İSMAİL NİŞANLISI İLE KONUŞTU! | Survivor 2021

Survivor 2021 | İsmail nişanlısıyla konuştu
Survivor Ünlüler Gönüllüler 20:00'de Tv8'de
#Survivor Tv8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı...
İzleyenleri her sezon ekrana kilitleyen Survivor 2021'in bu yıl ki yarışmacı kadrosu nefesleri kesiyor.
#Ünlüler Takımı: İsmail Balaban, Melis Sezer, Çağrı Atakan, Hayrettin, Merve Aydın, Batuhan Karacakaya, Öykü Çelik, Barış Özbek, İlayda Şeker, Sergen, Bahar
#Gönüllüler Takımı: Uğurtan Dora, Emin Günenç, Hanzade Durmuş Ofluoğlu, Yunus Emre Karacak, Yiğit Poyraz, Sena Özdemir, Ayşe Yüksel, Reşat Hacıahmetoğlu, Aleyna Kalaycıoğlu, Steven Salam, Baran, Duygu
#Survivor ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi.
#Survivor2021 #SurvivorTürkiye

YORUMLAR

  1. Nursima Tekgül

    Nursima TekgülSaatler önce

    Kız çok kibar , saygılılı davranıyor bence . İsmail kafasında her şeyi ayarlamış zaten . Kız ne derse ismail hâla annesini savunuyor . Ben olsam gamzenin yerinde direk yüzüne kapatırım .

  2. Zeynep Bozdogan

    Zeynep Bozdogan4 saatler önce

    İsmail sen akıllanmazsın ya sen bu kızı kaybettin

  3. Sinem *

    Sinem *5 saatler önce

    Aralarında geçen mevzuyu bilemeyiz, ama sen çocuğun nişanını nasıl kendin karar vererek atabilirsin ki? Buna oğlunla o kız karar verir. Bu ne yani bu tip şeyler bana çok ilkelce geliyor. Ortada yetişkin iki insan var bırakın da bir sorun varsa bile bitip bitmeyeceğine onlar karar versin. Ortalığı birbirine katmanın anlamı ne? Ayrıca herkes için söylemiyorum ama kayınvalidelerin kendi oğullarini yere göğe sığdırmayip karşılarındaki kadını bu şekilde aşağılamalari da canımı sıkıyor. Kayınvalide damat anlaşmazlığı çok duymuyoruz ama kayınvalide gelin düşmanlığı çok fazla. Kadınlar neden bu kadar kıymetsiz? Senin evladın sana değerliyse o kızın da bir anne babanın evladı olduğunu unutmaman lazım.

  4. Helloo

    Helloo5 saatler önce

    Sörvayvır izlemiyorum bu sene. İlk önce annesinin videosu çıktı karşıma başlık dikkatimi çektiğinden izlemiştim. Şimdi de bunu izledim. Hiçbir bilgim yok gerçekten sadece izlediğim iki videoya bakarak söylüyorum GAMZE ARKANA BİLE BAKMADAN GİT. GİT KIZIM GİTTT BU ADAMDAN YOL OLMAZZZZZZZ

  5. Süleyman Taşkıran

    Süleyman Taşkıran6 saatler önce

    Kurtar kendini kızım sakin evlenme 🤨

  6. ulku ural

    ulku ural6 saatler önce

    Nişanlı olan erkek ortada yokken anasının nisan atması da ne biliiiim

  7. Murat Taşköprü

    Murat Taşköprü8 saatler önce

    Ya bu nasil bir muhabbet hala böyle insanlar var mı şahsen biri bana İsmail'in konuştuğu gibi konuşsa ben bı daha ayaklarıma kapanana kadar dönmem paranoyak mi yaşıyorsun hayatı İsmail

  8. Azra Nur Karabulut

    Azra Nur Karabulut8 saatler önce

    Şu ismaili kınamayın Allah'ından bulsun ne diyelim

  9. mustafa musti

    mustafa musti8 saatler önce

    bence ismailin annesi acayip oyuncu birisi !! kim benimle ayni fikirde ??

  10. Ebru. ___

    Ebru. ___8 saatler önce

    Gamze yakma kendini canım. Bundan koca annesinden de kaynana olmaz.

  11. Begüm Özkan Günther

    Begüm Özkan Günther9 saatler önce

    Kıza üzüldüm gerçekten böyle bir aileye çok fazla kesinlikle, hele hele ailelerin nişanı attık demeye hiç bir hakkı yok nişanlı olan onlar değil, her iki tarafın aileleride çenelerini tutsa böyle sorunlar yaşanmaz bir çok yuva dağılmazdı, yazık gerçekten kendi kuracağınız hayatı bu kadar ailelerinize bağlamayın sonuçta o insanla bir hayat geçirecek olan sizsiniz.

  12. Gazi Guveloglu

    Gazi Guveloglu9 saatler önce

    Kardeş annen seni düşünse sana o şekilde seni kötü etkileyecek şekilde konuşmaz senin fikrin olmadan Nişan atmislar ama sen hala anneni savunmaya devam ediyorsun politika yapıyorsun kendince oy için ama çok yanlış..

  13. Esra aydınhan

    Esra aydınhan10 saatler önce

    Bence konu nişanlılik döneminde olan klasik konulardan ev olur yer olur eşya olur Gamze bir fikir ya da isteğini beyan etti. İsmail'in annesi de kızı elinin altına alıp sözünü geçirmeyecek sandı ve tutuştu Nereden mi biliyorum Tabiki kendimden... Gamze şuan çok seviyor diye evlenince herseyin üstesinden geleceğine inanıyor. Evlenip mutlu olursun ama bazı şeyler yoluna girene kadar çok yıpranırsin be gamze.. Yorum yapmak pek adetim değildir ama dayanamadım. Bunu okursun ya da bir başkası okur bilemiyorum ama umarım okuyan genç kızlar kendi değerlerini anlar . Vaktiyle köyün birinden bir gelin almışlar. Kız sessiz sakin biriymiş hiçbir isteği olmamış.erkek tarafıda hiçbir şey yapmamış. Gelin ata binmiş Tam dereden geçerken atın ayağı kaymış gelin düşecek gibi olmus ve herkes korkmuş Kayinpederi düşerse düşsün tohumuna para mı saydım Demiş. Bunu duyan gelin sinirlenip attan inmiş.baba evine geri dönmüş Sonra hersey usulüne uygun olarak yapılmış. Ve düğün günü gelin yine ata binmiş aynı yerde yine atın ayağı kayınca Kayinpederi tutuşmuş aman sıkı tutun geline birsey olmasın demiş... Bu hikayeyi illa maddi olarak algılamayın her zaman değerli olduğunuzu bilin kimseye kendinizi üzdürmeyin 🌺

  14. Sinem Bulut

    Sinem Bulut10 saatler önce

    9 dakika boyunca ismail: hani sebepsiz yere böyle yapmaz annem

  15. Emir Emr

    Emir Emr11 saatler önce

    Ismailin annesi kıza yılan dedi kız hala ismailin annesine annem diyor aradaki farkı bulun

  16. Emil Necefov

    Emil Necefov12 saatler önce

    Ne pehlivan önce erkek ol insan özelini kimsenin önünde konuşmaz

  17. barış E. yılmaz

    barış E. yılmaz13 saatler önce

    Karaktersiz İsmail sen bu kızı haketmedin ne sen nede ailen

  18. Sude

    Sude13 saatler önce

    Abi İsmail neyin kafasını yaşıyor orada sebebi dahi olsa sen olmadan senin nişanını kim atıyor anlamadım ki

  19. çαğlα •

    çαğlα •13 saatler önce

    Gamzeeeee bacımmmm Rabbim seni seviyomuş ki sana bunları yaşattı ve gerçekleri gösterdi evlenmeden böyle bir şey yaşaman bence senin için çokkk çok iyi kaç kurtar kendini bir daha da ne bu adamın ne de o ailenin yüzüne bakkk (İNŞALLAH BUNU GÖRÜRSÜN) Gamze valla verilmiş sadakan varmış evlenmeden kurtul

  20. glfr b.

    glfr b.14 saatler önce

    kızın nerdeyse namusuna dil uzatıyorlar kiz hala açıklama yapma peşinde az omurgalı ol gülüm bu adamdan hayır gelmezz.

  21. Clownn

    Clownn14 saatler önce

    Ya herkes burda yorum vesaire yapmış tamam da bence iki kişinin kavgasıni kaç milyon insan izliyo çok saçma bence

  22. Zuleykha Mammad

    Zuleykha Mammad14 saatler önce

    kıza acıdım yazık ya , ismail çok yanlış yapıyor

  23. Mertcan Ceylan

    Mertcan Ceylan15 saatler önce

    Gamze hanım derhal bu pısırıktan kurtul baş pehlivan evet ana kuzusu olmasıda iyi bir şey aslında ama olumlu konuşmaya çalışan yapıcı bir hanım efendiyi sebep ne sebep ne bilmem ne demek nedir kadın seni seviyorum bunları takma yarışa bak diyor tamam tamam hadi bakalım diyor günahtır be kalp kırıldı bir kere.

  24. Nurcan Yilmaz

    Nurcan Yilmaz15 saatler önce

    sunu söylemek isterim ismail anne kuzusu derim kaynalarin yüzde 98 si gelinin kiskanir ismailin anneside böyle bir anne

  25. Melahat YILDIZ

    Melahat YILDIZ16 saatler önce

    Ne kabahat izlemiş izlemek istemiyorum İsmailin tavrını görmemek için bir anlatabilir mi

  26. Betül Büyük

    Betül Büyük16 saatler önce

    Bu olaydan sonra asıl ismailin oyları düşecek eminim

  27. Kadriye Kılıç

    Kadriye Kılıç17 saatler önce

    Yine bir kaynana sorunsalı.. ah gamze yolun basindasın. Bir de evli olduğunu düşün bu kadın oğlunu doldurur bırak boşver ya

  28. Rana Şirin

    Rana Şirin17 saatler önce

    Ayy düşman basına

  29. Hale Çark

    Hale Çark17 saatler önce

    Kendi kalbiyle, mantığıyla hareket edemeyen bir andaval. Gamze kaç kızım bundan. İsmailin annesi çok daha büyük bi olay çıkarmadan kaç kurtar kendini. Ağladığında bile seni seviyorum diyemeyen, annesinin lafına tapan bi adamdan eş de olmaz yoldaşta

  30. TexnoBILGI

    TexnoBILGI17 saatler önce

    Sizcede kızın konusmasi geçmişlerine dayanan bir meselenin buyumesi gibi görünüyor.. sanki ismail ile gamze onceden tartismasi olan mesele yüzünden tartismislar..o yuzden ismail vurquluyo tekrar tekrar durduk yeremi..🤔

  31. Orhan Umut Canlı

    Orhan Umut Canlı19 saatler önce

    Sakın, acun medyanın insanların özel ilişkilerini ekranlara getirmesini sorgulamayın.

  32. Nihal Yol

    Nihal Yol19 saatler önce

    kız o kadar seni çok seviyorum İsmail dedi İsmail hiçbir şey söylemedi bi ben de seni seviyorum demedi

  33. BETÜL YILMAZ

    BETÜL YILMAZ20 saatler önce

    İsmailin annesinin söylediklerine takılması normal ama gamze işin çok zor bacim. Şimdiden yanında olmayan biriyle evlenmen ilerde daha büyük mutsuz olmana sebep olabilir. Ismaile sinir oldum valla ayrıca İsmail yokken Nisan atmak ne alaka nişanı onlarla mi yaptın İsmail'le mi baksana şimdiden ismailin adina kararlar veriyorlar

  34. Govher Isa

    Govher Isa20 saatler önce

    Annen anladik da Gamze de cocuklarinin annesi olucakti her anne dogrudur diye bi wey yoktur.. kiz bunda ne buldu acaba ayril gitsin annesi de kendi de

  35. Vüsal Zeynalov

    Vüsal Zeynalov20 saatler önce

    nətərsən

  36. Vüsal Zeynalov

    Vüsal Zeynalov20 saatler önce

    salan

  37. Mine Şahin

    Mine Şahin20 saatler önce

    Annesinin yönettiği erkekle olmaz. Gamze bırakmalı bence, tüm Türkiye ye rezil etmeye çalıştılar kızı. Bir de hala şüpheli konuşuyorlar.

  38. gullu memmedli

    gullu memmedli21 saatler önce

    Ben vallah kime inanacagimi bilemedim

  39. Eda Bolat Edits

    Eda Bolat Edits21 saatler önce

    izmail gamzeyi zerre haketmiyor

  40. Eda Bolat Edits

    Eda Bolat Edits21 saatler önce

    Gamzeye çok üzüldüm yaa😭😭😭

  41. Serhan YİLDİZ

    Serhan YİLDİZ21 saatler önce

    Gamze ne ismail nede ailesi seni zerre hak etmiyorlar. Bu adam görünüşlü ana kuzusunsan kimseye koca olmaz hayatini anali ogullu zehir ederler firsat bu fırsat de ve kac kurtul. Sen guzel ve olgun insansin karsindaki aile yobaz.

  42. Eda Bolat Edits

    Eda Bolat Edits21 saatler önce

    aynen

  43. Gül Özalp

    Gül Özalp23 saatler önce

    3:06 sende yemek yemiyorsun bende yemiyorum seni izlemeye calsiiyorum evden di disari cikmiyorum seninle yatip kalkiyorum orda buna benzer seyler demesi gamzenin ve ismailin soguk kanli olmasi beni cildiritoyr kiz icin icim okadad ciz ettiki hellal olsun cok seviomus

  44. Ayişə Həsənova

    Ayişə HəsənovaGün önce

    Annelər ah anneler)))

  45. Ayişə Həsənova

    Ayişə HəsənovaGün önce

    Gamzeye üzüldüm😔

  46. Tarsuslu Okan

    Tarsuslu OkanGün önce

    Kadın resmen zorla ağlayacak ismailin annesi kesin haklıdır

  47. Merve Atabey

    Merve AtabeyGün önce

    Kız hem noldu bilmiyorum diyor hem anlaşamzık oldu diyor ozaman ne olduğunu biliyor yani

  48. Uyandırma Servisi

    Uyandırma ServisiGün önce

    Anne : oglunu milyonlar onundezor duruma düsurdü.. Ism. : durduk yere mi ? Gamze : milyonlarin onunde ailem senden onemli deyip te kendisini kücuk düşüren bi adama bi laf edemiyor.. Hepsi : sıfır aldı benden..

  49. mantus2008

    mantus2008Gün önce

    Kadın dersini iyi çalışmış. Mağdur edilmiş fakat hala sevdiği düşünen kız havalarında. Normalde haklı olsaydı hiçbir kadın böyle davranmaz tam tersine haklı olduğunu ispatlamak için ne varsa dökerdi. Muhtemelen sen böyle davran ki zaten mağdur algısı oluşmuş bide fedakar algısı oluşsun diye akıl verilmiş. Kimbilir ne sinsilik yaptı da kadın dayanamadı da yılan diyor.

  50. Furkan Yıldız

    Furkan YıldızGün önce

    Ya bu olay nasıl oldu anlamadim gercekten

  51. Şeyma Yeni

    Şeyma YeniGün önce

    Kızın konuşmalarından şunu anladım bir defa bile ailesini kötülemedi annesi hakkında bir kötü sözü olmadı çok dürüstçe gayet açıklayıcı bir cevap verdi tüm sorulara ve benim hissettiğim kızın suçu yok aile etraftan bir iki bişey duyup daha anlamadan dinlemeden dogru olup olmadığından emin olmadan kendi iclerinde büyütüp annesinin yaptığı yanlış yorumlarla ismaile yanlış yansıtılması... İSMAİL DE ne yapsın annesinin o haline üzülüp kafasında binbir türlü şeyler kurup bu şekilde konuşmak zorunda kaldı belli ki içine işlemiş annesinin o konuşması ama nişanlısıyla konuşmasında ona inandı az da olsa içine su serpildi ne olursa olsun o kızında bir gururu ailesi çevresi var bu bir şekilde açığa kavuşması gereken bir durum milyonlarca insana rezil oldu haklı ya da haksız bu şekilde olması gerekmiyordu bence oda bir anne babanın evladı adını kirletmeye çalıştılar belki de istemiyor bahane arıyor bilemem ama bu şekilde değil çözümü bu kadar basit değil insanların hayatlarını ortaya dökmek ben üzüldüm açıkçası kıza ve ismaile 🙄😔

  52. Burak Güner

    Burak GünerGün önce

    Yılan anne 🐍

  53. Yusuf Hortum

    Yusuf HortumGün önce

    Arkadaşlar niye ismail in üstüne gidiyorsun uz siz onun yerinde olsanız sizde öyle düşünürsünüz yapmiyin böyle ayıp bi yorumu görüp hepiniz atlamayın lütfen bakın ayıp ayıp yapmayın oyle

  54. hatice dirgeme

    hatice dirgemeGün önce

    Gamze gülüm bırak bu çocuğu sen güvenmiyor bu sana iyki bir anası var

  55. Aleyna Yıldız

    Aleyna YıldızGün önce

    Kzıım aklını kullan ismaille olmaz bunlar seni yer annesi nasıl biri ismaille annesini nasıl destekliyor gördük bence uzaklaş bu aileden üzülürsün

  56. hatice dirgeme

    hatice dirgemeGün önce

    İsmail Bi susta kız konuşsun.

  57. Eda Şahin

    Eda ŞahinGün önce

    Salak İsmail kız seni çok seviyor ama asla hak etmiyorsun Ana kuzusu erkeklerden nefret ediyorum

  58. Dila Tekin

    Dila TekinGün önce

    ismailin annesi de çok ayrı bir konu. telefonda kötülediği nişanlısı kadar düşünseydi oğlunu gelip bunu telefonda anlatmazdı. aynen gamze gibi kafana takma çözülür derdi. gamze sen de kendini üzme kızım. biz senin konuşmanın ne kadar içten olduğunun farkındayız. otursun ismailin annesi düşünsün artık. iyi insanlar hep onları hak etmeyen insaların karşısına çıkıyor malesef

  59. hatice Çoban

    hatice ÇobanGün önce

    İsmaile düşüncesiz annesine laf soyluyolar adam 40 yıllık annesini tanımıyormu kızla mi büyüdü yani tamam kız çok güzel laf cambazı olayı olay yokmuş gbi gosteriyo bunu yaşatan ikisi haksız olan ismaili olayı seviyorum kelimesi bile bi duygu sömürüsü hiç bı anne oglunu böle bı anı yasatmak istemz

  60. Murik

    MurikGün önce

    Bütün bu tik-i olan daha küçük kanalları gelip burda insanların özel hayatlarına karışarak prim kasması olayın asıl mevzusunu bilmeden atıp tutmaları gerçekden yazık...

  61. Riza Kerim Akcay

    Riza Kerim AkcayGün önce

    Ana kuzusu dediginiz Adam Baş Pehlivan en dogrusunu yapiyor Türkiyede nekadar saygisiz gelinlerin oldugunu iyi biliyoruz bos yapmayin zibidiler. Ana kuzusu hee H3lal ismaile Bi Türkiyeye Pehlivan oldugunu hemde Adamligi ögreTmis oldu anlamayan danalar sesini kessin.

  62. bi yorumcu kız

    bi yorumcu kızGün önce

    O değil de yorumlarda bu kadar güçlü kadınlara denk gelmek ne kadar güzel hissettirdi be ! Nasıl adil ve nasıl dayanışmacı ruhlarımız var biz beraber güçlüyüz 💪😍

  63. Yeliz Şimşek

    Yeliz ŞimşekGün önce

    Katillere bile mahkemede neden yaptin diye sorulur ismail kiza neden djye sormayacakti bile acunun zoruyla o anansa bu kizda senin namusun erkekligi anasini tutarak yapilir saniyorda erkekelik adaletli olmakla olur

  64. Sevgi İçer

    Sevgi İçerGün önce

    Varya şöyle kaynan olacağına 1000 tane düşmanın olsun daha iyi bune kadına bak karşı tarafın ailesine yılan yılan diye dovunuyor kendisi melek sanki valla gamze bırak ismaili yoluna bak ailene yılan diyen birine de anne deme böyle insanlar kendileri dışında başkalarını önemsemez bu İsmail de anne anne diyip duruyor rezil etti resmen çocuğu annemi tanıyorum diyor bence hiç tanımıyor bir kızın günahına girmek bu kadar kolay olmamalı

  65. Merhaba

    MerhabaGün önce

    İsmail ana kuzusun bence bıraksın bu kız seni

  66. Duygu Deniz

    Duygu DenizGün önce

    Valla fenalik geldi ne sorunmus arkadas

  67. Gönül Yucel

    Gönül YucelGün önce

    Senin annen adam gibi anne olsa derdini içine gömer seni düşünüp elin kolun bağlı olduğunu bilmesine rağmen susardi,seni düşünürdü ,o kız hakkında neler neler denildi herkesin aklına neler geldi ,o kızin hicmi çevresi yok ailesi yok ne duruma düşürdü kızı ,bir laf var bunu kimse unutmasın uveye etme özde bulursun ,gelinine etme kızında bulursun ,eğer o kizcagiz bunları okuyorsa o höduk çocuktan da o kaynanadan da uzak dursun İsmail in umrunda bile değilsin

  68. Manta Lara

    Manta LaraGün önce

    Allah bilir ne olduğunu o yüzden yorum iyi veya kötü yorum yapmiycam

  69. Nazanin z

    Nazanin zGün önce

    kiz soyliyur seni seviyurum ismaeil bye😐😐😐ne kadar vefasiz sin ismaeil😐😐serf annen istedi kizi istamadi..sen kimsin😑😑😑

  70. Mavi ISIK

    Mavi ISIKGün önce

    Ismail tam bir ana kuzusu olmus. Garip.

  71. kevser Akbaş

    kevser AkbaşGün önce

    Öff gamze senin kızıp hesap soracağın yerde adam soruyor çok güveniyorsa annesine annesine kalsın geçmisinde annesi varsa geleceginde sen varsın bu kadar güvensiz olması sana karşı hiçmi kızmıyorsun

  72. cemil kiraz

    cemil kirazGün önce

    bence ismailin annesine bu durumda inanması bana biraz saçma geliyor benim gibi düşünenler bir like atabilirmi *yorum tutmuş silemmi* hep bunu demek istemiştim

  73. kevser Akbaş

    kevser AkbaşGün önce

    Öff gamze senin kızıp hesap soracağın yerde adam soruyor çok güveniyorsa annesine annesine kalsın geçmisinde annesi varsa geleceginde sen varsın bu kadar güvensiz olması sana karşı hiçmi kızmıyorsun

  74. Sinan demir

    Sinan demirGün önce

    herkes kizi hakli bulmuş eyvallah görünen o ama sebebsiz yere bir insan bu kadar sinirlenmez.Herkes sinsi kaynana gormus bende ne sinsi gelinler gordum.Umarim hayirlisi olur mutlu olurlar ama bilip bilmeden bu kadar emin konusmayin

  75. Eylem Serin

    Eylem SerinGün önce

    Kız o kadar sevdiğini söyledi adam ona tmm dedi🙄

  76. Finn49

    Finn49Gün önce

    Gülsüm „anne“ diyor hala !! Kizlar lütfen Kayinana hanimeffendiye anne demeyin o kelime cok yüce ve onlar hak etmiyor sadece bize süt veren emek veren 9 ay tasiyan o kadina armagan olmali! Bu kadin örnegin degil anne insan olmayi bile hak etmiyir

  77. Güneş

    GüneşGün önce

    gamze allahın sevgili kuluymuşsun kızım kaç kurtar kendini böyle anakuzusu insan çekilecek çile değil be kızım, kızı lafta dinliyor hala annem annem annem höhhhhh be kardeşim yeter

  78. everyonehasit

    everyonehasitGün önce

    gamze sal bu ismaili ya seni asla haketmiyor sen çok olgun bir insansın annesi asık yılan ya yazıklar olsun

  79. asya Gçykn

    asya GçyknGün önce

    Anası resmen hasta Yazik olacak bu kiza

  80. Saadet Abbasova

    Saadet AbbasovaGün önce

    Allahım,annem de annem. Ya sen erkeksin ya. Kendi aklınla düşünseydin keşke. Kızı tüm dünyaya yılan ilan edip rezil ettiler başda kendilerini tabii ki de. Seni nişanlın annenden daha çok koruyor,düşünüyor. İncitmemeye, seni kırmamaya çalışıyor. Hala senden umudunu kesmemiş. Çok ilginc. Hem de rezilliye ragmen.

  81. Cemre

    CemreGün önce

    Gamzenin konuşurken sesi titremesi🥺

  82. Onemsiz Onemli

    Onemsiz OnemliGün önce

    İnsallah elen de gör snanınkini

  83. GamzeG

    GamzeGGün önce

    İsmail hâlâ kıza inanmak istemiyor, çıldırıcam! Kız seni seviyorum kafana takma diyor, "Tamam bakalım hadi" diyerek geçiştiriyor..

  84. Mehmet Kalkan

    Mehmet KalkanGün önce

    İsmail'in annesi Gamzenin genç kızlardan gelecek SMS lerin önüne gecmesini istememiş anladığım kadarıyla. Yazık.

  85. Finn49

    Finn49Gün önce

    Birak kizim bunu!! Ben ettim bu hatayi sen etme! Ana kuzusu erkekler bi baltaya sap olamiyorlar

  86. Mehmet Kabul

    Mehmet KabulGün önce

    Rjru3i4u3ii33i3u merhaba ve bu nedenle bir de ben seni çok seviyoruz ama o benim canım benim yaa çok iyi bak

  87. Hamit Kaya

    Hamit KayaGün önce

    Herkez gamzenin tarafını tutup ismaili hakaret etmiş arkadaşlar adam bı adanın ortasında elinde imkan yoken bu haber kendini doğurup büyüten insandan geliyor annesine inanmayacakta kime inanacak adamın duruşu gayet güzel ateş olmayan yerdende dunan çıkmaz

  88. Büşra VAROL

    Büşra VAROLGün önce

    Kız ne kadar ılımlı konuşuyor. İsmail halâ öküz altında buzağı arıyor. Nişan iki kişi arasında olur, taraflardan biri orada yokken annesinin ya da diğer insanların "Biz nişanı attık." diye konuşması nasıl bir terbiyesizliktir? Her şerde bir hayr vardır. Hiç uğraşma, yol yakınken kurtar kızım kendini.

  89. Etibar Aliyev

    Etibar AliyevGün önce

    Gamze haklı bence İsmailin annesi ayırmağa çalışıyor benim oğlum artık bir meşhur oldu Gamzeni ne yapacak böyle düşüne bilir Şu mübarek Ayda dileğim Hiç ayrılmasınlar Evlensinler

  90. Gunel Imanova

    Gunel ImanovaGün önce

    Gamze kach kendini kurtar bunlar seni ailece harcarlar

  91. Adem KaL KaN

    Adem KaL KaNGün önce

    İsmail neden bu kadar net ve keskin düşünceli anlamış değilim sevdiği kadın seni seviyorum diyor ağzını açmıyorsun kadınlara sevdiklerinize değer verin değer.

  92. Necip Emir

    Necip EmirGün önce

    Prim survivor 2021

  93. Oguzhan Ekşi

    Oguzhan EkşiGün önce

    İsmail'in anası gereksiz boş abartıyor bence

  94. CYBERPUNK

    CYBERPUNKGün önce

    Ismaiiil anana bak anana herkes gider anan baban kalir

  95. İlayda

    İlaydaGün önce

    Gamze bence çok olgunca, yerinde konuştu. İsmail sürekli Gamzeyi alttan alttan inanmıyorum ifadeleriyle annesini tuttu. Konuyu bilmeden bu kadar anacı olmaması lazımdı bence. Tarafsız bir şekilde ailevi konularını dönünce konuşmalıydılar bence.

  96. ZUHAL ERDOĞMUŞ

    ZUHAL ERDOĞMUŞGün önce

    Ben hayatımda böyle karaktersiz bir adam görmedim, hiç bir anne, hiç bir erkek, bir kadını zan altında bırakmamalı.

  97. Executor

    ExecutorGün önce

    İsmailin bi hatası yok bütün hata annesinde.

  98. Yuram Kaorim

    Yuram KaorimGün önce

    Abi insanın özel hayatınada yorum yapmazsın be yok gamzeye "boşan bu ana kuzusundan" falan diyen olmuş SİZENE?? isteyen istediği hayatı yaşar abi bu kadar burun sokmanıza gerek yok

  99. s 12

    s 12Gün önce

    problemli kaynana en kötü şey olabilir şu hayatta.

  100. Ozlmnrm Selekserkan

    Ozlmnrm SelekserkanGün önce

    Ya hala kıza imâda bulunuyor kız sakin bir şekilde cevap veriyor annesinin tel cümlesine bakıyor gamze umarım yorumlara bakıyorsundur lütfen aklını başına al bu aile ile ömür geçmez senin dediklerine inanmayan bir insan üzüldüm senin adına 😞

  101. Meltem Temel

    Meltem TemelGün önce

    Anası nişanı atıyoruz demiş ismaille gamzenin nişanını onlardan başkası basıl bozar ben buraya takıldm ismailin yerinde olsam önce bunun hesabını sorarım aileme benim nisanımı benden haberisz nasıl bozabilirsiniz diye??

  102. yusuf saylan

    yusuf saylanGün önce

    Bende seni seviyorum demesini beklerdim... Her ne olursa olsun henüz kesin birşey yok ortada belki sevgilisi haklı aşk bu değil 🤷🏻‍♂️