 gün önce

    6:35 😳😳😳 6:39😏😏😏😏