Sobadan zehirlenen kardeşler, yaşayabilecek mi? - Kardeşlerim 8. Bölüm

8. Bölüm Özeti:
“Kalp en çok tutunduğu dala kırılır!”
Kenan’ın ölümü tüm dengeleri değiştirirken Suzan, Akif, Nebahat cephesinde sular durulmaz. Çocuklar yaşadığı felaketten sonra yaşamlarını düzene sokmak için var gücüyle çalışırken, Orhan’ın sunduğu teklif Kadir’le Ömer’i umutlandırır. Kadir’in Süsen’le olan arkadaşlığının iç yüzünü öğrenen Melisa, Kadir’le yüzleşmek ister. Şengül’ün Nebahat’ten alacağı paranın hayaliyle girdiği borçlar, Orhan’la arasının açılmasına sebep olur. Berk’in Aybike’yi zora sokan planı ise beklenmedik olaylara yol açar.
Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…
Başrollerini Celil Nalçakan, Halit Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.
atv resmi TRhttp kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

YORUMLAR

  1. İrem's Diary😜

    İrem's Diary😜18 saatler önce

    Bişey söyliycem doruk ve melisa kardeş doruk daha büyük ama doruk ve melis aynı sınıftalar NASIL OLUYOR

  2. 687 Mehtap ULUGÖL

    687 Mehtap ULUGÖL22 saatler önce

    En çok Emel zehirlenmiştir.Ama Emel daha da enerjik

  3. Hande Aslan

    Hande Aslan2 gün önce

    Zenginlerin en akıllısı Melisa

  4. elif furuncu

    elif furuncu3 gün önce

    Aslllsll

  5. Seda Tasn

    Seda Tasn3 gün önce

    Allahim kimseye yasatma bu aciyi 😭😭

  6. Mücahit Özbey

    Mücahit Özbey5 gün önce

    0834787457494086586157788698hrupqtqrwrhhshghdhushdggshvhdh

  7. Mücahit Özbey

    Mücahit Özbey5 gün önce

    8031257531880953487607546283gdfegdghjejzgdgdggdggebdgdd

  8. Mücahit Özbey

    Mücahit Özbey5 gün önce

    8031234568099767574302uxnchhustefwghdg

  9. kasm abdo

    kasm abdo7 gün önce

    😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😢

  10. GİZLİ BİRİ

    GİZLİ BİRİ12 gün önce

    Birazda asiyenin oyunculuğunu abartalim

  11. yok öyle bisey

    yok öyle bisey13 gün önce

    2:54 sahnesinde alayanlar

  12. Şəbnəm Məmmədova

    Şəbnəm Məmmədova13 gün önce

    Allah hər kəsə böyle bir birini çox sevən kardeş nasib etsin

  13. gökçenin dünyası Gökçe

    gökçenin dünyası Gökçe15 gün önce

    Offf ya

  14. Aygul Aysu

    Aygul Aysu15 gün önce

    Çok üzüldüm

  15. Zaur Hamidli

    Zaur Hamidli16 gün önce

    Neden hastaneye aparmiyorlar

  16. Irmak Naz DEMİR

    Irmak Naz DEMİR16 gün önce

    allah aşkına cevap verin asiye en başta abi abicim dedikten sonra ne diyoo

  17. Ela Misirci

    Ela Misirci16 gün önce

    0:03 asiye ne diyoo? 100 defa izledim halen anlamadim🤦‍♀️😁😁

  18. Melek Yildiz

    Melek Yildiz16 gün önce

    Ben ağladım ya öfff

  19. Dilya muslim

    Dilya muslim16 gün önce

    Bu sahne çok üzücü hüngür hüngür ağladımm

  20. Gül Kaynak

    Gül Kaynak16 gün önce

    Allah herkesi aç bırakmasın susuz bırakmasın

  21. ŞULE NAZ ŞENGÖZ

    ŞULE NAZ ŞENGÖZ16 gün önce

    Kadir abi rolünü çok iyi oynuyo

  22. tuğba okunlu

    tuğba okunlu19 gün önce

    kadir abiligini çok iyibir sekilde gösteriyo

  23. Bebekler Çocuklar

    Bebekler Çocuklar19 gün önce

    akif ADAM öldürdü

  24. Bebekler Çocuklar

    Bebekler Çocuklar19 gün önce

    ömer le küsoldonu biliyorum

  25. Bebekler Çocuklar

    Bebekler Çocuklar19 gün önce

    suzanla barışın çok güzel arkadaşdınız

  26. Jakup Useinov

    Jakup Useinov20 gün önce

    Olucan iki varsin

  27. Şefik Hersekli

    Şefik Hersekli20 gün önce

    Kadir ağlatiyo bee😖😖

  28. Ahmad Turkey

    Ahmad Turkey20 gün önce

    Ayyyyyyayayayay

  29. Esra kotan

    Esra kotan20 gün önce

    Geçmiş olsun çocuklar😭😭😭😭😭😭😭🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲Amin

  30. Hatice Çiftçi

    Hatice Çiftçi21 gün önce

    Şengülden nefret ediyorum acaba gerçek hayatta böylemi bunlar çok günah adlari Asiye Ömer Emel Kadir

  31. sena

    sena22 gün önce

    Ya ağladım ya😭

  32. Sefer Özkarlıoğlu

    Sefer Özkarlıoğlu23 gün önce

    774

  33. Rozh Gardi

    Rozh Gardi23 gün önce

    Sb avvaba.

  34. Gülce Yılmazer

    Gülce Yılmazer25 gün önce

    Ya roller bu kadar iyi olamazdı özellikle harikanın baba diye bağırması ve kadirin ağlaması

  35. Gülce Yılmazer

    Gülce Yılmazer25 gün önce

    Durumlar 👎 Harika nın ve Doruğun Babası Kaza geçirdiler Kardeşler zehirlendi Ömer evlatlık

  36. Emir

    Emir25 gün önce

    Orhanın şu mavi pantolonu Aybike nin patlak montu Filmin baş rolü oldu

  37. Sevimli Top

    Sevimli Top26 gün önce

    2:36 ölmezler demi ne alaka Aybike ya

  38. Zaki Mazid

    Zaki Mazid26 gün önce

    Sengul un kalbi yokmu ? Bir damlasi bile akmadi

  39. ahmet Serhat

    ahmet Serhat27 gün önce

    Suzan orada Akif için mi duruyor yoksa Kenan için mi????????? Akif için mi ağlıyor yoksa Kenan için mi?????????

  40. Harun ÖVÜR

    Harun ÖVÜR27 gün önce

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  41. cani mun

    cani mun27 gün önce

    Keşke kardeşim kadir gibi olsaydı

  42. Öykü Yüksel

    Öykü Yüksel27 gün önce

    🕷🕶⛸🎹🪄🖤🎵⌚️🌌♟🎮🎬🦓📷

  43. Berra Sultan Akça

    Berra Sultan Akça28 gün önce

    Allah Tüm Müslüman Kardeşlerimin tuttukları Oruçları kabul etsin

  44. ozman ozman

    ozman ozman28 gün önce

    Abi ben böyle dramatik dizi izlemedim mucize doktor var demiştim bu diziyi tanıyana dek kardeşlerim nasıl Bir dizisin mahvettin bizi..

  45. Aleyna Arslan

    Aleyna ArslanAylar önce

    Bu diziyi başından belli izleyenler 👇👍

  46. Ersin Atan

    Ersin AtanAylar önce

    Doruk. Asiyeyi. Seviyo. Heralde

  47. Erkan Kızılarslan

    Erkan KızılarslanAylar önce

    Ahhhh amcalarının karısından çektiği nedir yaa

  48. Erkan Kızılarslan

    Erkan KızılarslanAylar önce

    Çok güzel bir dizi yaaa

  49. sefanur Akpınar

    sefanur AkpınarAylar önce

    Çok güzel Olmuş

  50. aj

    ajAylar önce

    Yazık ya onlara molarim bozuluyor evden atıldılar ya çok kıyıyorum ;(

  51. Gizem Aktürk

    Gizem AktürkAylar önce

    10

  52. Esengül Özkarlıoğlu

    Esengül ÖzkarlıoğluAylar önce

    736

  53. Yakup Karakuş

    Yakup KarakuşAylar önce

    İ sana

  54. Yakup Karakuş

    Yakup KarakuşAylar önce

    Amini isanah

  55. Zehra :d

    Zehra :dAylar önce

    YAAA

  56. Gizem Aktürk

    Gizem AktürkAylar önce

    1

  57. Hava Yılmaz

    Hava YılmazAylar önce

    😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫

  58. Ahsen Eslik

    Ahsen EslikAylar önce

    bi gidemedi su ambulans

  59. Vesile GAME

    Vesile GAMEAylar önce

    Kadir kardeşlerini çok seviyo o halde bile kardeşlerini dusunuyo

  60. Vesile GAME

    Vesile GAMEAylar önce

    Emel:abi ben acıktım Ömer: bende acıktım Asiye:sen ne zmn aç deyilsin ki Ağlarken haykirdim

  61. Necati Gonca

    Necati GoncaAylar önce

    Yenge hic korkmuşa benzemiyo seviniyo yetimlerölsun diye

  62. Necati Gonca

    Necati GoncaAylar önce

    Allahın adaleti adildir umarım yenge yetim lerin ahını sürü nerek öder

  63. Necati Gonca

    Necati GoncaAylar önce

    Bunları kesin yenge zehirledi eger öyle yaptıysa katilde n haraç alamaz

  64. nermin fetulayev

    nermin fetulayevAylar önce

    Nchf

  65. Ozlem Yilmaz

    Ozlem YilmazAylar önce

    çok güzel

  66. Ugur Erbay

    Ugur ErbayAylar önce

    712

  67. Hava Yılmaz

    Hava YılmazAylar önce

    Bende oğulcanı ç çok seviyorum

  68. Azra yayla

    Azra yaylaAylar önce

    Berk çok kötü

  69. Azra yayla

    Azra yaylaAylar önce

    Bu diziyi sevdim

  70. Soft Yuna

    Soft YunaAylar önce

    İnşallah covid biter diyenler 👇 👇 👇

  71. Soft Yuna

    Soft YunaAylar önce

    @Serpil Çatalhüyük 😁

  72. Serpil Çatalhüyük

    Serpil ÇatalhüyükAylar önce

    @Soft Yuna Nasıl istersen öyle yaz 😇😊

  73. Soft Yuna

    Soft YunaAylar önce

    @Serpil Çatalhüyük canım istedi yazdım

  74. Serpil Çatalhüyük

    Serpil ÇatalhüyükAylar önce

    Şimdi ne alâkâ

  75. Gizem Aktürk

    Gizem AktürkAylar önce

    0

  76. Nilüfer Kaya

    Nilüfer KayaAylar önce

    Sekizinci bölüm çok güzel ben bayıldımmmm1🥰😍🥰😍💜💜

  77. Betül Taylan

    Betül TaylanAylar önce

    Ay Bu Nebahat Ne Biçim Kadın Ya Sanki Tek Suçlu Suzanmış Akif Masummuş Sütten Çıkmış Ak Kaşıkmış Gibi davranıyo.

  78. Serpil Çatalhüyük

    Serpil ÇatalhüyükAylar önce

    Herkes: *Kesin Doruk babası için Asiye kardeşleri için aynı hastaneye denk gelecek ve o sahne de AsDor olacak* Senarist: *Dur şunları yanıltayım da üzülsün garibanlar*

  79. Abdullah Çetiner

    Abdullah ÇetinerAylar önce

    .

  80. 06AsLı #

    06AsLı #Aylar önce

    Oğulcana aferin kanbagi dedikleri bu olsa gerek

  81. South Lounge

    South LoungeAylar önce

    Asiye o kirik disini niye yaptirmiyor

  82. Lady Fame UwU #SaveRalph #TesekkurlerDove

    Lady Fame UwU #SaveRalph #TesekkurlerDoveAylar önce

    Sen sor diye

  83. Kiraz Yalçın

    Kiraz YalçınAylar önce

    bu sahnede çok ağladım😔

  84. Emine Budak

    Emine BudakAylar önce

    çok güzel dizi ya

  85. Əli Nurizadə

    Əli NurizadəAylar önce

    Ya oğulcanı çok seviyorumya emelde tatlı bir çoçuk

  86. Eylem Çağın

    Eylem ÇağınAylar önce

    Her bölüm sonu illa biri hastanede

  87. CemCel.in_Nazı

    CemCel.in_NazıAylar önce

    Oğulcan da 30 yaşında hala liseli🤦‍♀️

  88. Ayşe Özbay

    Ayşe ÖzbayAylar önce

    Sahne ne kadar saçmaydı. O ambulanslar niye orda bekledi? Neden evin önünde tedavi edildi hastaneye gidilmedi anlamadım.

  89. Lady Fame UwU #SaveRalph #TesekkurlerDove

    Lady Fame UwU #SaveRalph #TesekkurlerDoveAylar önce

    Ölücek sanıyolardı çünkü

  90. Talha İrven

    Talha İrvenAylar önce

    Yarın oruç duygularımızı bu yorumun altına yazalım

  91. Talha İrven

    Talha İrvenAylar önce

    Çok mutluyum

  92. Şemsettin Yümlü

    Şemsettin YümlüAylar önce

    Şengül orhan ın vicdanı gibi😂

  93. biltekin fann🖤🖤

    biltekin fann🖤🖤Aylar önce

    ~Off hayat hiç adil değil~

  94. Fatoş Keleş

    Fatoş KeleşAylar önce

    Çok güzel bi dizi 😔

  95. Seyare Ismayilova

    Seyare IsmayilovaAylar önce

    Cox uzucu bolumduya

  96. Safiye Çepik

    Safiye ÇepikAylar önce

    Bu diz benim ailemin hayat hikayesi ☹️

  97. Safiye Çepik

    Safiye ÇepikAylar önce

    @Hatice sağol😔

  98. Hatice

    HaticeAylar önce

    Geçmiş olsun🥺😞

  99. Melike ünlü

    Melike ünlüAylar önce

    cok yazik annesi babasi yok evden kovuyolar birde zehirlendiler hersey geliyo baslarina annesiz babasiz olmuyo dunya herkes kendini yanniz hissediyo annesi babasi olmayincik

  100. Perizad Memmedova

    Perizad MemmedovaAylar önce

    Azərilər səs eləyin

  101. Elanur Çetin

    Elanur ÇetinAylar önce

    :( 😭😭😭

  102. BenLeylek

    BenLeylekAylar önce

    100 de 50 si ölüm tehlikesi 100 de 50 si kavga Ksksks hihihi asdasdasd

  103. Berkin Kaya

    Berkin KayaAylar önce

    Oğulcan çok komik biri

  104. belen öztturk

    belen öztturkAylar önce

    BENDE AÇIM

  105. Rıdvan Yılmaz

    Rıdvan YılmazAylar önce

    Agliyacagimi hiç dusunmemistim.

  106. Tural Ceferov

    Tural CeferovAylar önce

    böyle bir dizi izlemedim çok anlamll 😔😔

  107. Samir Valiyev

    Samir ValiyevAylar önce

    Insanin ciyerini kavuruyo bu dizi😥😥

  108. Gökhan İbrahim

    Gökhan İbrahimAylar önce

    yalniz imse dememiş oğulcanlarin evi pis yedili deki güneyin evi diye

  109. Zilan Tuncer

    Zilan TuncerAylar önce

    Hakettiler