Ezhel - Sakatat

►Sakatat OUT NOW: stageart.lnk.to/sakatat
►Follow Ezhel:
Instagram: ezhel06
TRhttp: trhttp.info
TikTok: www.tiktok.com/@ezhelofficial
Facebook: ezhelmusic
Lyrics by: Sercan İpekçioğlu
Produced by: Jugglerz
Mixed & Mastered by: Lex Barkey
Visual Artist: Oğuzcan Pelit
©℗ KOAL ARTS GMBH
Ezhel management: Rıza Okcu, Koal Arts GmbH
PR agency: Reference Studios
Video Credits:
PRODUCTION: MMAATTCCHH
DIRECTOR: BARIŞ ALADAĞ
DOP: MORITZ KLUTH
1. AC: LUKAS FAHNERT
EXECUTIVE PRODUCER: BARIŞ ALADAĞ
PA: BENJAMIN SCHILLER
SET-AL: JOY FISCHER
RUNNER: JULIA TILK
GAFFER: NICO NITSCHE
ELECTRICIAN: TIM ADLER
PRODUCTION DESIGNER: BENEDIKT LANGE
ART DIRECTOR: DIRK KUHLIG
ART DEPARTMENT ASST.: STELLA KOULIS
FOOD STYLIST: KONSTANTIN F. BALLEK
HAIR & MAKE-UP ARTIST: TAMARA SAUER
STYLING: ANH DINH
STYLING ASST.: NIDA TEMAJ
BTS: FABIUS KRIELE
EDIT: MORITZ GIESL
GRADING: ANDREA GOMEZ
POSTPRODUCTION: SUPERSUITES BERLIN
NURSE: LUCIA GRELL
CATERING: CINECAT
LIGHT RENTAL: LICHTHAUS
CAMERA RENTAL: KAMERA LUDWIG
LOW LOADER: MCC
BLOCKING: BLOCK INC.
SPECIAL THANKS TO: EMEKA SUITS, ESTHER PERBANDT, MASKENSTUDIO-JOSEPH,
BLUTWURSTMANUFAKTUR BENSER, GOLVET RESTAURANT, MARCELL VON BERLIN, UY
STUDIOS, SCHEPPERHEYN, HUGO BOSS, UMBRO, ASICS, GAILLARD VIVANT, CAROLINE
KEUSER, GENTLE MONSTER, G-STAR RAW, WALD BERLIN

YORUMLAR

  1. Umut Can

    Umut Can13 dakika önce

    ADAMSIN

  2. emirkaptan1231

    emirkaptan123115 dakika önce

    Yine +18 ve 70 milyon dilike çıkabilir

  3. kral

    kral30 dakika önce

    Abi bence komik olmuş🤣🤣🤣

  4. kral

    kral26 dakika önce

    Ama güzel

  5. Aloha Aho

    Aloha Aho35 dakika önce

    Migos un taco sarkisinin cakmasi bu klipte dahil

  6. Cengizhan Kartal

    Cengizhan Kartal48 dakika önce

    Sosis ve salamdan nereye geldik.

  7. Eiko

    Eiko52 dakika önce

    Dinlerken midem bulanıyor ama sarıyo

  8. Sindirella

    Sindirella54 dakika önce

    "Zanaat bu topraklarda yaşamak."

  9. c

    c55 dakika önce

    Bu sanat eserini arabada dinlerken çılgınlar gibi dans edip coşuyordum ,o kadar kaptırmışım ki kendimi yanlışlıkla hayatımın aşkını buldum hemde o deli kopmalarım sayesinde. TEŞEKKÜRLER EZHEL

  10. Mami Nacar

    Mami NacarSaatler önce

    Şarkı efsane olmuş bağımlısı oldum hayat basbayağı

  11. KİBAR ADAM

    KİBAR ADAMSaatler önce

    26K DİSSLİKEYİ KENDİNİ KESERKEN TELEFONU TERS TUTUP BEĞENENDİR

  12. İlker TUNÇER

    İlker TUNÇERSaatler önce

    Bişeyler denendi... Mis 🌹 rengarenk

  13. HLL 37

    HLL 37Saatler önce

    Bu sarkiyi kurbandz cikartasdi keske

  14. asuran

    asuran2 saatler önce

    trhttp.info/vision/video/nJWb0MmObqyDoqg

  15. İloscum Erdoan

    İloscum Erdoan2 saatler önce

    Şarkı mükemmel ❤️❤️

  16. Suzan *****

    Suzan *****2 saatler önce

    seni her halinle sevebilirimm

  17. aliekx

    aliekx2 saatler önce

    10 yaşındayım ama Ezhel dinliyorum ❤️♥️🥰

  18. FyodoRaskolnikov

    FyodoRaskolnikov2 saatler önce

    Sen bu topraklara fazlasın adam

  19. Ormanadami c

    Ormanadami c2 saatler önce

    Bu adamı seviyorum

  20. Nergiz Elisoy

    Nergiz Elisoy2 saatler önce

    Abi sen hasdamısın 😠😠😠😠😠😠😠😡😠😠😡😠😠😡😠😠😡😡😠😠😡😠😠😡😡😠😡😠

  21. aliekx

    aliekx2 saatler önce

    Angara bebesi güzel olmuş ben de Ankaralıyım bu arada

  22. Meltem Kutnu

    Meltem Kutnu2 saatler önce

    Şişti mi dalağın, "Sakata geldin mi?" salağın teki der. İster sadakat herkes, bende kabahat.

  23. Erdem K

    Erdem K2 saatler önce

    2:16 da cgh Hamza ya benzemiyor mu ? 😁

  24. Zeynep işte yaa

    Zeynep işte yaa3 saatler önce

    Bıyıkla çok tatlı olmamış mı ya😄😄

  25. Dogan Corba

    Dogan Corba3 saatler önce

    All vegetreians attackin untill they see he is cuttin human asdfghjk

  26. Melisa Bozkurt

    Melisa Bozkurt3 saatler önce

    Kafamı içi : zor politkan onlarca kan ve yalan...

  27. XxYoutubeGaming

    XxYoutubeGaming3 saatler önce

    Aga rap sanatı işte budur

  28. #G Mammadova

    #G Mammadova4 saatler önce

    Online derslerde BEYNIM:S A K A TA T

  29. Mercan Allahverdi

    Mercan Allahverdi4 saatler önce

    Başkası sanıp 2 haftadır izlemiyorum klipi🤦🏻‍♀️

  30. Fatma Gül

    Fatma Gül5 saatler önce

    Buda ne😂

  31. ÖlümElçisi Katarina

    ÖlümElçisi Katarina5 saatler önce

    MUKOMMMEL

  32. Doğan ÇAMUR

    Doğan ÇAMUR5 saatler önce

    Murat Dalkılıç iyi oynamış yanlız klipte. 2:18

  33. {Auradarkqueen}

    {Auradarkqueen}5 saatler önce

    Perfect..

  34. {Auradarkqueen}

    {Auradarkqueen}6 saatler önce

    Super.

  35. Sami Aktaş

    Sami Aktaş6 saatler önce

    Attığım taş etti şak 🌝🤭

  36. Sema Topbas

    Sema Topbas6 saatler önce

    Berlin kafasi da çok yakıştı, gururlaniyoruz valla sayesinde biz de Ezhel'in. not: bir de çok sevimlisin arkadaş seni de sevmeyen ölsün be !! 🙂🙃🙂

  37. Fatma Bulut

    Fatma Bulut6 saatler önce

    Bunu oruçken izlememeliydim

  38. harmess

    harmess22 dakika önce

    :< niyeh

  39. Gurbet

    Gurbet6 saatler önce

    trhttp.info/vision/video/hIGqqKOoq7WCaHo

  40. RESİM DÜNYAM

    RESİM DÜNYAM6 saatler önce

    Bıyıklar yakısmıs

  41. Elifnas Akman

    Elifnas Akman7 saatler önce

    Bu şarkısını beğenmedim ama yinede gzll yani beğendim ama beğenmedim xd

  42. Zehra Yılmaz

    Zehra Yılmaz7 saatler önce

    tüm müslümanların tuttuğu oruçları Allah kabul etsin inşallah tüm dualarınız kabul olur bu mübarek ayda

  43. İsmail Kutlu

    İsmail Kutlu7 saatler önce

    Ezhele bıyık çok yakışmış 😂😂😂

  44. Adsız kla SİR

    Adsız kla SİR8 saatler önce

    -metin- Veganlar +1'leyin

  45. Kadir Yilgin

    Kadir Yilgin8 saatler önce

    nusret e kapak olsun :)) :))

  46. Ali Efe Demir

    Ali Efe Demir8 saatler önce

    ezhel in tek sevmediğim şarkısı olabilir.

  47. Baran Çobanoğlu

    Baran Çobanoğlu9 saatler önce

    Klipte muhteşem mesajlar var yalnız! İşte Ezhel farkı..

  48. Derin Korkmaz

    Derin Korkmaz9 saatler önce

    6 milyon nedir ya niye güzel şeylerin kıymeti bilinmez neden?!

  49. Derin Korkmaz

    Derin Korkmaz9 saatler önce

    ANKARADAN DÜNYAYA...🌏

  50. Derin Korkmaz

    Derin Korkmaz9 saatler önce

    ABİ SEN NASIL BİR KRALSIN YAA YOK BÖYLE BİRŞEY NASIL YAZDIN BU SÖZLERİ GURURUMUZSUN ABİMM 👊

  51. Doğa 9393

    Doğa 93939 saatler önce

    🤘🏽🤘🏽

  52. Yağmur Özkelebek

    Yağmur Özkelebek9 saatler önce

    aynn ❤😚manyak bucocuk ya klibe bak sarkiya bak ama.yinede cokseviyom ezhelide murdayida❤❤😚

  53. Şevval Güngör

    Şevval Güngör10 saatler önce

    Doğum günüm de şarkı çıktı abi bu bana doğumğumgunu sarkısıoldu

  54. Menekse Sen

    Menekse Sen10 saatler önce

    Arkadaşlar Google den bişey bakacaktım karşıma şöyle birşey çıktı ezhel sakatat şarkısında çiğ et yemeye özendiriliyormuş biz mal mıyız etin kilosu kaç lira haberleri yok malların

  55. sude

    sude9 saatler önce

    MBXNXHXKJZVSNXKSHNXKDBJDKDJJD GERCEKTEN HABER YAPANLAR NERDE YASIYO

  56. Hatice dülge

    Hatice dülge11 saatler önce

    Böyle politik şarkılarla gel bize.

  57. Duygu Tutsak

    Duygu Tutsak11 saatler önce

    Genel Bakış Şarkı Sözleri Dinle Başkaları ayrıca şunları da aradı: Ana Sonuçlar Yo, Jugglerz Yürek ve kalp (sakatat), kedi, ciğer, kasap (sakatat) Attığım taş etti şak (sakatat), beynimi yer kebap gibi dert Şişti mi dalağın? "Sakata geldin mi?" salağın teki der İster sadakat herkes, bende kabahat, yeah Etin bir yerde (etin bir yerde), kemiğin kimlerde? (Kemiğin kimlerde?) Bu yamyamlardan gördüğüm işkembe, yeah Döner mezbahaya (döner mezbahaya), hayat basbayağı (hayat basbayağı) Yaşam pespaye, bağla tasmaya, yeah Zor politikan, onlarca kan ve yalan, dayanamam kellem-paçam Uykuluk, uykum darmadağın, böbreklеrin cam, dillerde kramp, ya Ettiğini bil kimlerlе dans, kuzularla kurtlar, yılanlar rant Menüde sen varsın ve alakart, savaşak yapak gardaş, be para şart, yeah Yürek ve kalp (sakatat), kedi, ciğer, kasap (sakatat) Attığım taş etti şak (sakatat), beynimi yer kebap gibi dert Şişti mi dalağın? "Sakata geldin mi?" salağın teki der İster sadakat herkes, bende kabahat, yeah Doyarlar kanla (doyarlar kanla), yetmez bir damla (yetmez bi' damla) Yok etmek şanlı bir eylem Dünya'da, yeah Ölüm isterler (ölüm isterler), zûlüm isterler (zûlüm isterler) "Yaşatmak neden hazır yitmişizken?" der (yeah) Hakkıdır halkın olan hakk-ı laf, ya da mahvolacak herkes saf ve saf Yanan ömür kömür değil ki bana sat, bastığın kaldırımlar bi' katafalk Kapaksız gözlerde katarakt, kafataslarından yap bi' basamak Dal bu vahşet pornosuna zap, zanaat bu topraklarda yaşamak Yürek ve kalp (sakatat), kedi, ciğer, kasap (sakatat) Attığım taş etti şak (sakatat), beynimi yer kebap gibi dert Şişti mi dalağın? "Sakata geldin mi?" salağın teki der İster sadakat herkes, bende kabahat, yeah Etin bir yerde (etin bir yerde), kemiğin kimlerde? (Kemiğin kimlerde?) Bu yamyamlardan gördüğüm işkembe, yeah Döner mezbahaya, hayat basbayağı (hayat basbayağı) Yaşam pespaye, bağla tasmaya

  58. tuğrul kotil

    tuğrul kotil11 saatler önce

    birşeyler saçmalıyo ama yinede dinliyo insan

  59. sude

    sude10 saatler önce

    Ondan dolayi sacma degil

  60. sude

    sude10 saatler önce

    Sarki protest bir sarki

  61. Birol Tarak

    Birol Tarak12 saatler önce

    Çok başarılı ezhel bu işte

  62. Egemen Kartal

    Egemen Kartal12 saatler önce

    reis yani ?

  63. sude

    sude11 saatler önce

    Protest bir sarki ulkenin durumunu anlatmis sozlerine bakabilirsin

  64. Ayhan Niniler

    Ayhan Niniler14 saatler önce

    korktum valla ..

  65. 丂卄卂ᗪㄖ山੧Դ

    丂卄卂ᗪㄖ山੧Դ14 saatler önce

    Niye murda yok lan

  66. İlker Keskin

    İlker Keskin14 saatler önce

    Ağzına sağlık fakat tam müziğin patlayacağı yerde şarkıyı bitirmişsin..

  67. Натиг Набиев ÖKFC

    Натиг Набиев ÖKFC15 saatler önce

    6,8milyon waoww

  68. berkay berow

    berkay berow15 saatler önce

    ramazan ramazan acıktım ya

  69. Pınar Kadıoğlu

    Pınar Kadıoğlu15 saatler önce

    Honey bunny cherry pie 😁🥰😘😘🍀🍀🍀

  70. Yasin Alıcı

    Yasin Alıcı16 saatler önce

    Ezheli pek dinlemem ama yaptığı en iyi şarkı olabilir çok güzel göndermeler var ve çok iyi bir konsept seçmiş bravo valla

  71. BY SEYYAH

    BY SEYYAH17 saatler önce

    Aga söz bulamiyosan çıkarma klip felan bu ne be

  72. Fikriye Biçer

    Fikriye Biçer18 saatler önce

    Dostum sagonun 2 yıl önceki yapmış olduğu besteler dahil. Sago abi dinine bütündür o bilir bazı noktaları anlamazsın vallahi sakatat olursun elit bir yerde.

  73. Aydın Güngör

    Aydın Güngör4 saatler önce

    Sago ateist knk

  74. Ulu Bay

    Ulu Bay19 saatler önce

    Zanaat bu topraklarda yaşamak 👏👏

  75. NOESCAP Gs

    NOESCAP Gs19 saatler önce

    Bro hiçbiriniz allame kadar olamadınız maalesef

  76. NOESCAP Gs

    NOESCAP Gs3 saatler önce

    @Aydın Güngör 🙂👍

  77. Aydın Güngör

    Aydın Güngör4 saatler önce

    @NOESCAP Gs Düşuncene saygı duyarım. Herkes herkesi sevmek zorunda değil.🤞🙏

  78. NOESCAP Gs

    NOESCAP Gs4 saatler önce

    @Aydın Güngör jokere zaten rap yakışmıyor ezhel ondan elbette iyi ama allame çok sert be knka onun sertliği yetiyor zaten ezhel şimdi sadece rap ten uzak şarkılar yapiyor ezhelin yaptığını zaten amerikada 2010 yılından önce yapıyorlardı allamenin ezhel kadar izlenmemesinin sebebi Türkiye'nin sanatçılara değer vermemesinden sacma sapan bi youtuber kızı çıkıyor rap yapıyor 50milyon dinleniyor ama allame 4 dakikaya dünyayı sigdiriyor izlenmiyor turkiyede rap in özeti bu

  79. Aydın Güngör

    Aydın Güngör4 saatler önce

    @NOESCAP Gs Ezhel'in freestylelarını dinlesene Jokeri yeniyo.Kalemi gayet iyi. Müzik tarzına elbette laf edemem buna hakkım yok ama Ezhel'i Ezhel yapan şey Ais kimliği knk.

  80. NOESCAP Gs

    NOESCAP Gs4 saatler önce

    @Aydın Güngör knka allamenin kalemi daha iyi degilmi allah aşkına agrasif yeri gelince farklı tarzlar oda yapıyor elbette ezhel de iyi ama ezhel kendini rapçi olarak görüyorsa bu şarkı rap a benzemiyor ezhelde yetenek var lakin kendini bozmaya devam ediyor allame öyle değil çatır çatır agrasif 20 yıllık kalemi sağlam .ben karsilastirmiyorum tam olarak ama allame gibi o rap hissini veremiyorlar maalesef

  81. Mustafa İpek

    Mustafa İpek19 saatler önce

    Ve hala bedel albümü ortada yok...?

  82. Mustafa İpek

    Mustafa İpek12 saatler önce

    @sude hadi inşallah be

  83. sude

    sude19 saatler önce

    Mayis ortasinda geliyomua

  84. TOLGA B.

    TOLGA B.20 saatler önce

    Tek geçerim seni. Fena geçirmiş yine..

  85. Bircan vildan

    Bircan vildan20 saatler önce

    Kasaplara gündoğdu

  86. Şükriye Özden

    Şükriye Özden20 saatler önce

    abi klip harikaaaaa

  87. Kübra

    Kübra21 saatler önce

    bir takma bıyık bi insana ancak bu kadar yakışabilirdi

  88. Ayşe Kocaman

    Ayşe Kocaman21 saatler önce

    Bir numarasın Ezhel🤍

  89. DEAZ HAAL

    DEAZ HAAL22 saatler önce

    Rezalet

  90. Ayxan Huseyn

    Ayxan Huseyn23 saatler önce

    👌

  91. Ilayda Kebapçı

    Ilayda Kebapçı23 saatler önce

    aşırı iyi klip aşırı aşırı

  92. Dima Quinn

    Dima Quinn23 saatler önce

    26k disslike veganlar?

  93. RAMİZ KARAESKİ

    RAMİZ KARAESKİ23 saatler önce

    Bıyık yakışmış .d

  94. Samet Çelen

    Samet Çelen23 saatler önce

    Helal olsun 🅰️🅱️ℹ

  95. Asena Arıkan

    Asena ArıkanGün önce

    Baya begendim ozellikle sozleri

  96. Anıl Eminoğlu

    Anıl EminoğluGün önce

    saç ve bıyık yüzünden ciddi kalamıyorum jakfjkdjk

  97. FeaLLE

    FeaLLEGün önce

    Sözleri : YÜREK VE KALP SAKATAT KEDİ,CİĞER,KASAP SAKATAT ATTIĞIM TAŞ ETTİ ŞAK SAKATAT BEYNİMİ YER KEBAP GİBİ DERT HİÇ ŞİŞTİ Mİ DALAĞIN? SAKATA GELDİNMİ SALAĞIN TEKİ DER İSTER SADAKAT HERKES BENDE KABAHAT HEP ETİN BİR YERDE KEMİĞİN KİMLERDE BU YAMYAMLARDA GÖRDÜĞÜM İŞKEMBE DÖNER MEZBAHAYA HAYAT BASBAYAĞI YAŞAM PESPAYE BAĞLAR TASMAYA ZOR POLİTİKAN ONLARCA KAN VE YALAN DAYANAMAM KELLEM PAÇAM UYKULUK UYKUM DARMADAĞIN BÖBREKLERİN CAM, DİLLERDE KRAMP ETTİĞİNİ BİL KİMLERLE DANS KUZULAR KURTLAR YILANLAR RANT MENÜDE SEN VARSIN VE ALAKART SAVAŞAK GARDAŞ BE PARA ŞART YÜREK VE KALP SAKATAT KEDİ,CİĞER,KASAP SAKATAT ATTIĞIM TAŞ ETTİ ŞAK SAKATAT BEYNİMİ YER KEBAP GİBİ DERT HİÇ ŞİŞTİ Mİ DALAĞIN? SAKATA GELDİNMİ SALAĞIN TEKİ DER İSTER SADAKAT HERKES BENDE KABAHAT HEP DOYARLAR KANLA YETMEZ BİR DAMLA YOK ETMEK ŞANLI BİR EYLEM DÜNYADA ÖLÜM İSTERLER ZULÜM İSTERLER ""YAŞATMAK NEDEN, HAZIR YETMİZKEN"DER HAKKIDIR HALKIN OLAN HAKK-I LAF YA DA MAHVOLACAK HERKES SAF VE SAF YANAN ÖMÜR, KÖMÜR DEĞİL Kİ BANA SAT BASTIĞIN KALDIRMLAR Bİ KATAFALT KAPAKSIZ GÖZLERDE KATARAKT KAFA TASLARINDAN YAP Bİ BASAMAK DAL BU VAHŞET P****SUNA ZAP! ZANAAT BU TOPRAKLARDA YAŞAMAK.. YÜREK VE KALP SAKATAT KEDİ,CİĞER,KASAP SAKATAT ATTIĞIM TAŞ ETTİ ŞAK SAKATAT BEYNİMİ YER KEBAP GİBİ DERT HİÇ ŞİŞTİ Mİ DALAĞIN? SAKATA GELDİNMİ SALAĞIN TEKİ DER İSTER SADAKAT HERKES BENDE KABAHAT HEP ETİN BİR YERDE KEMİĞİN KİMLERDE BU YAMYAMLARDA GÖRDÜĞÜM İŞKEMBE DÖNER MEZBAHAYA HAYAT BASBAYAĞI YAŞAM PESPAYE BAĞLAR TASMAYA

  98. Loony

    LoonyGün önce

    Her gun dinlemden duramiyorummmm

  99. Kübra Subaşı

    Kübra SubaşıGün önce

    çok eglenceliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  100. Göktuğ Mirza İzcar

    Göktuğ Mirza İzcarGün önce

    nice

  101. Aw açelya Çiçek

    Aw açelya ÇiçekGün önce

    🥵

  102. MimA

    MimAGün önce

    Belediyenin önünden geçerken şarkıyı dinliyordum engelli maaşı bağladılar

  103. Ali Emre Can

    Ali Emre CanGün önce

    Murda Reis Nerde

  104. bafi

    bafiGün önce

    Sa lan

  105. Dark Gt

    Dark GtGün önce

    at yarrra

  106. Leyla Zn

    Leyla ZnGün önce

    Ben neden bunu şimdi keşfettim Allahım neden neden ya?????¿¿¿¿¿…

  107. Buğrahan Bayrak

    Buğrahan BayrakGün önce

    Show haber : evet arkadaşlar Ezhel sakatatçılığa teşvik ediyor biz bunu kabul edemeyiz 1 gün sonra show haber : arkadaşlar Ezhel bize attığım taş etti şak dedi

  108. MUHAMMED SELİMOĞLU

    MUHAMMED SELİMOĞLUGün önce

    BIYIK YAKIŞMIŞ DİYEN LER 👇+1

  109. Sevval Yesilkaya

    Sevval YesilkayaGün önce

    Waaauuuwwwww 😍😍😍😍😍love it!!!

  110. Hasret

    HasretGün önce

    Dershanede sürekli bunu açiyom millet kafayı yedi hahahahaha...

  111. Firat Kavak

    Firat KavakGün önce

    WHO TF DISLIKES THIS MASTERPIECE?!?! you guys clearly have no sense for art omfg, primitives... ezhel mesaji cok derin birakmissin abi, sanat herkesin harci degil malesef.. i really can identify myself with your music my brother, keep it on❤️💯

  112. mr bloody

    mr bloodyGün önce

    faşistler dislike atıyor

  113. NURO OFFİCİAL

    NURO OFFİCİALGün önce

    Reis kasaba giderken rap yapmış

  114. aliekx

    aliekx2 saatler önce

    Aynen 😂😂😂

  115. Zehir 7

    Zehir 7Gün önce

    Çok ince mesajlar var . Şarkı sadece traptan ibaret değil . Helal sana sercan .❣️

  116. Muhammet Ali Yılmaz

    Muhammet Ali YılmazGün önce

    (01:54)Zanaat bu topraklarda yaşamak O kadar doğru ki