YOUTUBERLARIN WHATSAPP PROFİLLERİNİ İNCELEDİM! 😂 (TEPKİ)

Arkadaşlar selam, ben Burak! Bugün yepyeni bir içerik ile karşınızdayım. Bu videoda; hepinizin bildiği, tanıdığı TRhttprların Whatsapp profillerini inceledim ve tepki verdim. Bence çokça eğlenceli bir video oldu, umarım siz de izlerken eğlenirsiniz. Şimdiden iyi seyirler dilerim.. ❤️
Videodaki TRhttprlar: @Enes Batur @Cemre Solmaz @Alper Rende @Deli Mi Ne? @Doğan Kabak @MARULKAFA @Kaya Giray @Dogus Cabakcor @Unlostv @Bilal Hancı @Kafalar
🚩 Abone olmayı unutmayın! - goo.gl/SjM2ZI
------------------------------------------------
🔸 Beni takip edebileceğiniz, merak ettiklerinizi çekinmeden sorabileceğiniz sosyal medya hesaplarım:
💜 Instagram: burakgungor
💙 Twitter: buraakgungor
💌 Sponsorluk ve iş görüşmeleri için: info@burakgungor.com
------------------------------------------------
TRhttpRLARIN WHATSAPP PROFİLLERİNİ İNCELEDİM! 😂 (TEPKİ)

YORUMLAR

  1. Ekin Kollama

    Ekin Kollama17 gün önce

    Yıl: 2007 🙋🏻‍♂️

  2. Elif Gürol

    Elif Gürol2 gün önce

    @Burak Güngör abi

  3. Muhammet Artan

    Muhammet Artan2 gün önce

    @Ahmet Faruk Türk sana söyleyim jaho az boş boğaz biri

  4. Ordu Lasbana

    Ordu Lasbana6 gün önce

    Dedim boşver alayina 🙂

  5. Godek Godekov

    Godek Godekov7 gün önce

    Benim dogdugum yil

  6. Ela Naz

    Ela Naz7 gün önce

    @ŞÜHEDA AVCI Gt ? Takip ettim 🌸

  7. editin kralı

    editin kralıSaatler önce

    Cemoşun numarası bende var zaten ve profil gerçektende o

  8. nazmi can 2

    nazmi can 22 saatler önce

    Abi enes baturla ecenaz üçer ayrıldımı

  9. Danyel Umut Rende

    Danyel Umut Rende4 saatler önce

    Benmi youtuber tanımıyorum acaba

  10. editciniz

    editciniz11 saatler önce

    Selam Burak bok sjsjjsjsjjs

  11. WORTEX

    WORTEX22 saatler önce

    CEMRE SOLMAZ IN NUMARASI İFŞALANDI

  12. Rika Kawai

    Rika Kawai21 saatler önce

    Yalan.

  13. Rika Kawai

    Rika Kawai21 saatler önce

    Yine mii

  14. Beyza Yartaşı

    Beyza Yartaşı22 saatler önce

    ŞEYDA TRhttpR DEĞİL Mİ O NİYE YOK DKDMPD

  15. iyi derlemeler

    iyi derlemelerGün önce

    Bemi güldürüp düşündüren sayyılı insanlardansın ;)

  16. Hüseyin Birinci 53

    Hüseyin Birinci 53Gün önce

    Ekin kollama ❤❤

  17. bne betül

    bne betülGün önce

    5:01 tiktokun kraliçesi QSPEKDJEKSNDKCKSNSNXKDKSKMSXNKCMSNSNX XNSB

  18. Ceren Can vlog

    Ceren Can vlogGün önce

    Alfaaaaaaaaaa

  19. GÜNLÜK DOZ

    GÜNLÜK DOZGün önce

    😑😑

  20. Tuana Polat

    Tuana PolatGün önce

    adamsınnn

  21. Bilal YK

    Bilal YKGün önce

    9:00 daki söz doğrusu ÖZDEŞLEŞMİŞ OLACAKTIR :) NEYSE SEVİLİYORSUN SEVLEN TRhttpRLAR İÇERİSİNDESİN :)

  22. Elif Ece Ozcan

    Elif Ece OzcanGün önce

    2:22 telefonun sol üst köşesine bakarsak saat bire gelirken bize video çeken koca yürekli burak 😊😊😉😉

  23. Elif Ece Ozcan

    Elif Ece OzcanGün önce

    2:22 telefonun sol üst köşesine bakarsak saat bire gelirken bize video çeken koca yürekli burak 😊😊😉😉

  24. Elif Ece Ozcan

    Elif Ece OzcanGün önce

    2:22 telefonun sol üst köşesine bakarsak saat bire gelirken bize video çeken koca yürekli burak 😊😊😉😉

  25. Sefa Ordu

    Sefa OrduGün önce

    Burak Güngör brawl stara oynuyo

  26. Muhammed Oruç

    Muhammed OruçGün önce

    KRAL ENES BATUR TABİ ENES BATURU SEÇERİM

  27. Efe Can ÖZTÜRK

    Efe Can ÖZTÜRKGün önce

    Ekin kollama adamdir mdkdnsidn

  28. BERAT DOGAN

    BERAT DOGANGün önce

    cemre solmazın numara sı bende var profi lfotoğrafı gerçekmiş

  29. Mehmet Oztarhan

    Mehmet OztarhanGün önce

    Abi Uzayda Ne Yapan

  30. Lily or Daisy

    Lily or DaisyGün önce

    Atakana aşırı patladım ya BFKQMGPMEMCKC

  31. {KAKTÜSÜNÜZZ} 100 olmak istiyor

    {KAKTÜSÜNÜZZ} 100 olmak istiyor2 gün önce

    CEMOŞUMMMMM

  32. {KAKTÜSÜNÜZZ} 100 olmak istiyor

    {KAKTÜSÜNÜZZ} 100 olmak istiyor2 gün önce

    CEMOŞUMMMM

  33. Muhammet ali Küçükaslan

    Muhammet ali Küçükaslan2 gün önce

    bilal hancı

  34. Sümeyye Yürükçü

    Sümeyye Yürükçü2 gün önce

    Fatih yasin niye yok

  35. Life Reynmen

    Life Reynmen2 gün önce

    Sen gule biliyonmu yaa

  36. Sihirli Çizimler

    Sihirli Çizimler2 gün önce

    07:27 enes abi var

  37. Resad Rustemov

    Resad Rustemov2 gün önce

    doğuş abi krall

  38. angel unicorn

    angel unicorn2 gün önce

    burak galakside kdehcıeöwpsş

  39. Adı Boşver - _

    Adı Boşver - _2 gün önce

    Nice 2Mn abonelere 🐼

  40. valehov 513

    valehov 5132 gün önce

    Doğan abinin oturduğu arabanın videosu kendi kanalında var

  41. Ela Nur Demirörs

    Ela Nur Demirörs2 gün önce

    5:22 😂😂😂😂😂😂😂

  42. Necati Koyuncu

    Necati Koyuncu2 gün önce

    7:52 korktum abi ya aq 😂

  43. Elif keskin

    Elif keskin2 gün önce

    Abi ben aradım ama cemre solmaz açmadı bide profili ayniydi

  44. bts blink

    bts blink3 gün önce

    cemre ablanin numarasini bilmeyende ne bileyim suan bende de var janxe zaten kendi paylasmisti bir ara ama bence sonra degistirir

  45. upraenn 1

    upraenn 13 gün önce

    Tuğkan abi var abi

  46. LiNa

    LiNa3 gün önce

    Ben gördüm abi en yakışıklı kadir alkan değil bence Burak güngör

  47. Elif Gürol

    Elif Gürol3 gün önce

    Ben çooooook yakışıklı hatta türkiyenin en yakışıklı youtuber'ini biliyorum onu çok seviyorum ve severek izliyorum adı: BERK COŞKUN..... Ve bende cemre solmaz'ın numarası var ama gerçekten onunmu bilmiyodum bu videoda profil fotosunu gösterdiğinde şok oldum çünkü bendeki numaradada profil fotosu o fotoğraftı ama arayınca çalmıyoo😣😧😦😥

  48. Elif Gürol

    Elif Gürol2 gün önce

    Evet o adam çok güzell BERK COŞKUN

  49. Jeon Beka

    Jeon Beka3 gün önce

    1.7 olmuşsun abi

  50. ƏsədNicati

    ƏsədNicati3 gün önce

    vaau

  51. PUBG KRALI

    PUBG KRALI3 gün önce

    2:18 sanki diğerleri deli gibi kullanıyolar sksksksks xD

  52. Gamer İbo

    Gamer İbo3 gün önce

    Videoyu İzledikten Sonra herkes: Hemen profil fotolarını alıyımda biri numaramı yazarsa beni youtuber sansın

  53. Gamer İbo

    Gamer İbo3 gün önce

    Videodan Sonra TRhttprlar:Hemen profili değiştirelim

  54. halis hayırlı

    halis hayırlı3 gün önce

    Lan enes batur doğuş cabakcor dan daha yakışıklı

  55. lyrics

    lyrics3 gün önce

    cemre nin numarasi 12 99 la bitiyo

  56. Zinny

    Zinny3 gün önce

    dogus tan yakisikli sini gormedim diyon ama sen saha yakisiklisin abi dogus abi bi tek bana mi yakisikli gelmiyo 🤔🤔🤔

  57. MuratAblaGF

    MuratAblaGF4 gün önce

    Bağırma kulağım patladı

  58. Tuana Baran

    Tuana Baran4 gün önce

    Gecenin 1 olması peki🤔

  59. kendi kendine

    kendi kendine4 gün önce

    wooooaaw yerleri ghbjnkmlöş

  60. fatma sonay özen

    fatma sonay özen4 gün önce

    daha yakışıklı youtuber burak güngör var

  61. Zemzem Çakirkaya

    Zemzem Çakirkaya4 gün önce

    En çok merak ettiğim şey, TRhttpr'lar ve Tiktokerler'ın profil resimleriydi. İyi ki bu videoyu görmüşüm

  62. Müberra Yaren ORHAN

    Müberra Yaren ORHAN4 gün önce

    Enese 10 üzerinden 9

  63. Müberra Yaren ORHAN

    Müberra Yaren ORHAN4 gün önce

    Cemoşa 10 üzerinden 10 veriyorum

  64. Nisanur Gaygılı

    Nisanur Gaygılı4 gün önce

    Abi numaralar gözüküyor 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

  65. Betül Yıldız

    Betül Yıldız4 gün önce

    Abi seni seviyoruz diğerlerini takma sen boşver onlar ne derse desin

  66. Mehmetali Dinc

    Mehmetali Dinc4 gün önce

    ABİ daha çok video yap lütfen

  67. Melek Ece Sirkeci

    Melek Ece Sirkeci4 gün önce

    Abi ben 2 sene önce marul abiyi gördüm Çağla şikeli gördüm adını anmak istemedigim başak k.ı gördüm ama bana bi Enes Abim Ve Ecenaz Ablamı görmek nasip olmadı kaç kez İstanbula gittim hiç karşılaşamadık ya lanet olsun

  68. Mert PuCCa

    Mert PuCCa4 gün önce

    Cemre solmaz: bana 7 verdin niye 8 9 vermiyon bekle ariyom 😂😂😂

  69. death fairy

    death fairy4 gün önce

    burak videoyu namık kemalin cenazesinden sonra başlatsaydın

  70. Roblox Harabeleri

    Roblox Harabeleri5 gün önce

    Bence en yakışıklı youtuber sensin ❤️❤️ bize göre seni çekemeyenler ağlasın 💕

  71. Aqil Hazi

    Aqil Hazi5 gün önce

    Bemce en iyisi abdu abi yakisikli

  72. Refahiye kelkit

    Refahiye kelkit5 gün önce

    Cemre solmaz

  73. Zeynep Yılmaz

    Zeynep Yılmaz5 gün önce

    Murat abi saat gecenin 1 i niye video çekiyorsuuuuun

  74. Elif Beren Er

    Elif Beren Er5 gün önce

    10:16 biz senin aileniz senin mutsuzluklarını da mutluluklarını da seviyoruz iyi ki varsın

  75. Nihan İşcan

    Nihan İşcan5 gün önce

    Yanlız kuşun surarı baturayın suratına çok benziyo

  76. ben peti

    ben peti5 gün önce

    Abi benimki bu

  77. Cengizhan Nehir

    Cengizhan Nehir5 gün önce

    Ekin kollama 2007= isyankâr sokakların tövbekar delikanlısı

  78. Damlasws

    Damlasws5 gün önce

    Burak güngörün kanalına bayadır bakmıyodum ama eskiden beri youtube de olduğunu biliyordum ben burak güngürü 6,50 milyon abonesi olduğunu fln sanıyodum bu bilgiyi neden verdim hiç bilmiyorum

  79. I am the golden angel

    I am the golden angel5 gün önce

    10:49 abi bunu ben yaşandım online eğitimimde hocayı atmıştı uygulama sonra benim 1 tek kanalımı bilen arkadaşimda dedi açtılar izlediler zaten sonra kanalıma giriş yapmayı başarıp gizledim o videoları ve bu kanalım değil abi işte ben çok kötü olmuştum gece gündüz ağlamıştım 1 hafta 2 hafta derslere girmemiştim girsem de tıkım çıkmamıştı piskolojim diye birşey kalmamıştı ama şuan kendi kafamda ilerliyorum videolarım beğenilmesede izle nilmesede ben yapa bildim kadar emek ile edit yapıp paylaşıyorum eğlencesine izlenmediğini görünce üzülüyorum ama olsun ;)

  80. mika isma미카 이스마

    mika isma미카 이스마5 gün önce

    Hep merak etmişimdir

  81. Madenci BS

    Madenci BS5 gün önce

    Gece 1de Bize Video Çeken Koca Yürekli Burak Abi

  82. Ali Ece

    Ali Ece5 gün önce

    Waow

  83. Fatma Aktaş

    Fatma Aktaş5 gün önce

    Kanka anlatım dilin insanlara hitap şeklin tek kelime ile muhteşem 💯 normalde sıkılırım insanları dinlemekten ama cok ince konusuyorsun ve netsin bu da muhteşem ya 😅✨

  84. Emre YT

    Emre YT5 gün önce

    Güzel video

  85. Adadaki Oyuncu

    Adadaki Oyuncu5 gün önce

    7.27 var Atakan Özyurt :D

  86. Birol Mandali

    Birol Mandali5 gün önce

    :-)

  87. BeratYasin Özler

    BeratYasin Özler5 gün önce

    Video başından beri kartlar kişmında var diyor ama İ butonu yok ;)

  88. İrem Sena Orhan

    İrem Sena Orhan6 gün önce

    En iyi profil fotoğrafı Baturay'ın SDJKGSKDJ

  89. HASAN KAPTAN

    HASAN KAPTAN6 gün önce

    5:20 kimse cemre ablama çirkef diyemezz

  90. Chuck James Javi David Luke Tripp

    Chuck James Javi David Luke Tripp6 gün önce

    Alayına isyan amk⚡ekin abi 👑

  91. Crys-G Mobile

    Crys-G Mobile6 gün önce

    D-Dostum b-bu burak güngör mü siyah tişörtle samami mi

  92. Adriyana Sandeva

    Adriyana Sandeva6 gün önce

    Çekecek bir şey bulamadım dimi 😁

  93. cherryxblossom

    cherryxblossom6 gün önce

    Abi ağlarken videolarını izleyip mutlu oluyorum teşekkürler

  94. pqueenimss

    pqueenimss6 gün önce

    Tişörtün National geographıc olması ayrı bir güzel dbdbdh

  95. Semanur Karakaya

    Semanur Karakaya6 gün önce

    6 çok az olur 7 veriyorum.. HSNXHZJ

  96. Eğlencenin yeri

    Eğlencenin yeri6 gün önce

    Abi keşkesi numaraları söyleseydin bidaki vidioda söylarmisin lütfen

  97. Yeşim Keşanlı

    Yeşim Keşanlı6 gün önce

    09.06 özleşleşleşmiş değil özleşmiş Burak abi

  98. Nisanur karahasanoğlu

    Nisanur karahasanoğlu6 gün önce

    Burak:şimdi düşük puan versem kızar arar beni öyle çirkef bir kız cemre cgbfdjjdjnk

  99. Helin Tarhan

    Helin Tarhan6 gün önce

    2021 😂

  100. Havin Bilekçi

    Havin Bilekçi6 gün önce

    Ben Atakan özyurtu öyle bi anlattın Enes batur sandım😅😅😅

  101. Eray Çelik

    Eray Çelik6 gün önce

    Senin videolarını severek izliyorum

  102. ENES BATUR FAN #HAYVANLAR DENEY İÇİN DEĞİL

    ENES BATUR FAN #HAYVANLAR DENEY İÇİN DEĞİL6 gün önce

    TAHMİN ETMEYE ÇALIŞANLAR SJSJSJSJSJ

  103. ENES BATUR FAN #HAYVANLAR DENEY İÇİN DEĞİL

    ENES BATUR FAN #HAYVANLAR DENEY İÇİN DEĞİL6 gün önce

    3DK 43 SN DE BATURAY DİYECEĞİNİ ANLADIM SJSJSJSJSJ

  104. ENES BATUR FAN #HAYVANLAR DENEY İÇİN DEĞİL

    ENES BATUR FAN #HAYVANLAR DENEY İÇİN DEĞİL6 gün önce

    Pardon 17 sn deymiş

  105. Şerife Bozkurt

    Şerife Bozkurt6 gün önce

    Adam olana çok bile🤣🤣

  106. OMG cadı

    OMG cadı7 gün önce

    5:45 abimmmmmmm Abdü abimmmmmmm

  107. irem nur 3563

    irem nur 35637 gün önce

    Burak abi lütfen böyle aktif olmaya devam et butonu

  108. melik ibrahimov

    melik ibrahimov7 gün önce

    Cemrenin whatsapi var isderseniz diye bilirm

  109. Elif. S.

    Elif. S.7 gün önce

    Kesinliklr youtube Türkiye'nin en yakıșıklısı Doğuș Çabakçor