Lucifer 5. Sezon: 2. Kısım | Resmi Fragman | Netflix

Yeni yaratıcınızla tanışma vakti geldi! Lucifer heyecan dolu sekiz yeni bölümle geri dönüyor. 5. Sezon: 2. Kısım, 28 Mayıs'ta yayında.
Lucifer'ı yalnızca Netflix'te izleyin: www.netflix.com/Lucifer
Abone ol: bit.ly/39azdcd
Netflix Hakkında:
Netflix, 190'dan fazla ülkede 208 milyon ücretli kullanıcının farklı türlerde ve dillerde diziler, belgeseller ve sinema filmleri izlediği, dünyanın eğlence odaklı lider yayın hizmetidir. Üyeler yayınları istedikleri kadar, istedikleri zaman, istedikleri yerde, internete bağlı tüm ekranlarda izleyebilirler. Yayınların tamamını reklamsız olarak ve herhangi bir taahhütte bulunmadan oynatabilir, durdurabilir ve daha sonra izlemeye devam edebilirler.
INSTAGRAM: netflixturkiye
FACEBOOK: netflixturkiye
TWITTER: netflixturkiye
Lucifer 5. Sezon: 2. Kısım | Resmi Fragman | Netflix
trhttp.info
Lucifer, Chloe ile işleri yoluna koyma umuduyla yaşayanların dünyasına fırtına gibi geri döner. Ne de olsa Şeytan'ın işi asla bitmez.

YORUMLAR

  1. Namık

    Namık5 saatler önce

    İnş çarpılmayız

  2. DARK NİGHT

    DARK NİGHT7 saatler önce

    Sonunda sonunda sonundaaaaaaaaaaa işye beklediğim diziiiiiiiiiiiiiiiiiiii Bütün sezonu bitirdiğimden beri deligin bekliyordum ve işte o an geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Lucifer yeni bölümmmmmm geldi geldi geldiiiiiiiiiiiiiiiiiii sonundaaaa Şu an bir çocuk gibi mutluyummmm

  3. Efe Gökşin

    Efe Gökşin8 saatler önce

    Güzel bölümler olucak gibi görünüyor

  4. Selinay

    Selinay10 saatler önce

    It would be a lie mı?? Bak hele bak

  5. Rıdvan Ata Kurutaş

    Rıdvan Ata Kurutaş12 saatler önce

    Allahım inşallah çarpılmadan diziyi bitirebiliriz

  6. Game Lord

    Game Lord13 saatler önce

    BIRAKTIM AHA BU TANRI MUHABETTİNDEN ŞEYTAN OLURDA TANRI HAŞA NEDEMEK AQ

  7. Roxelana

    Roxelana14 saatler önce

    Niyet ettim Allah'ım senin rızan yolunda bu diziyi çarpılmadan izlemeye.

  8. Esmanur Aslan

    Esmanur Aslan14 saatler önce

    1:41 Maze'nin öptüğü kız eve mi?

  9. Kartal

    Kartal14 saatler önce

    Beğenmedim

  10. Brawl Stars

    Brawl Stars15 saatler önce

    Tanrı emekli olur Lucifer: Tanrı olacağım Michael: Hayır ben olacağım Lucifer ve Michaelın annesi: SA

  11. İlknur Parlar

    İlknur Parlar17 saatler önce

    Bu cloe yürek yemiş lan resmen tanrıyla konuştuğunu hatırlayınca göt oldu

  12. Alpha Crypto

    Alpha Crypto17 saatler önce

    Oh my god, i mean you :D

  13. WoW

    WoW19 saatler önce

    Şu chloe kadar aptal gerizekalı kendini beğenmiş egoist ve harbi salak birini daha görmedim hayatımda

  14. Pelin Akgül

    Pelin Akgül19 saatler önce

    bu sezonu izlerken de başımıza bişi gelmezse bize hiç bişi olmaz bundan sonra

  15. PUBG EYO

    PUBG EYO21 saatler önce

    Allahı sana şükürler olsun 28 mayısta Geliyo

  16. WanpisX

    WanpisX21 saatler önce

    siyahi tanrıyla yemek yemek isterdim açıkçası

  17. Semih Özün

    Semih Özün21 saatler önce

    bu sezon kötü

  18. Onurhan Kisli

    Onurhan Kisli22 saatler önce

    sizce kaç bölüm olcak ?

  19. yusuf şeker

    yusuf şeker21 saatler önce

    Aga kaç bölüm olacağı değil de kaçıncı bölümde çarpılcağımız önemli bence

  20. 01 suqueen 01

    01 suqueen 01Gün önce

    Ya yorumları okurken gülüyorum sonra tövbe tövbe tövbe deyip duruyorum ya fazla gülmemeyede çalışıyorum yorumlarda şu umarım çarpılmayız hadi bu sezonda dayanırım gibi şeyler

  21. Plütona Sahip Çıkalım

    Plütona Sahip ÇıkalımGün önce

    Yediğim haltlar aklıma gelir: Respectfully

  22. zeynep

    zeynepGün önce

    Ne olursa olsun tüm inançlara saygı duyup Allah'ı insan suretinde göstermemelilerdi bu tüm inançlara saygısızlık bence

  23. Şirin Ezra Yücel

    Şirin Ezra YücelGün önce

    Yaaa bu filme bayılıyorum gerçekten aşırı iyi sabırsızlıkla bekliyorum 😍

  24. Moonlight Stories

    Moonlight StoriesGün önce

    Abi lucifer tanrı olucağım derken gerçek tanrı değil biliyosunuz demi çünkü bazı aptallar tek Allah vardır o birdir yazmışlar

  25. adsız 1

    adsız 1Gün önce

    28 mayıs çok yaa

  26. Halil Alkan

    Halil AlkanGün önce

    5 sezonun hepsini ramazanda izledim inşallah çarpılmam :|

  27. Hüseyin Yaman

    Hüseyin YamanGün önce

    Bu sezon son olucak diye okumuştum gerçek mi bu bilgi?

  28. sama ly

    sama lyGün önce

    Bu sezon kesin çarpılıcaz

  29. Ayşe nisa Danışman

    Ayşe nisa DanışmanGün önce

    baba esprisi güzel lucifer:sağol pratik yapıyorum bebeklerimi olcak lan yoksa

  30. Cilekli Köfte

    Cilekli KöfteGün önce

    Allah gelmiş lan

  31. ahmed arda

    ahmed ardaGün önce

    0:47 amanadilein gözü jasgblkasjgbıagsjb

  32. Bilal Koca

    Bilal KocaGün önce

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  33. Gökçe Tuğrul

    Gökçe TuğrulGün önce

    Diziyi izlerken tövbe yarabbim diyerek izliyorum offf çarpılacağız bu sezon

  34. Gökçe Tuğrul

    Gökçe TuğrulGün önce

    Allahım sen bu oruç ayının hürmetine çarpma bizi lütfen

  35. Tamam Yess

    Tamam YessGün önce

    28 mayısı bekliyorum

  36. Zerda Yıldız

    Zerda YıldızGün önce

    Allahım izliyorum ama sen affet

  37. NubLit Edits

    NubLit EditsGün önce

    Bu sezon kesinlikle çarpılıcaz hakkınızı helal edin :(

  38. Berk Ateş

    Berk AteşGün önce

    Tanrıçada gelse🤦🏻‍♂️

  39. Nisanur Yavuz

    Nisanur YavuzGün önce

    4 sezon boyunca bişey olmadı ama 5 sezon çarpılacağımıza adım gibi eminim

  40. Bayan Bilmis

    Bayan BilmisGün önce

    Çarpılmak için daha çok gencim

  41. mysterious player

    mysterious playerGün önce

    Dizideki tanrının gelmemesi gerekirdi ama yinede efsaneee duruoooo

  42. NOEX

    NOEXGün önce

    çarpılaz kesin ha

  43. Marinette Dupain-Cheng

    Marinette Dupain-ChengGün önce

    Tanrı mı olacaksın?jfdkjdsfklsmflsfsdfs

  44. May Blossom

    May BlossomGün önce

    Eve ile Maze ilişki yaşayacaksa ben baştan elendim

  45. Özge

    ÖzgeGün önce

    Eve yi görmek ve Daniel le luciferi aynı sahnede görmek bu sezon çok iyi olucak

  46. Mustafa Erol

    Mustafa Erol2 gün önce

    Şu diziye yüklenip bi sezon daha çektirtmedik mi be 🤦‍♂️

  47. Ayda Kaplan

    Ayda Kaplan2 gün önce

    Chloe:Sen berbat bi babasın Tanrı ile konuştuğunu hatırlayan Chloe:Saygısızlık etmek istemem

  48. Karanfil

    Karanfil2 gün önce

    Adama bak kac sezon pezevenkligi birakip aşik olacak diye bekledik şimdi gelmiş 2 kelimeyi soyleyemem diyor

  49. Karanfil

    Karanfil2 gün önce

    Bu sezona kadar kendimi kandırıp izledim lakin imandan çikmak istemediğimden dolayı bu sezon bırakiyorum sag bastan bi şehadet getirelim

  50. Emir Buba

    Emir Buba2 gün önce

    Bu yorumu beğenen olursa inşallah 6.sezon gelir

  51. The Gomutan

    The Gomutan2 gün önce

    Bu diziyi izledikten sonra tek bi işim rast gitmedi amk

  52. adını feriha koydum

    adını feriha koydum2 gün önce

    2. Kismi nzmzn yayinlancak

  53. Batuhan Şengül

    Batuhan Şengül2 gün önce

    Anasayfama neden düştün 🤦🏻‍♂️ spoiler yedik

  54. Yunus Emre Burak

    Yunus Emre Burak2 gün önce

    @Batuhan Şengül peki o zaman ben yanlış anlamışım.

  55. Batuhan Şengül

    Batuhan Şengül2 gün önce

    @Yunus Emre Burak Ben bu kısma kadar gelmedim 5. sezona kadar bu yüzden spoiler yediğimi söyledim :)

  56. Yunus Emre Burak

    Yunus Emre Burak2 gün önce

    Spoiler falan yok fragman bu

  57. Arda Saraman

    Arda Saraman2 gün önce

    0:44 şarkının ismini bilen varsa söyleyebilir mi

  58. Engin Can

    Engin Can2 gün önce

    Bi dizinin ne kadar suyu çıkarılabilirse çıkarıldı. Buna ek olarak Stranger things'de dahil.

  59. Poinenyks

    Poinenyks2 gün önce

    Maze ve Eve'i tek fark eden ben olamam

  60. Akın Kürşat Özkan

    Akın Kürşat Özkan2 gün önce

    Tanrı hiç bir zaman gelmemeliydi, hep bir gizem olarak kalmalıydı. Diziyi gizemli klan tek ve en önemli şeyi harcamışlar. Berbat bir 5. sezon finali bizi bekliyor.

  61. Emirhan Altıkat

    Emirhan Altıkat2 gün önce

    Son sahnelerde farkettinizmi o kılıç vardı birinin elinde alevli olan kılıç

  62. Bünyamin Özbey

    Bünyamin Özbey2 gün önce

    abi yaaa çıktı sonundaaaaaaaa :) yeeeeeee

  63. Zwert

    Zwert2 gün önce

    Yönetmenler carpilmadiysa bizde carpilmayiz inşallah

  64. Tugay Özçelik

    Tugay Özçelik2 gün önce

    Saçma derecede güzel olmuş. Helal olsun ❤️

  65. gokcyy

    gokcyy2 gün önce

    HAJSJEJSSKDKEJAKD KFAY YİXEM KOCAM ALLAH OLUOR

  66. Beyzanur İşçî

    Beyzanur İşçî2 gün önce

    Sonunda ya

  67. Büşra Akçaay

    Büşra Akçaay2 gün önce

    Bu sezon bir çarpılmamız var gibi

  68. halil ibrahim kıyak

    halil ibrahim kıyak2 gün önce

    micail alır beyler highschool dxd de o almıştı

  69. halil ibrahim kıyak

    halil ibrahim kıyak2 gün önce

    linda : ilahiyatın terapist'i

  70. ๖ۣۜPê†røv

    ๖ۣۜPê†røv2 gün önce

    o değilde luciferi hiç izlemedim arada 1. ve 2. bölümü fln izledim ben neden bu fragmanı izliyorum la

  71. ๖ۣۜPê†røv

    ๖ۣۜPê†røv2 gün önce

    Ya abi altyazıyı okutturmayın bana tanrı olcacağım ne Allahım sen beni affet

  72. nightwish

    nightwish2 gün önce

    Çarpılmadan izler geçeriz inş

  73. 800k ülkem var musul sal

    800k ülkem var musul sal2 gün önce

    umarım alıştığımiz seslendirmenler yapar biraz değisecek gibi duruyor bu sezon

  74. Şerife Demir

    Şerife Demir2 gün önce

    O iki kelimeyi söyleyemem nedir yaa bunca zaman bekledik ha oldu ha olcak bu sezon da mı olmayacak

  75. Josuke Higashikata

    Josuke Higashikata2 gün önce

    Yorumlar full "çArPıLmAyAlım eHe" ve beğeniliyor :)

  76. Sema Şahbaz

    Sema Şahbaz2 gün önce

    En çarpılma riski olan sezon olacak

  77. Şevval İzol

    Şevval İzol2 gün önce

    Michaela mı Lucifera mı aşık olsam ah bebeğim🤍

  78. Boş İşler Bakanlığı

    Boş İşler Bakanlığı2 gün önce

    lna 5.sezon çekilmedi mi yayınlanmadı mı 6 .sezon olması gerekmez mi?_????

  79. Kübra Çalışkan

    Kübra Çalışkan2 gün önce

    5. Sezon 2 kısımdan oluşuyor o yayınlanan ilk kısmıydı

  80. ARKIN GÜNER

    ARKIN GÜNER2 gün önce

    Şeytanca düşünülüp kralca çekilen bir film akasya durağına nasıl dönüştürülür. Netflix akasya durağı senaristleri ile 6 yıllık kontrat imzalamış.

  81. Ahmet Sargın

    Ahmet Sargın2 gün önce

    fragmanını neden bu kadar üzücü yapıyonuz anlamıyom yaşlar kaç bide ben 12

  82. MeZaR 13

    MeZaR 132 gün önce

    Efsane olacak Tanrıların savaşı buna dərim.

  83. MR ZERO

    MR ZERO2 gün önce

    Baya iyi lan ne zaman çıkıyor

  84. mrs. River

    mrs. River2 gün önce

    Lucifer : Tanrı olacağım Ben: ObAaaaa-

  85. Yasemin Tuğçe ÇETİN

    Yasemin Tuğçe ÇETİN3 gün önce

    Yine bol tövbeee tövbeee li bir sezon daha

  86. Sedat Karapınar

    Sedat Karapınar3 gün önce

    Acilen kalan 2 sezonu bitirmem gereken bne :(

  87. Yavuz Sezen

    Yavuz Sezen3 gün önce

    6 sezon değil mi

  88. Hikmet Derenoğlu

    Hikmet Derenoğlu3 gün önce

    Of iyice saçmaladılar.

  89. Zeynep Zorbozan

    Zeynep Zorbozan3 gün önce

    İzlediğim bir dizide de Tanrı gelmesin Lucifer ve Michael kavga etmesin diyorum Supernaturalı da Luciferı da izlerken sürekli çarpılacakmışım hissi var ağqğaşaüdçağdösğfö

  90. Alikemal Topal

    Alikemal Topal2 gün önce

    Bari iki diziden birinde lucifer adam akıllı bişey olsaydı hem lucifer da hem supernaturalde şaklabanlık yapıyorlar

  91. Unity TV

    Unity TV3 gün önce

    Sonunda geldi ikinci kısım

  92. Sema Soyalan

    Sema Soyalan3 gün önce

    Tek kelimeyle bayildim 😍

  93. ezgi zeynep

    ezgi zeynep3 gün önce

    Şimdi tanrıya da gülünmez ki hcksjjfc

  94. Arda Gezici

    Arda Gezici3 gün önce

    Yayın tarihi hakkında bilgi sahibi olan varsa benimle de paylaşabilir mi?

  95. Maksim Cumayev

    Maksim Cumayev3 gün önce

    Stranger things istiyoruz +1

  96. SASASASASAS sIASJAKSJANL

    SASASASASAS sIASJAKSJANL2 gün önce

    St çöp dizi

  97. SASASASASAS sIASJAKSJANL

    SASASASASAS sIASJAKSJANL2 gün önce

    Hhahahhahahha

  98. sadece biri

    sadece biri3 gün önce

    Bok gibi olsada umurumda değil tek istedigim: Chloe nin ağzına sıçsınlar , maze mutlu olsun ve ağzımla kolum yer degiştirmesin .

  99. Can

    Can3 gün önce

    Kjgkgkgk amazing

  100. Ece SARI

    Ece SARI3 gün önce

    Lucifer ve cloe sahnesi gorseydik keşke fragmanda ne iyi olurdu

  101. Zeynep Acur

    Zeynep Acur3 gün önce

    Benim bu zamana kadar çarpılmamış olmam valla mucize billaha mucize arkadaş

  102. Tozkoparan iskender Edit

    Tozkoparan iskender Edit3 gün önce

    Kanalima abone oldiysan sana Abone olucam.

  103. Sefa Olgaç

    Sefa Olgaç3 gün önce

    Kanadımı kırdılar uçamadım anne

  104. Burak Turpçu

    Burak Turpçu3 gün önce

    O iki kelime acaba seni seviyorum mu yoksa başka bir şey mi umarım başka bir şeydir +1leyin herkes görsün ve düşüncelerini yazsın teşekkür ederim

  105. Dizi Dizi

    Dizi Dizi3 gün önce

    Nobody: Şahika:Büyük sürprizlerim var demiştim

  106. Umut K

    Umut K3 gün önce

    1:27 ışığın karanlıkta parlama metaforu incilde sık sık geçiyor güzel atıf olmuş özellikle lucifer (ışıkgetiren; «lux+ferre») ile kullanılması... 😬

  107. Osman ARİ

    Osman ARİ3 gün önce

    Ramazanda carpilacaz (son sezonu yeni bitti )😂😂😂

  108. Cihan

    Cihan3 gün önce

    aga be eskiden ne izlerdim artık bütün diziler bana saçma gelmeye başladı izlediğim hiçbirşeyden zevk alamıyorum