Kardeşlerim 10. Bölüm Fragmanı | Yeni hayat!

Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…
Başrollerini Celil Nalçakan, Halit Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.
atv resmi TRhttp kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

YORUMLAR

  1. Fatma Kahveci

    Fatma Kahveci10 gün önce

    Yazık Ömer'e onursuz bir delikanlı yaptınız Ömer'i.. kız arkadaşının evinde sığıntı gibi yaşayan ona çocuk gibi kıyafetler alan kıza eh istemem yandan cebime koy diyen para göz bir delikanlı oldu çıktı yazık... senariste duyurulur !!!

  2. dhveod

    dhveod10 gün önce

    قهر ليش حلقه ١٠ ما تكون مترجمه

  3. Slim_ Shady

    Slim_ Shady11 gün önce

    Burda şaşırtmaca yaptılar sanki ömere suzanın oğlu olduğunu açıklamış gibi

  4. RAHAF.

    RAHAF.11 gün önce

    يخي بلله حط الترجمه دايم الله ؟؟؟

  5. UMUT KİNG

    UMUT KİNG11 gün önce

    Allahımm sana şükür ki abisi deyilmişş dövdüğü kisi ama tolgada hak etmis yani

  6. Ghost Fight

    Ghost Fight12 gün önce

    0:39 ömer kadiri dövdü sananlar +1

  7. yorum yapıp gidicem

    yorum yapıp gidicem12 gün önce

    omerin dovdugi kadir degil tolga bunu anlamis olduk saniyelik kostum buraya

  8. nehir naz

    nehir naz12 gün önce

    arklar malmısınız abisini dövmüyo ömer tolgayı dövüyo

  9. Ebrar Ekiz

    Ebrar Ekiz12 gün önce

    Ömer kimi döviyor

  10. Mücahit Koçak

    Mücahit Koçak12 gün önce

    Yani ne diyeyim ilk bölümünde anladım pis yedili ve kırgın çiçekler diizi si ile aynı konu aynı sonuca ulaşacağı bir kısım Zengin varlıklı bir kısım fakir öğrenciler sonra o fakir öğrenciler ilerde Zengin oluyorlar.. yani kısaca sebep sonuç hep aynıdır

  11. Narmin Djafarova

    Narmin Djafarova12 gün önce

    Ömerin dövdüğü kim?

  12. Yusuf Berk Yalçınkaya

    Yusuf Berk Yalçınkaya12 gün önce

    Ömer kimi dövüyodu bilen var mı

  13. Yılmaz Çember

    Yılmaz Çember12 gün önce

    Abisiylemı kavga ediyor anlayan oldumu

  14. Kikberkis

    Kikberkis12 gün önce

    Ömer kimi dövüyor

  15. Ravza Nur Yılmaz

    Ravza Nur Yılmaz12 gün önce

    Suzanın oğlu olduğunu nasılsa belli etti

  16. Nurhayat Çiftçi

    Nurhayat Çiftçi12 gün önce

    Ömer kimi dövüyor du

  17. Naz Kara

    Naz Kara12 gün önce

    *Başlamasına çok az kaldı*

  18. murad sadixov

    murad sadixov12 gün önce

    Bu kino hayla fraqman ne vakt olucak😡😠

  19. HEMRA Asyrberdiyew

    HEMRA Asyrberdiyew12 gün önce

    Ne olur şu ömeri diziden ayirin

  20. Ayşegül Albayrak

    Ayşegül Albayrak12 gün önce

    he he abi oldu simdi

  21. dilan Bozkurt

    dilan Bozkurt12 gün önce

    Arkadaşlar filme yeni giren kişi Berk Ali catal

  22. Kedi لله

    Kedi لله12 gün önce

    ÖMER BU FİZİDE OLMASIN (BENCE)

  23. İlayda

    İlayda12 gün önce

    0:38 Yumruk sesleri Dıkşın Dıkşın ŞQKWLDNDÖEFBMFBSMFBDMSNCNSÖCNXÇMWÇSMWÇWÖ

  24. lavinia

    lavinia12 gün önce

    Omerin parayı almasıni iyi bişey sanmıştim ama sonradan iyi ol.adiğini anladim şimdi akifin yaninda çalışmaya başladi inş parisini alir ve guzel bir eve taşınırlar akifiin işini yapması iuimi kotu mu bu akşam gorcez

  25. HƏBIBOV QARDAŞLAR

    HƏBIBOV QARDAŞLAR12 gün önce

    Kacinci gun yayinlaniyor bu dizi

  26. Eylül Sabaz

    Eylül Sabaz12 gün önce

    Ya acaba doruk asiyenin doğum günü için ne yapacak?

  27. selin ertaş

    selin ertaş12 gün önce

    çok güzel bir dizi ama ömer gıcığıma gitti

  28. Erva ece Eşen

    Erva ece Eşen12 gün önce

    Aralarında sadece ömerin akıllı olması gerçeği

  29. Ersans Özge

    Ersans Özge12 gün önce

    Selam aleyküm Ömer kimi dövüyo orda berkimi yoksa kadirimi

  30. Yunus Emre Polat

    Yunus Emre Polat12 gün önce

    Para için abisini sattı o yüzden sonradan görme olmamak lazım diyilmi

  31. Esranur Erol

    Esranur Erol12 gün önce

    Ömer bence abisini dövdü

  32. GODOfYasuo08

    GODOfYasuo0812 gün önce

    asiye biraz gerizekalısın abi kardeşi para kazanıyor gurur yapıyo mal

  33. İsmail Abak

    İsmail Abak12 gün önce

    İnsanların başına ne geliyorsa AKİF yüzünden geliyor 😡

  34. MEHMET ÖZTÜRK

    MEHMET ÖZTÜRK12 gün önce

    Şu berki hiç sevmiyorum.

  35. yareninizzz01

    yareninizzz0112 gün önce

    Ömer abisini mi dövüyor anlayamadım

  36. Sedef Çoban

    Sedef Çoban12 gün önce

    Ömerin dövdüğü kişi yeni gelen oyuncu Tolga

  37. OYUN OYNAYAN KIZ

    OYUN OYNAYAN KIZ12 gün önce

    Akifin asistanı olursan böyle olur işte

  38. trouvaille

    trouvaille12 gün önce

    Diziye tolga(berk ali çatal) diye bir karakter katılmış. Ömerin dövdüğü kişi o.

  39. Ayşegül Akgül

    Ayşegül Akgül12 gün önce

    Kimi dövüyor anlamadım

  40. Amil Hesenov

    Amil Hesenov13 gün önce

    Döyülen kadirdir Ömerin gözü dönmüş

  41. sare

    sare13 gün önce

    Ömere gıcik olan tek benmiyim?

  42. İsmail İsmail

    İsmail İsmail13 gün önce

    omeri sonuna kadar hakli buluyorum

  43. Ismail Yılmaz

    Ismail Yılmaz12 gün önce

    Ayn

  44. Mehmet Bademci

    Mehmet Bademci13 gün önce

    Ömer'in dövdüğü kadir değil bence

  45. Muaz Komec

    Muaz Komec13 gün önce

    0:39 0:40

  46. zeynep çırak

    zeynep çırak13 gün önce

    3. Fragman gelsin diyenler? ✋

  47. ebrar _44

    ebrar _4413 gün önce

    ömer kimi dövüyor orada ya

  48. burcu

    burcu13 gün önce

    Biterse çok üzülürüm ❤

  49. burcu

    burcu13 gün önce

    Bu dizi çok güzellll yaaaa 😍💜

  50. İrem 33

    İrem 3313 gün önce

    Diziye yeni biri geliyormuş 🤦🏼‍♀️

  51. gölge

    gölge13 gün önce

    Ömerin dövdüğü kim

  52. EMRE HALICI

    EMRE HALICI13 gün önce

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  53. EMRE HALICI

    EMRE HALICI13 gün önce

    😅

  54. İncifer Özer

    İncifer Özer13 gün önce

    Ömer katil odu 👉🏻😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩👈🏻

  55. Burak eren

    Burak eren13 gün önce

    @İncifer Özer heheh kesin öyledir ben sana sadece fikrimi sundum bildiğim bişey varmı dedim ama senin kadar boş yapanı görmedim burdan belli senden adam olmaz hiç bişey de başarılı olamazsın anca millete burdan atıp tutarsın baksa biseye yaramassin 👏👏

  56. İncifer Özer

    İncifer Özer13 gün önce

    @Burak eren bazı insanlar lafı anlatınca değil sokunca anlıyor

  57. İncifer Özer

    İncifer Özer13 gün önce

    @Burak eren gölgende lafın yok oda senin peşinden geliyor

  58. Burak eren

    Burak eren13 gün önce

    @İncifer Özer doğrular cokmu zoruna gitti benden bişey olur ama senden adam olmaz önce kendine bak sonra millete bişey olmaz de

  59. İncifer Özer

    İncifer Özer13 gün önce

    @Burak eren işte kendini bişey zannediyorsun ama senden hiç bişe olmaz

  60. İrem Şimal Pekgöz

    İrem Şimal Pekgöz13 gün önce

    asi,yenin doğum gününe çağırdığı kişi dorukmu yoksaaa

  61. Sena Doğan

    Sena Doğan13 gün önce

    Ömer kimi dövüyor

  62. Nasteho mustafe

    Nasteho mustafe13 gün önce

    Yaa bugüne ne var

  63. Eren Gidişli ツ

    Eren Gidişli ツ13 gün önce

    Sonda kimi dövüyor Ömer belli olmuyor bilen varmı

  64. Mehmet Gürbüz

    Mehmet Gürbüz13 gün önce

    Aga filmin bug ını buldum bunlar asiyeyle ikiz değil mi kafalar karışsın hadi bakiyim

  65. Chcolate Tea

    Chcolate Tea12 gün önce

    @Mehmet Gürbüz 5. Bölümde bir sahneydi sanırsam ( gidip izle bence); Orhan, Kadir’e Ömer’in gerçek kardeşi olmadığını söylüyordu. Ömer’i buluyorlardı (Bende tam hatırlamıyorum, odaklanmamıştım). Henüz Asiye küçük olduğu için ikiz gibi büyüsünler falan diyorlardı. Ondan sonra Orhan Kadir’e Suzan’ın Ömer’in gerçek annesi olduğunu falan söyledi. Yani gerçek ikiz değiller, sadece Asiye bebekken Ömer’i buldukları için ikiz diye büyüsün demişler. Mevzu bu.

  66. Mehmet Gürbüz

    Mehmet Gürbüz12 gün önce

    @Chcolate Tea saçma nasıl ikiz olduklarını sanıyorlar ikizlerdir ya da değillerdir ama bunlar ikiziz dediler ve kardeş değiller o zaman kim dedi bunlar en başında ikizsiniz diye

  67. Chcolate Tea

    Chcolate Tea12 gün önce

    Gerçek ikiz değiller. İkiz olduklarını sanıyorlar

  68. Mədinə Əliyeva

    Mədinə Əliyeva13 gün önce

    Para insanı kor ediyorya

  69. Dudu Gül Işık

    Dudu Gül Işık13 gün önce

    Ömer harikanın kardeşi olduğunuöğreniyormu

  70. BTS army

    BTS army13 gün önce

    Sonda Ömer kimi dövüyor yaaa ??

  71. dilan Bozkurt

    dilan Bozkurt13 gün önce

    Yeni oyuncu girdi galiba çünkü Berk değil orda ayırıyor abiside degise yeni biri girdi

  72. Mustafa Dalar

    Mustafa Dalar13 gün önce

    bence bu dizi finale doğru gidiyor

  73. Herhangi biri

    Herhangi biri13 gün önce

    0:40 yeni oyuncu, Tolga

  74. Evrim7676

    Evrim767613 gün önce

    3 bölüm fragmanı gelsin lütfen

  75. Aybüke İğdeli

    Aybüke İğdeli13 gün önce

    Ömer kimi dövdü orda ya

  76. İbrahim Güncü

    İbrahim Güncü13 gün önce

    Ömer orda kimi dövdüü?

  77. onur seyit Yaran

    onur seyit Yaran13 gün önce

    Omerin dovdugu cocuk kim yhaaa bi anlayamadim🤔🤔🤔🤔🤔

  78. Gülcan Özcan

    Gülcan Özcan13 gün önce

    İnşallah 11. bölümde annesi olduğunu öğrenir

  79. {•OLIVE•}

    {•OLIVE•}13 gün önce

    Ömer kimi dövüyoo

  80. Avin Ismail Othman

    Avin Ismail Othman13 gün önce

    Ya hic kimse Asiye ve Ömerin dogum gunu oldugunu farketmedi mi. Acaba Doruk bey Asiyeye hediye alicakmi ve ne tür bir hediye alicak.

  81. Ayşe Elbaşı

    Ayşe Elbaşı13 gün önce

    hepsini doğum günü aynı günümü

  82. Zişan Yalçın

    Zişan Yalçın13 gün önce

    Ömer kimi vuruyor anlamadımm

  83. BS SELİM

    BS SELİM13 gün önce

    3üncu fragman gelsiiiiinnnn bugün

  84. the şemsettin

    the şemsettin13 gün önce

    Orada abisini mi dövdü

  85. Dead’ Cem

    Dead’ Cem13 gün önce

    Ömer orda kime vuruyor?

  86. İlayda Köseoğlu

    İlayda Köseoğlu13 gün önce

    ömer kimi dövüyor?

  87. Medine Akgun

    Medine Akgun13 gün önce

    Ömer kimi dövüyordu öyle lan

  88. Murat Güney

    Murat Güney13 gün önce

    Ömer kimi dövüyodu

  89. Jessica Gill

    Jessica Gill13 gün önce

    Ah Ömer ahhh sen napıyorsun 😭

  90. İncir Erikli

    İncir Erikli13 gün önce

    *Arkadaşlar Ömerin dövdüğü kişi tolga karakterli kişi gerçek adı berk ali çatal atv nin resmi sayfasından açıklamıştır istiyor baksın*

  91. Elif

    Elif13 gün önce

    Merak Edenler İçin Ömer Yeni Karakter Tolga Diye Bir Çocuğu Dövüyor

  92. Irmak Canlan

    Irmak Canlan13 gün önce

    Ömer kimi dövüyor

  93. İdil Efe

    İdil Efe13 gün önce

    Acaba abi dini mi dovfu

  94. Selma Şahin

    Selma Şahin13 gün önce

    Sonda ömer kimi dövüyor

  95. Mavii

    Mavii13 gün önce

    Açıklama geldi ya bugün tolga adında yeni oyuncu girecek diye

  96. nur

    nur13 gün önce

    ömeri sevmemeye başladm..

  97. Rufan Burhaneddinov

    Rufan Burhaneddinov13 gün önce

    10-cu bölüm ne zaman gelicek ?

  98. Rufan Burhaneddinov

    Rufan Burhaneddinov13 gün önce

    @Elif tamam teşekkürler

  99. Elif

    Elif13 gün önce

    Yarın Cumartesi Günü Gelecek Heralde

  100. 14Four

    14Four13 gün önce

    Ömer kimi dövüyodu ben berk sandim amma berk deyilmiş.

  101. 14Four

    14Four7 gün önce

    @Mavii evet kötü rolda

  102. Mavii

    Mavii13 gün önce

    Açıklama geldi bu konuda yeni oyuncu girecekmis tolga adında

  103. Lady Ezel

    Lady Ezel13 gün önce

    Ömer nasıl suzanın oğlu ya

  104. Nesrin N

    Nesrin N13 gün önce

    Ömerin vurduğu kişi Tolga galiba . Yeni karakter.

  105. Elif

    Elif13 gün önce

    Aynen

  106. Ezgi OLAŞ

    Ezgi OLAŞ13 gün önce

    Ömer nasıl zengin oldu

  107. Elif

    Elif13 gün önce

    Akif'in Asistanlığını Yaptı ATV Kanalından Fragmanı Bulabilirsin

  108. Ali Teşvi

    Ali Teşvi13 gün önce

    dövdü

  109. Ali Teşvi

    Ali Teşvi13 gün önce

    o çocuk kim

  110. Elif

    Elif13 gün önce

    Yeni Karakter Tolga Diye Bir Çocuk Heralde

  111. Bahoz devrim Karaman

    Bahoz devrim Karaman13 gün önce

    Sizce Ömer kimi dövüyor? ...yorumlara yazmayı ve like atmayı unutmayınız

  112. Bahoz devrim Karaman

    Bahoz devrim Karaman13 gün önce

    Bence Ayşe'nin eski bir arkadaşı

  113. Furkan Ocak

    Furkan Ocak13 gün önce

    Ömer de iyiden iyiye affedersiniz ama kalleş oldu

  114. Beyefendi Baykal Bey

    Beyefendi Baykal Bey13 gün önce

    Çukur final yapacak, Akın Koçovalı yani Burak Dakak Kardeşlerim dizisine girmeli diyen Z KUŞAĞI LİKE LÜTFEN😎

  115. Hamza Aksoy

    Hamza Aksoy13 gün önce

    Başın sıkışında abi dersin ama

  116. Enes alcar

    Enes alcar13 gün önce

    ÖMERİN DÖVDÜĞÜ KİŞİ KİM BİLEN VARMI YA

  117. Mavii

    Mavii13 gün önce

    Kardesleim instagram sayfasına bakabilirsin bu konuda açıklama geldi yeni oyuncu girecek

  118. aylin aylin

    aylin aylin13 gün önce

    oğlum ömer kimi döcdü lan

  119. Elif

    Elif13 gün önce

    Yeni Karakter Tolga Diye Bir Çocuk Heralde

  120. Yusuf Emir

    Yusuf Emir13 gün önce

    41 saniye durdurun kim oldugu görülüyor a

  121. Mehmet Kerem Oktay

    Mehmet Kerem Oktay13 gün önce

    Ömer kimi dövüyor

  122. Elif

    Elif13 gün önce

    Tolga Diye Bir Çocuk Heralde