Kardeşlerim 12. Bölüm

Kardeşlerim 12. Bölüm Özeti:
“Hep çalışmadığımız yerden üzüyorlar bizi…”
Suzan öğrendiği gerçekle yüzleşirken; Ömer her şeyden habersizdir. Ömer’le Ayşe’nin arkadaşlığını hazmedemeyen Tolga, Berk’le birlikte Ömer’i zor duruma sokacak planını uygular. Kadir, Melisa’yı şaşırtacak sürpriz bir teklifte bulunur. Şengül, Suzan’ın sırrını Nebahat’e anlatır. Suzan, Akif’i bitirmek için yeni planlar peşindeyken, Akif’in beklenmedik hamlesi herkesi şoke eder.
Oyuncular : Celil Nalçakan (Akif), Halit Özgür Sarı (Kadir), Cüneyt Mete (Orhan), Fadik Sevin Atasoy (Şengül), Ahu Yağtu (Suzan), Simge Selçuk (Nebahat), Yiğit Koçak (Ömer), Su Burcu Yazgı Coşkun (Asiye), Aylin Akpınar (Emel), Onur Seyit Yaran (Doruk), Cihan Şimşek (Oğulcan), Damlasu İkizoğlu (Melisa), Gözde Türker (Harika), Kaan Sevi (Mazlum), Melis Minkari (Aybike), İrem Salman (Talya), Lizge Cömert (Süsen), Recep Usta (Berk).

atv Resmi TRhttp Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
atv
atvcomtr
atvturkiye
Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7

Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…

Başrollerini Celil Nalçakan, Halit Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.

atv resmi TRhttp kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

YORUMLAR

  1. Hilal Aktaş

    Hilal AktaşSaatler önce

    Tam reklam izlicem araya dizi giriyor ya..

  2. BERRİN

    BERRİN2 saatler önce

    1:48:47 her eve Bi oğulcan lazım valla

  3. Məhəmmədəli Fərzəliyev

    Məhəmmədəli Fərzəliyev3 saatler önce

    Ya ben her konuda pörfekt olmak zorundamıyım yaa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  4. Suara İkra

    Suara İkra3 saatler önce

    1:07:03 şengül ilk defa doğru bişey yaptı oh olsun berk e

  5. Məhəmmədəli Fərzəliyev

    Məhəmmədəli Fərzəliyev4 saatler önce

    Oğulcana helal

  6. Nezerova Xalide

    Nezerova Xalide4 saatler önce

    Yalnız her kes yakışıklı olduğu gibi Tolga da yakışıklı ayrı bir havası var

  7. 🌙Moon🌙

    🌙Moon🌙6 saatler önce

    Kim bu filmi seviyorsa like atsin 😉

  8. AUDİOLAP

    AUDİOLAP7 saatler önce

    Okul sahneleri çok gelsin guzel dizi efsane en guzel dizilerden biri

  9. Burak M

    Burak M8 saatler önce

    1:45:25

  10. Irmak

    Irmak14 saatler önce

    Abi, şu dünyada Tek istediğim şey OĞULCAN gibi bir arkadaş

  11. sad sad

    sad sad16 saatler önce

    2:07:11 ay çok üzüldüm berk'e o isteyerek kocanı yaralamak istemedi çok yazık ya

  12. Amine Ravza Polat

    Amine Ravza Polat16 saatler önce

    28:27 Oğulcan çok iyi ya izlerken gülmemek imkansız

  13. Eli Eliyev

    Eli Eliyev17 saatler önce

    1:45:38 😂

  14. Elif Özkan

    Elif Özkan18 saatler önce

    Şengül Dernekte:Geliğğnn geliğğnn

  15. Ulker Eyubova

    Ulker Eyubova19 saatler önce

    Cokkk duygulandimmmm

  16. Esma Atagül

    Esma Atagül20 saatler önce

    Aybüke oğlcan...

  17. ArdaXBS

    ArdaXBS22 saatler önce

    Şengül: yalan söylemeyim 5 lira yazıyor ama sen bana 40-50 ateslersin 😳

  18. Yağmur Demir

    Yağmur Demir22 saatler önce

    Geçen bölümlerde bi yorum yaptım nebehat daha iyi diye........yanıt veren verene......ama suzan daha iyiymiş ilerledikçe anladım dmmdmdm

  19. emine aleyna

    emine aleyna22 saatler önce

    Ulenn bitiyorum sana doruk sjwkkwkwkw

  20. emine aleyna

    emine aleyna22 saatler önce

    Beni alan kız yaşadı dimi sjwjjwjwj

  21. emine aleyna

    emine aleyna22 saatler önce

    Bir oğulcan atasözü derki: Ben her konuda perfekt olmak zorunda mıyım

  22. MR - Reflex

    MR - ReflexGün önce

    Allah herkese Süsen gibi sevgili, Kadir gibi abi, Oğulcan gibi kuzen nasip etsin

  23. Zoellagee Rblx

    Zoellagee RblxGün önce

    Allah kimseye emel gibi kardeş vermesin amin

  24. Məhəmmədəli Fərzəliyev

    Məhəmmədəli FərzəliyevGün önce

    Yiaa bu Oğulcanın dediklerine çok gülüyorum yaa

  25. GAMER BROTHERS

    GAMER BROTHERSGün önce

    Bilmem fark ettiniz mi? ama bu Oğulcan karakterini canlandıran kişi Bez bebekte Selim karakterini canlandırmıştı🙃🙂

  26. Batyr Passyyev

    Batyr PassyyevGün önce

    🙃

  27. Fadime nisa Sarı

    Fadime nisa SarıGün önce

    29.53 TÖVBE TÖVBE Jfiskkskjksksksk

  28. sen çal kapımı fan

    sen çal kapımı fanGün önce

    doruk gibi iyi bir insan çıkarsın herkesin karşına amin

  29. bsr RM94

    bsr RM94Gün önce

    Mazlum gibi bir arkadaş istiyorum

  30. N İ K O

    N İ K OGün önce

    15:02 Korkdum Lağnn😂

  31. ahmet Cakir

    ahmet CakirGün önce

    Şengül iyi misin kötü müsün nasıl bir şeysin 😂

  32. Nicat Məmmədov

    Nicat MəmmədovGün önce

    Doruk və Asiye cütlüyünü bəyənənlər?

  33. GG VASKO GG VASKO

    GG VASKO GG VASKOGün önce

    Lannn nedn böYLe her şY ömerLerin üsTündə kaLıYor🤔

  34. Rey

    ReyGün önce

    He bende diyordum nasıl bir ekşın ile biticek

  35. Rey

    ReyGün önce

    Şengül Berke tabak yapmayalım derken ne kadar net söyledi öyle wğvksügkwüfnw çok güldüm

  36. Aygun Baloglanova

    Aygun BaloglanovaGün önce

    Ri

  37. Aygun Baloglanova

    Aygun BaloglanovaGün önce

    Eydhdgdheggehryduysgud🏈🏒🏑🏏🎳🥏🏸🥅

  38. Aygun Baloglanova

    Aygun BaloglanovaGün önce

    Qtyng

  39. Aygun Baloglanova

    Aygun BaloglanovaGün önce

    ,,,, ,,,,,,,, t,,, , f

  40. sinan ölmez

    sinan ölmezGün önce

    Bence bu dizinin kilit oyuncuları oğulcan ile Şengül 😂😂

  41. Medine Abdullayeva

    Medine AbdullayevaGün önce

    1:50:19 😅😅😅

  42. GG VASKO GG VASKO

    GG VASKO GG VASKOGün önce

    Önceki böLümde ömer çocuğu dövdüde sora noLdu😒.çocuk YaşıYomu?🙄

  43. Nigar Sirinova

    Nigar Sirinova22 saatler önce

    Bölüm birakmissin

  44. Fatma AY

    Fatma AYGün önce

    tolga mı tolgaysa yaşıyor

  45. Zeynep Yavuz

    Zeynep YavuzGün önce

    Valla her bölümde insanı ağlatıyorsunuz helal olsun😂

  46. -❤

    -❤Gün önce

    Ağlamaqdan başım ağrıylr daha😂🤦🏻‍♀️

  47. Pro Gamer

    Pro Gamer2 gün önce

    Kadir Melissa la yakışıyorsa beğeni Süzenle yakışıyorsa yorum hadi

  48. X,Y, Z

    X,Y, Z2 gün önce

    Berk var ya her tarafı karıştırıp sonra da oturup dizi gibi izliyor ya şeytan mübarek.. Ama Aybike seni yola getiricek merak etme

  49. Pro Gamer

    Pro Gamer2 gün önce

    Doruk un değişimini sevenler

  50. { N  O  U  R ♡}

    { N O U R ♡}2 gün önce

    Oğulca'nın Ömer için ağlaması....

  51. { N  O  U  R ♡}

    { N O U R ♡}2 gün önce

    Allah herkese Doruk gibi sevgili, kadir gibi abi,Oğulcan gibi kuzen nasip etsin 😺🖤

  52. Derin aslı Korkut

    Derin aslı Korkut2 gün önce

    Bu aile nası fakir kocaman barbie evi var bende daha yok yuh

  53. EMR

    EMR2 gün önce

    Önceki bölümleri izlemedinmi küçük kızın doğum günün de doruk un annesi verdi o evi

  54. Leela_ Lia

    Leela_ Lia2 gün önce

    Vicdansiz Akif biraz insaf ýa cocuklarin Annesini babasini öldürdin biraz kendini sucla ýaaaa

  55. Zahide Sarı

    Zahide Sarı2 gün önce

    1.58.35 dizide ayıp sahne çıkınca biz 🤭

  56. Burçin Çoruh

    Burçin Çoruh2 gün önce

    Ömer le harikanın gösterisi Çok güzeldi 🥺 sağol OĞULCAN

  57. Leela_ Lia

    Leela_ Lia2 gün önce

    Ogulcan gorunce sebepsiz ýere gulumseyesim geliyor ýa, bu nasil bir insan sevindirme ýa🤭 Ogulcan gibi kuzen istiyorum ayrica çokta yakisikli ýa ♥️

  58. Zahide Sarı

    Zahide Sarı2 gün önce

    Bi de Melisa üvey çıkmıyor mu sonradan

  59. 🦋🍷

    🦋🍷2 gün önce

    Allah herkese Oğulcan gibi kuzen, Mazlum gibi dost,Doruk gibi sevgili ve Kadir gibi abi nasip etsin İnşAllah

  60. Burçin Çoruh

    Burçin Çoruh2 gün önce

    Ya kadir yeter da yeter yok para yok para şimdi o paraları alsaydınız şimdiye zengin olurdunuz alla alla yaa yeter al artık off çıldırdım skfkskckskd

  61. Elvin Turan

    Elvin Turan2 gün önce

    Okul çıkışı Asiye tek gidio bir tane adam ona saldırıyor Dorukta onu kurtarıyor üf hayale gelğğ

  62. SƏBİNƏ CAHANGİEOVA Asdan

    SƏBİNƏ CAHANGİEOVA Asdan2 gün önce

    Ben oğulcan gibi kuzen isdiyom..

  63. Eli Musayev

    Eli Musayev2 gün önce

    😃😃😀😄😄😁😁😆😆😅😅🤣🤣😂😂🙂🙂🙃🙃😉😉😊😊😇😇🥰🥰😍😍🤩🤩😘😘😗😗☺☺😚😚😙😙😋😋😛😛😜😜😜🤪🤪🤪😝😝😝🤑🤑🤑🤗🤗🤗🤗

  64. Hamit Apaydin

    Hamit Apaydin2 gün önce

    Dorukla, asiyenin mevzusu iyice yesilcama döndü mübarek

  65. شهد العسل

    شهد العسل2 gün önce

    Asiyede çok uzatıyor

  66. Türkan Quliyeva

    Türkan Quliyeva2 gün önce

    1:46:00😂😂😂😂 Akif kötü biri amma hep gülüyorum o konuşunca ya

  67. Elif Gültepe

    Elif Gültepe2 gün önce

    12bolumdur cozemedigim tek şey Şengül iyi mi kötü mü🤔

  68. Umut

    Umut2 gün önce

    Berk'in sesi, Uraz Kaygılaroğlu'nun sesine benziyor.

  69. İclal Salman

    İclal Salman2 gün önce

    21:33 22:33 25:17 30:00 39:18 1:15:58 1:28:10 1:33:33 1:36:46 1:38:48 1:59:38 2:06:12 2:06:58

  70. Huri Kose

    Huri Kose2 gün önce

    Bence boşver sevmaaaa ☺☺

  71. Esila İşgüder

    Esila İşgüder2 gün önce

    1 bölümde 1 sezonluk olay oluyo...

  72. Ecem Karaer

    Ecem Karaer3 gün önce

    Yaa olm dışarıda bi tane bile dükkanı çeken kamera yok mu ona baksınlar içeri girdiklerini görürler işte aqqqqqqq çıldırcam

  73. lavvi _sss

    lavvi _sss3 gün önce

    Nobody; Akif: DELİRECEM

  74. Ezgi •

    Ezgi •3 gün önce

    Tütsüde tütüyo be kskdjdhndjdh

  75. HAYRUNNİSA YOLCUKAYA

    HAYRUNNİSA YOLCUKAYA3 gün önce

    Paranın hepsi akbil doldurmaya gidiyo abi ya

  76. KAYRA Çalı

    KAYRA Çalı3 gün önce

    Akif neden suzana suzaağn diyo 😄

  77. Zulfiyahon Bekmurzaeva

    Zulfiyahon Bekmurzaeva3 gün önce

    Suzanda ne acayip bir kadin ya iki çocuktan biri senin diyince hangisi diye soruyor bu kadin çocuğu ne zaman dogduguni unutmuş mu ne anlamadım yani ??

  78. Ecenur Varlı

    Ecenur Varlı3 gün önce

    2:07:17 şey kızını vercen ona-

  79. Sevinc Niyazova

    Sevinc Niyazova3 gün önce

    Oğulcan boş boş durma

  80. Rukiye Hacer Fındık

    Rukiye Hacer Fındık3 gün önce

    Oğulcan ne kadar tatlî ve kral olduğunu biliyon di mi

  81. Sevinc Niyazova

    Sevinc Niyazova3 gün önce

    Kadir 3 5 8;10 20 Melisa :😤

  82. Sevinc Niyazova

    Sevinc Niyazova3 gün önce

    Melisa çok iyi

  83. DilekYaren Sağlam

    DilekYaren Sağlam3 gün önce

    Oğulcan sen harike bi insansın o sahnedeki bakış, 2 kardeşi sarılmasını sağlayan en güzel detaysn

  84. Sevinc Niyazova

    Sevinc Niyazova3 gün önce

    Oğulcan diyil özgüven 😂❤️

  85. Burak M

    Burak M3 gün önce

    2:17:42

  86. Burak M

    Burak M3 gün önce

    2:08:28

  87. Burak M

    Burak M3 gün önce

    2:06:50

  88. Burak M

    Burak M3 gün önce

    2:02:37

  89. MAHMUT ENES

    MAHMUT ENES3 gün önce

    Dizi müq diyenler +1

  90. Eylül Yılmaz

    Eylül Yılmaz3 gün önce

    Of yeter ya kadir den çok sıkıldım tamam gururlusun anladım ama yeter ya al artık şu paraları gurur karın doyurmuyor abi eline 50 kere para geçti. tamam diğerlerini anladım. Ama bu parayı niye almadın senin parandi o ya yeter valla yeter abartiniz

  91. Anonim kız

    Anonim kız3 gün önce

    Fakir.f tipi seçtiğin hayatın bedeli derler Seçmedik leri hayatlarının bedellerini ödeyen insan lar neyse ..

  92. Zeynep tuba

    Zeynep tuba3 gün önce

    Bu ogulcan adam be

  93. ferhad huseynaga

    ferhad huseynaga3 gün önce

    ÖMERDEN BASQA HERKES ÖMERIN ZUZANIN OLU OLDUNI BILOYO😂😂😂😂😂😂😂😂

  94. ferhad huseynaga

    ferhad huseynaga3 gün önce

    her gun bakiyorum çunku tam benlik🤗😘❤👍👌

  95. Zeynalova Günay

    Zeynalova Günay3 gün önce

    Akif: Şengül Erenin sarmaları Dediyi yerde koptum resmen 🤣🤣🤣

  96. Kübra Yılmaz

    Kübra Yılmaz4 gün önce

    Şengül ün içene Melek girmiş galiba

  97. Anonim kız

    Anonim kız4 gün önce

    😅 aynn

  98. Ferid Abbasov

    Ferid Abbasov4 gün önce

    Ağlıyorsun insansın yani....

  99. sena

    sena4 gün önce

    şu gizli bilgileri ulu orta yüksek sesle söylemeseniz keşke al işte Oğulcan da öğrendi

  100. SSemra

    SSemra4 gün önce

    Oğulcan'ın tiyatro sahnesi harika GWJXİGHENDKFUEHS

  101. Film sonu

    Film sonu4 gün önce

    43:55 Kızıl şeytan yine iş başında😈

  102. Mehmet Kahtan

    Mehmet Kahtan4 gün önce

    Şu dilenciye niye öyle yaplyo

  103. melike

    melike4 gün önce

    Bugün kardeşlerim var agağağaaa ama daha bu bölümdeykm bitirmem gerek diziyi

  104. Ferid Abbasov

    Ferid Abbasov4 gün önce

    Ben birgüne 3,4 bölüm izliyorum

  105. emin mursudov

    emin mursudov4 gün önce

    @melike yetişemezsen yaparsın bence acele etme

  106. melike

    melike4 gün önce

    İzledim 16.ya geçmek istiyorum hemen bide bu akşam ama

  107. SSemra

    SSemra4 gün önce

    Benim durumumdasın nasıl bitiririm fikrim yok :(

  108. emin mursudov

    emin mursudov4 gün önce

    Knk bitirirsin diğer bölümlere baktiysan çabuk geçersin

  109. Ferid Abbasov

    Ferid Abbasov4 gün önce

    Allah kahretsin her şeyin hoşuma gidiyor 😂

  110. Ayse Turk

    Ayse Turk4 gün önce

    İlk defa dizide kötü karakteri tatlı buluyorum yaw berkooooo

  111. Ferid Abbasov

    Ferid Abbasov4 gün önce

    Oğulcan: burunlarında aynı sanki Dudaklarida benziyor gibi Ömer: sen niye bana dik dik bakiyon Oğulcan: çok yakisiklisin da ondan 🤣😂😅

  112. Cemcel kızı ❤️

    Cemcel kızı ❤️4 gün önce

    Oğulcan çok komik ya 😂

  113. Cemcel kızı ❤️

    Cemcel kızı ❤️4 gün önce

    @Yasir talha Kılıç senin hiç okuman mı yok Oğulcan yazmişim zaten

  114. Yasir talha Kılıç

    Yasir talha Kılıç4 gün önce

    Ömercan ne yaa Oğulcan onun adı *.*

  115. İREM GÜNGÖRDÜ

    İREM GÜNGÖRDÜ4 gün önce

    ömer:belliki zeki olan benim da napıcam harika:belliki o kadar zeki deilsin yap bişey

  116. lali minati

    lali minati4 gün önce

    MELİSE GICIKLIK OLSUN DİYE BURAYA YORUM YAZIYORUM.